چهارشنبه 03 شهریور 1395 - 10:57:35

انواع فر مو

انواع فر دائم مو

انواع موی فر

فر دائم

فر مو

 

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که به جای فر کردن موقت موهای خود، آن ها را به صورت دائمی فر کنند و به زیبایی آن ها بیفزایند. موهای فر حداقل تا 8 هفته حالت خود را حفظ می کنند و چهره هر فرد در هر سنی را ملیح تر و زیباتر نشان می دهند. اما موهای فر یک مدل نداشته و در مدل های مختلفی وجود دارند. این تعدد مدل ها گاهی اوقات باعث سردرگرمی شده و انتخاب را دشوارتر می کند. در این مقاله از سایت رژلب به بررسی مدل موهای فر دائم پرداخته شده و روش های به دست آمدن هر مدل توضیح داده شده است.

1. فر مو طبیعی

فر طبیعی



بسیاری از افراد به طور طبیعی موهای فر زیبایی دارند و نیازی به فر کردن موهای خود ندارند. اما برای فر کردن موها به صورت طبیعی آرایشگر باید از سایزها و شکل های مختلف راد یا میله های مخصوص فر کردن استفاده کند.

 

2. فر مو انگشتی

فر انگشتی


این فر دائم کلاسیک ظاهری مواج و زیبا داشته و برای هر بازه زمانی مناسب است. این مدل فر کمی ریز بوده و در آن، فرها به به اندازه انگشت ها هستند. این مدل مو بهتر است روی موها خشک انجام شود تا حالت طبیعی تری به دست آمده و موها وز نشوند.

 

3.فر مو سنجاقی

فر سنجاقی


علت نام گذاری این نوع فر مو این است که در گذشته موها را با کمک سنجاق سر به این مدل فر می کردند. این نوع مو، یکی از فرهای مناسب برای موهای کوتاه و کم پشت است و موها را پرپشت و خوش حالت نشان می دهد.

 

4. فر مو مارپیچی

فر مارپیچی


در این مدل فر، موها با میله های بلندتر و باریک تری فر می شوند. این مدل فرمو دائم بیشتر مناسب موهای بلند است زیرا با استفاده از این فر اندازه موها کمی کوتاه تر می شود.

 

5.فر مو موضعی

فر موضعی


با استفاده از فر موضعی می توان تنها یک قسمت از موها را فر کرده و تغییرات زیادی در ظاهر فرد به وجود آورد. این نوع فر معمولا برای موهای تاج سر مناسب بوده و موها را پرپشت تر و ضخیم تر نشان می دهد.

 

6.فر مو مدرن

فر مدرن


برای فر کردن موها می توان قسمت های انتهایی آن ها را فر کرده و روی چتری ها را صاف نگه داشت. این کار حالت زیبایی روی موها به وجود آورده و ظاهر مدرن تری دارد.

 

7. فر مو باز

فر باز



فرهای شل و یا باز معمولا حجم موها را افزایش داده و برای انجام این مدل مو باید از میله های فر بزرگ تری استفاده شود. برای مدل دادن موهای مجعد هم می توان کمی کاندیشنر روی موها زده و با یک ژل سبک آن ها را حالت داد. برای به دست آوردن حجم بیشتر هم می توان از سشوار استفاده کرد.

 

8. فر مو نیمه

فر نیمه


در فر نیمه کامل قسمت های پاینی موها فر شده و بالای موها فر نمی شوند. این نوع فر روی موهای معمولی و بلند زیبا دیده شده و موها را خوش حالت و جذاب تر نشان می دهد.

 

9. فر مو کوتاه

فر مو کوتاه


فر روی موهای کوتاه هم زیبا به نظر می رسد و برای به دست آوردن آن کمی بیشتر باید تلاش کرد. برای فر کردن موها ی کوتاه باید آن ها را شسته و خشک کرد. سپس کمی موس و یا ژل روی موها زده و آن ها را حالت داد.

 

10.  فر مو ملایم

فر ملایم

یک فرمو ملایم یا مجعد کردن موها با استفاده از میله های درشت تر روی موها به وجود می آید و حجم موها را بیشتر نشان می دهد. برای خشک کردن این مدل موها نباید از سشوار استفاده کرد تا وز نشوند.

 

11.  فر کردن ریشه مو 

فر ریشه مو


برای پرپشت تر نشان دادن موهای کوتاه می توان از این نوع فرمو استفاده کرد زیرا این نوع فر به موها حجم داده و به خصوص روی موهای کوتاه که گاهاً بی حالت و کم پشت به نظر می رسند، زیبا به نظر می رسد.

 

12. فر مو چند لایه

فر چند لایه


این نوع فرمو با چند لایه نشان دادن موها آن ها را پرپشت تر نشان داده و برای به وجود آوردن آن باید از ترکیب میله های فر کوچک و بزرگ استفاده شود. این نوع فر بیشتر برای موهای بلند مناسب بوده و باعث حجم دهی این موها می شود.

 

13.  رنگ کردن موهای فر

موی فر


چه موهای بلوند و چه موهای تیره ای با داشتن هایلایت زیباتر دیده می شوند. هایلایت موها به خصوص روی موهای فر بهتر دیده شده و با ایجاد سایه روشن روی این موها زیبایی آن ها بیشتر دیده می شود.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: