پنجشنبه 01 مهر 1395 - 09:32:21

مدل ناخن ترسناک

10 مدل طراحی ناخن ترسناک

 طراحی ناخن

 ناخن

مدل ناخن


بسیاری از خانم ها از طراحی ناخن های خود لذت برده و ناخن های خود را به طرح ها و مدل های مختلف در می آورند. امروزه یکی از مدل های محبوب تم طراحی ناخن ترسناک است که به خصوص در بین دختر خانم های جوان تر محبوبیت زیادی دارد. در این تم، ناخن ها به سبک های مختلفی و با تصویر کردن کاراکترهای ترسناک روی ناخن ها زینت داده می شوند. این نوع طراحی بسیار زیبا بوده و می توان گفت بسیار خاص است.
در این مقاله از سایت رزلب به بررسی چند ایده زیبا و ترسناک برای طراحی ناخن ها پرداخته شده است و با کمک این ایده ها می توان ناخن ترسناک و در عین حال جذابی به وجود آورد.

 

 ناخن ترسناک مدل روح

طراحی ناخن



در این مدل روی ناخن ها از کدو تنبل های هالوینی استفاده شده و تصویر یک روح سرگردان هم روی ناخن ها کشیده می شود. این نوع طراحی برای خانم هایی مناسب است که از روح هراسی نداشته و شجاعت بیشتری دارند.

 

 ناخن ترسناک مدل اسکلت مات

طراحی ناخن اسکلت


در این نوع طراحی ناخن روی همه ناخن ها تیره شده و مات می شود غیر از یک یا دو ناخن که روی آن ها اسکلت ترسناکی کشیده می شود که چشم های تیره و بی روح آن خود ترسناک و زیباست.

 

 ناخن ترسناک مدل مات با سنگ های تزئینی

طرح ناخن


در این مدل طراحی ناخن از سنگ های تزئینی استفاده می شود و ی توان گفت در مقایسه با مدل های دیگرمدلی ظریف تر است که چندان ترسناک نیست. در این طراحی ناخن  تنها روی یکی از ناخن ها یک اسکلت تنها و کوچک کشیده می شود.

 

 ناخن ترسناک مدل اسکلت جادویی

طراحی جدید ناخن

 

در این طرح ناخن تم اصلی جادوگری است و می توان روی ناخن ها قلب، اسکلت و یا هر چیز دیگری که یادآورد جادو و جادوگری است کشید. رنگ به کار رفته در بیس این طراحی ناخن هم بهتر است تیره باشد.

 

 ناخن ترسناک مدل خانه وحشت

طراحی ناخن ترسناک

 

در این طراحی هدف کشیدن یک خانه متروکه و ترسناک است که در آن چراغ هایی روشن بوده و تم اصلی وجود ارواح سرگردان و اجنه در این خانه وحشتناک است.

 

 ناخن ترسناک مدل درخت خشکیده

طرح ناخن درخت

 

درخت های تکی و خشکیده خود به تنهایی ترسناک هستند ولی وقتی این درخت ها در تاریکی و سایه قرار گیرند جلوه ناراحت کننده و ترسناک تری دارند که در این طراحی به این موضوع بهتر پرداخته می شود.

 

 ناخن ترسناک مدل زندانی های درون قفس

طرح ناخن زندانی

 


در این طراحی تم اصلی کشیدن زندان و قفس هایی است که در آن ها موجودات ترسناکی زندگی می کنند.

 

 ناخن ترسناک مدل مومیایی

طرح ناخن مومیایی



در این طراحی هدف کشیدن مومیایی هایی است که چشم های درخشان و ترسناکی دارند و بقیه صورت آن ها پوشیده است. به علاوه در این طراحی باید از نگین های براقی استفاده شود.

 

 ناخن ترسناک مدل  تابوت

طرح ناخن تابوت



این طراحی بیس تیره رنگی داشته و یادآور تابوت و قبر است. برای زیبایی بیشتر می توان روی این طراحی صلیب و یا طرح یک قبر برآمده را کشید.

 

 ناخن ترسناک مدل استخوان های خونین

طرح ناخن خونین

 


در این طراحی تم اصلی استخوان های خونین است که بریده شده و یا از بدن خارج شده اند. این طرح هم به نوبه خود ترسناک بوده و میتوان برای زیبایی بیشتر روی یکی از ناخن ها یک اسکلت کشید.

 

 

فیلم آموزش طراحی ناخن اسفنجی

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

خیلی طراح های قشنگی
http://anjomanesalonhayezibaei.com/
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: