چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 09:26:23

بهترین برند سایه چشم

بهترین برندهای سایه برای آرایشگران

 برندهای سایه چشم

 سایه چشم

بهترین سایه چشم

 

سایه های غلیظ و یا محو بخش بزرگی از یک آرایش را تشکیل داده و با کمک آن ها می توان آرایش زیبایی به دست آورد. به همین دلیل بسیاری از آرایشگران در انتخاب سایه هایی که به کار می برند، بیشتر دقت کرده و به دنبال محصولاتی هستند که علاوه بر تنوع بالای رنگی که ارائه می دهند، ماندگاری بالا و کیفیت بالایی هم داشته باشند. در این مقاله از سایت رژلب به معرفی بهترین سایه های موجود در دنیا پرداخته شده است.

1. سایه چشم دیورDior

آرایش چشم


این کمپانی سایه های ابریشمی و پررنگی را تولید می کند که محبوبیت زیادی در سطح جهانی به دست آورده اند. این سایه ها به دو صورت کرمی و پودری وجود داشته و از آن جایی که بیس کرمی دارند ماندگاری بالاتر داشته و بهتر جذب پوست می شوند. البته باید در انتخاب این سایه ها دقت کرد زیرا برخی محصولات آن حاوی مواد مضر و سمومی هستند که می تواند سلامت بدن را به خطر بیندازد.

 

2. سایه چشم میکاپ فورورMake up for ever

میکاپ

این کمپانی طی 25 سال فعالیت خود به یکی از بهترین برندهای آرایشی تبدیل شده و محصولات متنوعی روانه بازار کرده است که ماندگاری بالایی دارند و حتی با قرار گیری زیر آفتاب و در گرما هم آب نمی شوند. البته میزان خطر این محصولات هم کمی بالا بوده و در برخی از محصولات این کمپانی پارابن به کار می رود. اما سایه این کمپانی در رده پرطرفدارترین سایه های دنیا قرار دارد.

 

3. سایه چشم بابی براون Bobbi Brown

آرایش

 

بابی براون یک آرایشگر بود که خط تولید لوازم آرایش خود را 25 سال پیش تولید کرد زیرا از محصولات آرایشی دیگر رضایت نداشت. محصولات بابی براون از شناخته ترین محصولات و پرطرفدارترین محصولات آرایشی در سطح دنیا هستند. این محصولات تنوع زیادی داشته و ماندگاری بالایی دارند. بسیاری از افراد از این محصولات رضایت دارند زیرا نیاز مشتری را برطرف می کند. البته در برخی از محصولات این کمپانی هم پارابن وجود دارد.

 

4. سایه چشم کوین اکوین Kevyn Aucoin

سایه چشم قهوه ای


کوین اکوین هم یکی از آرایشگران به نامی بود که به تولید محصولات آرایشی روی آورده و در این زمینه به موفقیت هایی دست یافته است. از بهترین محصولات این کمپانی سایه های آن است و سایه های این کمپانی کیفیت بالایی دارند و از آن جایی که در آن ها مواد سمی و مضری به کار نرفته است در بین بسیاری از افراد از محبوبیت زیادی برخوردارند.

 

5. سایه چشم لورا مرسیر Laura Mercier

مارک سایه چشم 

 

لورا مرسیر یک هنرمند و نقاش بود که به تولید محصولات آرایشی روی آورد. محصولات کمپانی مرسیر به رنگ های طبیعی هستند و از آن جایی که سایه های این کمپانی حاوی مواد مضر نیست، محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

 

6. سایه چشم کریولن Kryolan

سایه چشم روشن

 

یکی از حرفه ای ترین کمپانی های تولیدی محصولات آرایشی را کمپانی کریولن تولید می کند. این کمپانی بالغ بر 16000 محصول و بیش از 750 رنگ در محصولات آرایشی خود به مصرف کنندگان داده و به همین دلیل از محبوبیت بسیار بالایی در بین آرایشگران سرتاسر دنیا برخوردار است. البته محصولات این کمپانی هم کمی خطرناک بوده و در آن ها پارابن وجود دارد.

 

7. سایه چشم مَک MAC

 

سایه مک


کمپانی مک بیش از 200 رنگ در محصولات خود ارائه می دهد و در بازارهای جهانی یکی از بزرگترین برندهای آرایشی به خصوص برای سایه های آن  شناخته می شود. البته محصولات مک هم خطراتی داشته و به خصوص در ریمل های آن ها از پارابن استفاده می شود.

 

8. سایه چشم اِنوی  NVEY

 

سایه تیره


محصولات این کمپانی از سال 2005 روانه بازار شده و از آن جایی که ایده این محصولات طبیعی تر جلوه دادن آرایش بوده است، انقلابی در این نوع سبک آرایش به وجود آورده است. محصولات این کمپانی از مواد طبیعی و بی ضرر ساخته شده و رنگ های ارائه داده شده  در این محصولات هم رنگ هایی طبیعی و زیبا هستند.

 

9. سایه چشم جوزی ماران Josie Maran

محصولات آرایشی

 

محصولات این کمپانی هم از مواد طبیعی و بدون ضرر ساخته شده و به خصوص محصولات بهداشتی آن طرفداران بی شماری دارد. همچنین تمرکز رنگ سایه های این کمپانی بیشتر روی رنگ های روشن است.

 

10.سایه چشم اِسمَش باکس smash box

 

لوازم آرایشی


محصولات اسمش باکس محصولاتی هستند که کیفیت بالا و رنگ های متنوعی دارند و از برای عکس برداری بسیار مناسبند. این محصولات حاوی مواد پرخطر نبوده و به دلیل کیفیت بالا و بی خطر بودن طرفداران زیادی دارند.

 

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 20:56:37
من سایه چشم دیور استفاده کردم و راضی بودم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: