چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 09:03:38

معرفی 10 رژلب مایع

معرفی 10 رژلب مایع

 رژلب مایع

رژ مایع



انتخاب رژ لب امری بسیار مهم در آرایش است. زیرا لب ها می توانند مرکز توجه صورت بوده و انتخاب رنگ مناسب رژلب ، زیبایی آرایش را تضمین می کند. به همین دلیل بسیاری از خانم ها رژلب های متفاوتی را امتحان می کنند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد. به علاوه هر کدام از برندهای رژلب ویژگی خاصی دارند که باید در نظر گرفته شود. در این مقاله از سایت رژلب به معرفی چند رژلب مایع پرداخته شده است که کیفیت بالاتری دارند و با تنوع بالاتری که در رنگ محصولات خود ارائه میدهند، از رژ لب های محبوب در سرتاسر دنیا هستند.

1. رژ لب NARS

رژلب


این برند رژلب مایع رنگ های روشن بیشتری داشته و بیشتر برای تابستان مناسب است. این رژلب ها مات نیستند و با حفظ رطوبت لب ، باعث خشک شدن آن نمی شوند. به علاوه ماندگاری آن ها هم بسیار بالاست.

 

2. رژ لب میلانی

آرایش


این برند رژلب بیشتر محصولاتی ارائه می دهد که مات و کمرنگ هستند. بنابراین از آن ها می توان هنگامی استفاده کرد که آرایش چشم غلیظ تر است. به علاوه این رژلب مایع رطوبت لب را از بین نمی برد.

 

3. رژلب H&M

میکاپ


یکی از برندهای محبوب رژلب در سرتاسر دنیا مارک H&M است که رژلب های مایع آن زیبایی شما و ماندگاری این زیبایی را تضمین می کنند.

 

4. رژلب دُز (DOSE)

گریم



رژلب های دُز هم رنج رنگی زیادی داشته و رنگ های روشن و تیره زیادی تولید دارد. این رژلب ها نسبتا مات بوده و به سرعت روی لب خشک می شوند. به همین دلیل ماندگاری آن ها بالا بوده و محبوبیت آن ها هم به همین دلیل است. 


5. رژلب لیپ بار

لوازم آرایش



این رژلب ها بسیار بسیار مات هستند و می توان گفت مهم ترین مشخصه آن ها همین مات بودن است. اما برخلاف رژلب های ماتی که باعث خشکی و تکه تکه شدن لب ها می شوند، این رژلب ها رطوبت لب ها را حفظ کرده و زیبایی آن ها را چندین برابر نشان می دهند.

6. رژلب آناستازیا بِوِرلی هیلز

رژلب



این رژلب حالت ژله مانند داشته و بسیار بسیار نرم است. زدن آن روی لب ها حس دلپذیری داشته و تا ساعت ها بعد هم ماندگاری دارد.

7. رژلب کالرپاپ

برق لب


رژلب های کالر پاپ هم رژلب هایی مات هستند که امروزه انواع براق تر و رنگ های متفاوت تری ارائه می دهند. این رژلب ها، روی لب باقی مانده و پخش نمی شوند.

 

8. رژلب های Revlon

ماتیک



یکی از معتبرترین برندهای آرایشی در سرتاسر دنیا کمپانی تولید کننده محصولات آرایشی رِولُن است که رژلب های ماندگار، مرطوب کننده و متنوعی ارائه می دهد و استفاده از رژلب ها و زیبایی آن ها ساده و دلپذیر است.

 

9. رژلب های ژوئِق (Jouer)

 

محصولات آرایشی



این رژلب های فرانسوی نیز در بین بسیاری از افراد شناخته شده محبوبیت دارند و با داشتن وزن سبک و تنوع رنگی بالای خود از پرفروش ترین برندهای آرایشی رژلب هستند.

 

10. رژلب های NYX

آرایش لب



یکی از برندهای رژلب که بیشتر رنگ های نود و کمرنگی دارد رژلب های NYX هستند که در رنج رنگی بژ، نود، قهوه ای و رنگ های مشابه آن وجود دارند.

 

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: