شنبه 13 شهریور 1395 - 11:58:01

محصولات آرایشی کانتورینگ

معرفی محصولات آرایشی مناسب کانتورینگ

محصولات آرایشی 

کانتورینگ

 

لوازم کانتورینگ

 

کانتورینگ صورت یکی از تکنیک های مهم در آرایش صورت بوده و برای برجسته تر کردن  یا کوچک تر کردن اجزاء بدن انجام داده می شود. این تکنیک آرایشی نیاز به تجربه و تخصص داشته و در صورتی موفق است که برای انجام آن از لوازم آرایشی مناسبی استفاده شود. در این مقاله از سایت رژلب به این موضوع و معرفی محصولاتی که برای کانتورینگ نیاز است، پرداخته شده است.

1. سایه های کانتورینگ اسمش باکس

کانتورینگ صورت



این سه سایه کانتورینگ برای کانتورینگ کناره های بینی و دهان مناسبی بوده و با استفاده از این سه سایه می توان بدون کانتورینگ بقیه صورت، تنها این قسمت را آرایش کرده و خط های آن را از بین برد.

2. کانتورینگ با چابی استیک کلینیک

لوازم آرایشی



این سایه ها در رنگ های متفاوتی وجود داشته و با زدن آن ها زیر گونه ها زدن سایه های روشن در روی گونه ها می توان گونه ها را برجسته تر نشان داد.

3. کانتورینگ با هایلایتر لنکام

میکاپ



این سایه کانتورینگ دو سره در 5 رنگ موجود بوده و کانتورینگ را ساده تر می کند. از آن جایی که این هایلایتر ته رنگ خاکستری دارد روی صورت طبیعی تر به نظر رسیده و برای استفاده از آن باید دقت کرد که سر آن را روی صورت فشار نداد.

4. کیت کانتورینگ دکتر جارت+

کانتورینگ



این کیت کانتوریگ برای پوست های خشک مناسب بوده و رنگ های کرمی آن صورت را مرطوب می کند. تنها کافی است کمی مرطوب کننده برنزه روی پوست تمیز زده و خشکی پوست را گرفت.

5. پلت کانتورینگ سفورا

پلت کانتورینگ



این پلت شکل خاصی دارد و با کمک آن می توان روی پیشانی را هایلایت کرده و روی گونه ها را برجسته تر کرد. برای استفاده از این هایلایتر کافی است قسمت های تیره آن را برای عمق دادن به چهره و قسمت های روشن تر را برای برجسته تر کردن صورت به کار برد. به علاوه ترکیب سایه ها را فراموش نکنید.

6. کانتورینگ با سایه برنزه بر مینرال

سایه برنزه



این سایه برای کسانی مناسب است که ترجیح می دهند برای کانتورینگ از رنگ های تیره تری استفاده کرده و پوست خود را تیره تر کنند.

7. پودر کانتورینگ مارک جیکوب

پودر کانتورینگ



این پلت پودری حتی برای کسانی که ترجیح می دهند از محصولات پودری استفاده نکنند هم مناسب بوده و با کمک آن می توان از غلیظ شدن و کیکی شدن آرایش جلوگیری کرد.

8. سایه کانتورینگ کوکا کانتور

سایه کانتورینگ



این سایه کانتورینگ بوی بسیار مطبوع شکلات را داشته و به علاوه با داشتن رنگ های تیره برای کانتورینگ چهره مناسب است.

9. سایه کانتورینگ استیلا

سایه قهوه ای



این کرم کانتورینگ مات براق نبوده و پوست را طبیعی تر نشان می دهد. به علاوه از این کرم کانتورینگ می توان روی پوست های چرب استفاده کرده و درخشش متناسبی روی آن به وجود آورد.

10. پلت کانتورینگ تارت پارکر پرینسس

آرایش



در هنگام کانتورینگ صورت باید دقت کرده و حتما از رژگونه استفاده شود. در غیر این صورت زیبایی آرایش از بین رفته و اشتباه بزرگی صورت می گیرد. این پالت سایه مزیت برگی نسبت به پلت های دیگر داشته و دلیل آن هم وجود رژگونه در هایلایتر برنز آن است که از آن می توان برای تکمیل کانتورینگ استفاده کرد.

11. پلت کانتورینگ لورا مرسیر

سایه تیره



در این پلت رنگ های تیره و روشن زیادی وجود داشته و با کمک آن می توان یک میکاپ زیبا به وجود آورد. به خصوص این که رنگ های موجود در این پلت تقریبا برای همه رنگ پوستی مناسب است.

12.  پلت کانتورینگ کوین آکوین

آرایش چشم



محصولات کوین آکوین از بهترین محصولات موجود در دنیا برای کانتورینگ هستند و با کمک این محصولات و کتابچه راهنمای آن ها می توان انواع آرایش را روی هر پوستی پیاده کرد.

13.  کرم کانتورینگ آناستازیا بورلی هیلز

کرم کانتورینگ



محصولت پودری آناستازیا از محبوبیت زیادی برخورداند. اما این کیت کرمی هم برای کانتورینگ بسیار مناسب است و با ارائه شش رنگ مختلف قابلیت انجام هر نوع کانتورینگ را روی پوست به وجود می آورد.

14.  پلت کانتورینگ کَت وان دی

محصول آرایشی



در این پلت کانتورینگ هم شش رنگ متمایز برای کانتورینگ وجود داشته و همگی آن ها مات هستند. بنابراین از این رنگ ها می توان روی هر رنگ و هر نوع پوستی استفاده کرد.

15.  پلت هایلایت و کانتورینگ NYX

برند آرایشی



دز این پلت آرایشی 8 رنگ برای کانتورینگ صورت وجود دارد که هر کدام از این رنگ ها را پس از تمام شدن می توان از پلت مورد بحث خارج کرده و جایگزینی برای آن قرار داد. رنگ های موجود در این پلت روشن هستند و برای کانتورینگ های ملایم مورد استفاده می گیرند.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

جمعه 31 فروردین 1397 - 17:57:03
عالیه
چهارشنبه 28 تیر 1396 - 22:38:08
یک دنیا ممنونم
سه شنبه 23 خرداد 1396 - 16:31:40
دستتون درد نکنه عاااشقتونم
چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 17:18:33
عالیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: