دوشنبه 25 مرداد 1395 - 10:58:51

آرایش چشم تابستانی

10 ترفند برای آرایش چشم زیبا

آرایش تابستانی

آرایش چشم

آرایش تابستانی

 


فصل تابستان فصل رنگ های روشن و شاد است. در این فصل رنگ لباس ها روشن تر و رنگارنگ تر بوده و همچنین رنگ آرایش صورت هم روشن تر و براق تر است. در این فصل می توان بدون نگرانی، از رنگ های روشن در آرایش چشم هم استفاده کرده و ظاهری متفاوت و زیبا به دست آورد. در این مقاله از سایت رژلب به بررسی مدل های مختلف آرایش چشم که در آن ها از رنگ های روشن استفاده شده است، پرداخته شده است.

1. خط چشم روشن
یکی از روش هایی که در آرایش چشم ها می توان از آن استفاده کرد، استفاده از خط چشم رنگی است. به خصوص رنگ هایی مانند آبی که کشیدن آن روی چشم های قهوه ای و یا چشم های روشن جلوه زیبایی خواهد داشت. برای زیبایی بیشتر می توان از یک مداد آبی و یا رنگی در زیر چشم ها هم استفاده کرده و آرایش را تکمیل کرد.

2. آرایش نئون
آرایش نئونی یکی و شب رنگ یکی از انواع محبوب  آرایش است که با استفاده از آن در آرایش چشم ها می توان ظاهری زیبا و سرزنده به وجود آورد. در آرایش نئونی می توان از رنگ های زرد کمک گرفته و آرایش چشم متفاوت و در عین حال زیبایی داشت.

3. استفاده ازرنگ گلبهی
برخلاف تصور بسیاری از افراد از رنگ گلبهی ، که فکر می کنند رنگ گلبهی فقط برای رژ و رژگونه مناسب است می توان از این رنگ برای مژه ها و روی چشم ها هم استفاده کرد.

4. هایلایت ابرو
اغلب برای هایلایت زیر ابروها از رنگ های روشن و سفید استفاده می شود، اما می توان این کار را با رنگ های کرم، نارنجی کمرنگ و یا رنگ هایی از این قبیل استفاده کرد. همچنین هایلایت صورت می تواند بینی را باریک تر، گونه هار ا برجسته تر و پیشانی را بزرگ تر و یا کوچکتر کند.

5. سایه برنزه
یکی از رنگ های زیبا در فصل تابستان رنگ برنزه است که گاها با کمک آفتاب هم می توان رنگ پوست را برنزه کرد. اما برای زیبایی چشم ها هم می توان از این رنگ استفاده کرده و از سایه برنزه برای آرایش چشم ها استفاده کرد.

6. مژه مصنوعی
اگر نمی توانید در محل کار خود از رنگ های روشن و متفاوتی در آرایش خود استفاده کنید می توانید از مژه های مصنوعی بلند استفاده کرده و چشم های خود را خوش حالت تر و زیباتر نشان دهید.

 

7. اکلیل

آرایش اکلیلی


در گذشته از اکلیل زیادی در آرایش استفاده می شد، اما امروزه بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که از رنگ های ساده تری استفاده کنند. این در حالی است که با کمک کمی اکلیل می توان چشم ها را برجسته تر و زیباتر نشان داد.

 

8. استفاده از رنگ های طلایی
یکی از کارهایی که زیبایی چشم ها را در فصل تابستان تضمین می کند این است که در آرایش چشم از رنگ های طلایی استفاده شود. برای این کار می توان از ترکیب رنگ طلایی با رنگ هایی مانند آبی، سبز زمردی و حتی قرمز کمک گرفت. 

 

9. ریمل های رنگی

ریمل رنگی


در صورتی که از استفاده از ریمل های رنگی لذت می برید، می توانید از این ریمل ها روی مژه های خود استفاده کرده و ظاهری زیبا و متفاوت داشته باشید. حتی می توانید نیمی از مژه ها را روشن کرده و آن ها را به دو رنگ در بیاورید که سبکی زیبا و چشمگیر برای آرایش چشم هاست.

10. آرایش متالیک
به آرایش های براق معمولا آرایش های متالیک گفته می شود که برای کسانی مناسب است که جسارت این کار را داشته و از مورد توجه بودن لذت می برند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: