چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 12:17:16

رژلب مایع

10 نکته  در مورد رژلب های مایع

رژلب مایع یا جامد

رژلب مایع



در مقایسه با انواع رژلب جامد، رژلب های مایع براق تر بوده و از آن جایی که مایع هستند ظاهر زیباتر و مرطوب تری به لب ها می دهند. همین امر موجب محبوبیت این رژلب ها در بین بسیاری از خانم ها و دختر خانم ها شده است. به همین دلیل در این مقاله از سایت رژلب  به بررسی نکات مهمی که باعث شده است تا خانم ها تمایل بیشتری برای استفاده از این رژلب ها داشته باشند و نحوه استفاده صحیح این رژلب ها بررسی شده است.

 

1.ترکیب رژلب جامد و برق لب 
رژلب های مایع برخلاف رژهای جامد که روی پوست مات هستند ظاهر براقی دارند و به گونه ای دیده می شوند که گویی روی لب ها برق لب زده شده است. البته برای کم رنگ کردن و یا مات تر کردن رژلب های جامد می توان از یک دستمال کاغذی استفاده کرد تا با حفظ زیبایی ظاهر طبیعی تری هم داشته باشد.

 

رژ لب

2. یک بار زدن
بسیاری از رژلب ها و یا محصولات آرایشی را باید به صورت چند لایه استفاده کرد. این در حالی است که رژلب های مایع را باید تنها یک بار روی لب ها مالیده و تنها با یک بار کشیدن فرچه آن به لب ها رنگ بخشید. اما اگر فردی به دنبال یک ظاهر دراماتیک تر باشد می تواند دو یا سه بار روی لب ها رژ لب را بزند.

زدن رژ لب مایع

 

3. تثبیت رژلب
در صورتی که فردی به دنبال یک رژلب کم رنگ باشد که ماندگاری بیشتری هم داشته باشد می تواند از یک رژلب مایع استفاده کرده و پس از زدن آن روی لب ها آن را با دستمال پاک کند. این کار به لب ها رنگ داده و باعث تثبیت بیشتر رژلب می گردد.

lip stick

 

4. خشک کننده بودن
معمولا رژلب های مایع ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر انواع رژلب دارند به همین دلیل بسیاری از آن ها روی لب ها خشک شده و جذب پوست لب می شوند. به همین دلیل توصیه می شود که قبل از زدن رژلب ، روی لب ها را با کمی وازلین و یا کرم چرب کنید.

Liquid Lipstick

 

5. شروع از لب پایین
از آن جایی که رژلب های مایع غلیظ تر هستند و رنگ بیشتری دارند معمولا گفته می شود که آن ها را بهتر است ابتدا روی لب های پایین زده و سپس با دقت و با برس مخصوص آن را روی لب بالایی زد. البته می توان قبل از زدن رژ لب مایع لب ها را با یک مداد حالت داده و سپس داخل آن را با استفاده از این رژلب پر کرد.

 

lip stick

رژ لب مایع

 

6. لک نشدن
همان طور که بسیاری از خانم ها می دانند اکثر رژلب ها باعث بروز لک روی پوست و یا روی پارچه می شوند و این لکه ها به سادگی پاک نمی شود. اما رژلب های مایع به این صورت نیستند و حتی اگر لب ها به جایی هم برخورد کنند لکی به وجود نخواهد آمد.

 

Liquid Lipstick

 

 

7. نریختن در دمای بالا

یکی از مشکلات لوازم و محصولات آرایشی این است که با بالا رفتن حرارت آب شده و می ریزند. اما رژلب های مایع این گونه نیستند و تحت هیچ شرایطی نمی ریزند.

 

 

8. پاک کردن
پس از زدن رژلب مایع دیگر نگرانی پاک شدن آن وجود نداشته و فرد مطمئن خواهد بود که رژلب وی روی لب هایش باقی می ماند. البته پاک کردن این رژلب ها کمی دشوار است ولی با کمک کمی پنبه و کرم این مشکل هم برطرف شده و رژلب مایع به سادگی پاک می شود.

 

 

9. استفاده از کرم پودر
برخی از رژلب های مایع هنگام غذا خوردن و یا نوشیدن مایعات پاک می شوند که برای حل این مشکل باید از کمی کرم پودر کمک گرفته و قبل از زدن رژلب روی لب ها کرم پودر زد. این کار ماندگاری رژ را بالا برده و به آن کمک می کند تا تحت هیچ شرایطی پاک نشود.

 

رژ لب ماندگار

10. دلیل پاک نشدن رژلب های مایع
طراحی رژلب های مایع به این گونه ای است که به سادگی پاک نشده و یا نریزند. البته بهتر است پس از مصرف این رژها لب ها لایه برداری شده و هرگونه پوست مرده ای از روی آن ها کنده شود.

 

Liquid Lipstick

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.

لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: