چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 23:32:06

ویژگی سالن طراحی ناخن

بایدها و نباید های سالن های طراحی ناخن

شرایط سالن زیبایی خوب

سالن زیبایی ناخن



امروزه بیش از هر زمان دیگری طراحی ناخن و انجام مانیکور و پدیکور در بین خانم ها و حتی آقایان رواج پیدا کرده و برای برطرف کردن این نیاز در بین مردم سالن های طراحی ناخن زیادی در همه جا دیده می شود. اما بسیاری از این سالن ها اصول اولیه این کار را رعایت نکرده و به نکات مهمی که در بهداشت این سالن ها باید رعایت شود، دقت کافی نشان نمی دهند. به همین دلیل در این مقاله از سایت رژلب به نکات مهمی که هر سالن ناخن باید به آن ها توجه ویژه ای نشان دهد، پرداخته شده است.

1. استریلیزه کردن وسایل
یکی از مهم ترین نکاتی که هر سالن زیبایی باید به آن توجه کند، استریلیزه کردن وسایل پس از پایان هر نوبت است. زیرا در زیر ناخن ها باکتری های زیادی جمع می شود و در صورتی که وسایل تمیز نباشند مشکلات زیادی می تواند برای یکی از مشتری های شما اتفاق بیفتد. بنابراین پس از هر انجام کار هر مشتری وسایل باید شسته و استریلیزه شوند.

طراحی ناخن

2. ظرف شستشو را بشویید
در انجام مانیکور و یا پدیکور گاهاً دست ها یا پاها در ظرفی شسته می شوند که این ظرف هم هر بار باید شسته شود. زیرا در صورتی که این ظرف شسته نشود، باکتری و میکروب ها ممکن است به پوست مشتری صدماتی وارد کرده و موجب بروز قارچ و یا بیماری های دیگر پوستی شود.

3. استفاده از تاپ کت مناسب
همان طور که می دانید، تاپ کت یکی از ابزار های مهم در طراحی ناخن است. به همین دلیل برای بالا بردن کیفیت طراحی ناخن و برای ماندگاری بیشتر آن بهتر است از تاپ کت مناسبی استفاده شده و با این کار مشتری های بیشتری جذب کرد. تاپ کت زمان خشک شدن لاک را بسیار بسیار کاهش داده و با کمک یک تاپ کت مناسب که طراحی را به هم نریخته و یا برآمده نکند، می توان مشتری های طراحی ناخن را افزایش داد.

4. به روز بودن رنگ لاک ها
یکی از نکات مهم که هر سالن ناخنی باید به آن توجه کند این است که در سالن خود به طراحی لاک ها و رنگ های آن توجه کند. برای این کار می توان از یک یا چند برند کمک گرفته و محصولات آن برند را با یک دکور زیبا به نمایش گذاشت. اما نکته مهم تر از به نمایش گذاشتن لاک های مختلف این است که طراح ناخن به روز و در طراحی و یا دکور خود از رنگ های روز و رنگ هایی که برای آن فصل مناسب هستند کمک بگیرد. تنها در این صورت است که می توان میزان حرفه ای بودن سالن خود را به مشتری ها و حتی به سالن های رقیب نشان داده و مهارت و تخصص خود را به رخ کشید.

5. کمک کردن برای حمل و یا جابجایی کیف، لباس و یا کفش ها
یک سالن ناخن مناسب، سالنی است که علاوه بر خدمات مناسبی که ارائه می دهد، به دیگر نیاز های مشتری هم توجه کرده و با برآورده کردن هر خواسته مشتری وی را تشویق کند که بار دیگر هم از آن سالن بهره ببرد. به خصوص این که سالن های زیاد و رقبای زیادی در طراحی ناخن وجود دارند و با این کار می توان مشتری های خود را حفظ و به تعداد آن ها افزود.

6. پرداخت هزینه ها قبل از خدمات
شاید عجیب به نظر برسد ولی بسیاری از خانم ها پس از این که ناخن های خود را مانیکور کرده، کاشت انجام داده و یا روی آن ها طراحی می کننند، احساس نامتعارفی داشته و دوست ندارند به کیف و یا وسایل خود دست بزنند. زیرا می ترسند که ناخن هایشان خراب شود. به همین دلیل بهتر است با درک این موضوع هزینه را از قبل دریافت کنید تا مشتری با احساس رضایت کامل سالن شما را ترک کند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: