جمعه 05 شهریور 1395 - 21:35:12

انواع لیپوساکشن

لیپوساکشن و انواع آن

انواع لیپوساکشن

لیپوساکشن

لیپوساکشن چیست

 

شاید در گذشته عده ای بر این باور بودند که داشتن بدنی فربه زیباتر است، اما امروزه همه افراد و به خصوص خانم ها به دنبال داشتن بدنی لاغر و متناسب تر هستند. به همین دلیل هم برای لاغر شدن روش های زیادی را به کار می برند که یکی از این روش ها لیپوساکشن است. در این مقاله از سایت رژلب  به بررسی پروسه لیپوساکشن و انواع آن بیشتر پرداخته شده و روش هایی که برای از بین بردن چربی ها در هر روش استفاده می شود به همراه ریسک ها و مزایای هر روش بررسی شده است.  

لیپوساکشن چیست؟
کلمه لیپو به معنای چربی و ساکشن به معنای مکش است. بنابراین می توان گفت لیپوساکشن به پروسه ای گفته می شود که در آن چربی های بدن با مکش خارج می شوند. این جراحی انواع مختلفی داشته و روش های زیادی برای انجام آن و بیرون کشیدن چربی های اضافی هر قسمت از بدن وجود دارد. اما اغلب لیپوساکشن برای مکش چربی های باسن، شکم، پاها، بازوها و پشت کمر به کار می رود. توصیه می شود که لیپوساکشن برای کسانی که نمی توانند چربی های بدن خود را به روش های معمول از بین ببرند، استفاده شود و هر کسی نباید از این روش استفاده کند.

لیپوساکشن توم سِنت
در این روش از لیپوساکشن چربی ها به صورت خشک از بدن خارج شده و در آن به قسمتی از چربی ها که باید خارج شوند، آب نمک استریلیزه تزریق می کنند تا سلول های چربی را قبل از خارج شدن کمی شل کنند. در این روش مقادیر زیادی از چربی خارج شده و در آن میزان خونریزی، کبودی و ناراحتی های این پروسه با ترکیب زایلوکین در ماده بیهوشی کمتر می شود.

اُلتراسونیک لیپوساکشن
در این روش از امواج صوتی فرکانس بالا استفاده می شود تا چربی های اضافه آب شوند. سپس این چربی ها با دستگاه مخصوص بیرون کشیده می شوند. مزیت این روش این است که چربی ها را از ارگان های اصلی جدا کرده و به بقیه اعضای بدن آسیب وارد نمی شود. به علاوه امواج صوتی چربی ها را بهتر آب می کنند و به همین دلیل بیرون کشیدن آن ها بهتر می شود. در گذشته این باور وجود داشت که این روش ریسک زیادی دارد ولی امروزه کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که این روش با روش توم سنت مزایا و معایب یکسانی دارند.

لیپوساکشن ویسر
در این لیپوساکشن هم از لوله های التراسونیک استفاده می شود با این تفاوت که این کانال ها انرژی وارد شده به چربی ها را به طور یکسانی پخش کرده و با شل تر کردن چربی ها کندن و مکش آن ها را ساده تر می کنند.

لیپوساکشن با لیزر
در این روش از لیزر برای شل کردن سلول های چربی و از بین بردن آن ها استفاده شده و در مقایسه با روش های دیگر این نوع لیپوساکشن درد کمتر و نتیجه بهتری دارد.

لیپوساکشن قدرتی
لیپوساکشن قدرتی که نسبت به روش های قبلی جدیدتر است چربی ها را با جلو و عقب بردن سریع لوله ها خارج می کند. ویبره این لوله ها چربی های مزاحم و چربی هایی که به سادگی از بین نمی رفتند را از بین برده و خارج می کند. لیپوساکشن قدرتی نسبت به روش های دیگر درد کمتری داشته و التهاب کمتری هم در بدن به وجود می آورد که این امر برای قسمت های کوچک تر بدن مانند دست ها و پاها مناسب تر است.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: