سه شنبه 02 شهریور 1395 - 12:23:15

وسایل اکستنشن مو

وسایل مورد نیاز اکستنشن مو

 اکستنشن مو

اکستنشن

 اکستنشن مو

 

 


قرار دادن اکستنشن روی موها در بین کسانی که می خواهند موهای بلندتر، پرپشت تر و یا متفاوتی داشته باشند دیده می شود. اما اکستنشن موها هم روش های متفاوتی داشته و برای هر روش هم نیاز به ابزار خاصی است. در این مقاله از سایت رژلب برخی از ابزارهای مورد نیاز برای قرار دادن اکستنشن روی موها معرفی شده است.

اتو موی التراسونیک

 اکستنشن 


این اتو مو برای قرار دادن اکستنشن هایی استفاده می شود که نیاز به حرارت دهی دارند. به علاوه اتوموهای الترا سونیک می توانند با فرستادن امواج رادیویی این حرارت را به وجود آورده و قرار دادن اکستنشن روی موها را ساده تر کنند.

 

دستگاه حرارتی اکستنشن موها

موی بلند


این دستگاه حرارتی مانند اتو مو عمل کرده و برای قرار دادن هر نوع اکستنشن روی موها و به خصوص اکستنشن های حلقه ای مناسب است.

 

گیره جدا کننده موها

گیره اکستنشن


برای جدا کردن و تقسیم بدنی بهتر موها، باید از این گیره ها استفاده کرده و هر دسته از موها را روی سر جمع کرد تا هنگام قرار دادن اکستنشن مشکلی به وجود نیامده و قرار دادن اکستنشن روی موها ساده تر باشد.

 

پلت های کراتینی کهربایی

پلت اکستنشن


برای قرار دادن دسته های اکستنشن روی موها از این پلت ها استفاده می شود که جنس کراتینی و کهربایی آن ها کیفیت کار را بالا تر بوده و انجام کار را ساده تر می کند.

 

پلت های کراتینی شفاف

لوازم اکستنشن


این پلت های کراتینی بی رنگ و شفاف باید با کمک دستگاه های حرارتی روی اکستنشن ها و قرار دادن آن ها روی موها به کار برده شوند. اما تفاوت آن ها با دیگر پلت ها در این است که دمای بالاتری نیز دارند.

 

پلت های قهوه ای و مشکی

 اکستنشن



پلت های اکستنشن موی قهوه ای و مشکی برای موهای تیره مناسب هستند و برای قرار دادن اکستنشن روی این نوع موها به کار می روند.

 

چیپ های اکستنشن

موی زیبا


این چیپ ها برای قرار دادن اکستنشن روی موها و برای ساخت دسته های موی مصنوعی به اندازه دلخواه به کار برده می شود. این چیپ ها در رنگ های مختلفی وجود داشته و روی هر رنگ مویی می توانند به کار برده شوند.

 

چیپ های کراتینی شفاف

مو


چیپ های کراتینی هم مانند چیپ های اکستنشن هستند و با کمک آن ها می توان اکستنشن ها را به اندازه و رنگ دلخواه روی موها قرار داد. البته لازم به ذکر است که انواع کراتینی این چیپ ها با دوام تر هستند و ماندگاری بیشتری هم دارند.

چیپ های کراتینی قهوه ای، مشکی و زرد

زیبایی مو



همان طور که گفته شد، این چیپ ها برای قرار دادن اکستنشن در اندازه دلخواه به کار می روند. اما داشتن رنگ های قهوه ای، مشکی و زرد باعث می شود که بتوان از این چیپ ها روی هر رنگ مویی استفاده کرد.

 

محافظ مو


اکستنشن گیره ای


از محافظ های مو برای تقسیم بندی بهتر مو ها استفاده شده و با کمک آن ها می توان موها را به هر اندازه دلخواه از یکدیگر جدا کرد. کافیست این محافظ را روی سر گذاشته و تقسیم بندی را به سادگی انجام داد.

 

محافظ انگشتان

انواع اکستنشن



استفاده از دستکش برای بسیاری از افراد دشوار بوده و کار را برای آن ها دشوار می کند. به علاوه استفاده از دستکش دقت را پایین می آورد. به همین دلیل این افراد می توانند از این محافظ های انگشت استفاده کرده و دقت کار را بالا برده و در عین حال از انگشتان خود در برابر حرارت و یا هر آسیب دیگری محافظت کنند.

محافظ سوراخ دار

مو


این نوع محافظ ها هم برای تقسیم بندی بهتر موها به کار برده می شوند واز آن جایی که سوراخ های زیادی دارند تقسیم بندی موها با کمک آن ها ساده تر انجام می شود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: