شنبه 02 مرداد 1395 - 12:18:34

لکه پوست دست

از بین بردن لکه های روی دست

لکه روی دست

لک پوست

لکه های پوست 

یکی از علائم بالا رفتن سن و ورود به میانسالی به وجود آمدن لکه های تیره ای روی پوست دست است. این لکه ها ممکن است روی دست هر فرد میانسال و یا جوانی به وجود آیند که وجود آن ها بر روی دست، سن را بسیار بیشتر از آن چه که هست نشان داده و به همین دلیل این لکه ها بسیار آزار دهنده هستند. امروزه محصولات و کرم های زیادی در بازار وجود دارند که ادعا می کنند می توانند این لکه های پوست را از بین ببرند به همین دلیل در این مقاله از سایت رژلب به این موضوع پرداخته شده و نتایج تحقیقاتی که از پزشکان متخصص پوست به دست آمده، در این جا ارائه شده است.


کرم ها
اگر به دنبال کرم و یا سرمی هستید که مانند چشمه جوانی عمل کرده و لکه های پیری را به طور کامل از روی دست های تان از بین ببرد باید بدانید که چنین محصولی وجود خارجی ندارد و کرم های موجود در بازار تنها لکه پوست دست ها را کمرنگ تر می کنند. البته کرم هایی وجود دارند که تا حدی این کار را انجام می دهند.
در بین مواد طبیعی نیز خیار و مالیدن آن بر روی دست ها تاثیر زیادی داشته و به روشن کردن و زیباتر نشان دادن آن ها کمک می کند.
در صورت استفاده از سرم ها و کرم های مختلف نیز کافیست کمی از آن ها را با نوک انگشتان خود روی دست ها بمالید. این کرم ها به سرعت جذب دست شده و مانند کرم های مرطوب کننده که با هر بار شستن از بین می روند نیستند. البته اگر روی دست های خود لکه های بزرگ تر و لکه های دایره ای شکل بزرگی مشاهده کردید، بهتر است که به جای مصرف هر گونه کرم به متخصص پوست مراجعه کنید. زیرا یکی از علائم سرطان پوست چنین لکه هایی هستند.

پوست دست

تجویز دارو
بسیاری از افراد بسیاری از مشکلات مربوط به سلامت خود را با استفاده از محصولات تبلیغاتی برطرف می کنند. اگرچه این روش ممکن است گاها موثر باشد اما تجربه ثابت کرده است که مراجعه به پزشک و مشورت با وی می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد. بنابراین برای رفع لکه پوست دست خود قبل از هر چیز به یک متخصص پوست معتبر مراجعه کرده و از محصولاتی که وی صلاح دانسته و تجویز کرده است، استفاده کنید. ذکر این نکته هم ضروری است که درمان لکه پوست از 4 تا 8 هفته زمان می برد و پس از این مدت زمان حدود 38% لکه های پوست محو و کمرنگ می شوند. البته باید این درمان ادامه داشته باشد و در صورت توقف لکه های پوست به سرعت باز می گردند. به خصوص کسانی که در معرض اشعه های آفتاب قرار می گیرند با چنین مشکلی بیشتر برخورد داشته و به همین دلیل توصیه می شود که برای بیرون رفتن روی دست ها هم ضد آفتاب زده شود.

لیزر
همان طور که گفته شد سرم ها و کرم های مختلف نمی توانند به طور کامل این لکه های پوست را از بین ببرند و تنها راه از بین بردن این لکه های پوست به کمک لیزر است. البته روش استفاده از لیزر یک روش هزینه بر بوده و حتما باید توسط یک فرد متخصص انجام شود. به خصوص این که نسبت به گذشته و با پیشرفت تکنولوژی لیزرهای ایمن تری برای این کار معرفی شده اند. امروزه تعداد دفعات استفاده از لیزر کاهش یافته و گاهی اوقات حتی با یک بار لیزر کردن می توان بسیاری از مشکلات را از بین برد. به علاوه این روش در زمان کوتاه تری انجام شده و کاملا بدون درد است.
البته باید دقت شود که لیزرها با وجود ایمن بودن، ممکن است موجب بروز حساسیت و التهاب روی پوست دست شوند به همین دلیل گفته می شود که بهتر است توسط یک فرد متخصص از لیزرها استفاده کرد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: