دوشنبه 22 شهریور 1395 - 23:37:49

لیپوماتیک

لیپوماتیک و مزایا و معایب آن

لیپوماتیک

لیپوماتیک



چاقی مشکلی است که در بین خانم ها و آقایان وجود داشته و علت بسیاری از بیماری هاست. امروزه یکی از روش های لاغری و از بین بردن چربی های بدن جراحی و لیپوساکشن است. اما از آن جایی که لیپوساکشن عواقب زیادی داشته و در آن بیهوشی کامل صورت می گیرد، بسیاری از متخصصین بر این باروند که بهتر است به جای این روش، از تکنیک های بهتری مانند لیپوماتیک استفاده شود.  این روش درمانی که کمترین عوارض و بهترین بازدهی را دارد می تواند راه حلی برای چاقی موضعی در قسمت های مختلف بدن مانند ران ها، باسن، شکم و... باشد.

لیپوماتیک در حقیقت یک نوع دستگاه ساکشن پیشرفته برای تخلیه چربی های موضعی زیر پوست است و تکنولوژی بسیار پیشرفته تری در مقایسه با لیپوساکشن دارد.

در این روش بیماران به سرعت نتیجه گرفته و حداکثر پس از 3 ماه تمام چربی های موجود در بدن را از دست می دهند. به علاوه در این روش، کبودی، لخته شدن خون و التهاب پوست به میزان قابل توجهی کاهش یافته و پوست سفت تر و جوان تر به نظر می رسد.

لیپوماتیک با استفاده از امواج اینفراسونیک سلول های چربی را از محل اتصالات آنها به یکدیگر جدا کرده و چربی را با عمل ساکشن خارج می نماید. از آن جایی که در این پروسه سلول های چربی به صورت سالم بیرون می آیند می توان از آن ها به عنوان فیلر برای حجیم سازی گونه و صورت و یا سایر اعضا استفاده کرد.
در اصل، این روش نوعی لیپوساکشن است با این تفاوت که در آن ساکشن سریع تر انجام می شود. لیپوماتیک با یک موتور بادی کار می کند. این موتور  با هوای فشرده ای راه اندازی شده و حرکات سه گانه ای دارد: نوسان، چرخش و ارتعاش. در نتیجه این سه حرکت، یک مسیر مارپیچ ایجاد می شود ( 600 ارتعاش در دقیقه) که بافت های چربی را ریزتر کرده و بیرون کشیدن آن ها را ساده تر می کند. این کار بدون گرم کردن بافت های دیگر مثل عضلات، عروق خونی و عصب ها صورت می گیرد. به همین دلیل در این روش دوره بهبودی پس از عمل مدت کمتری دارد.
در مقایسه با لیپوساکشن فراصوت، لیپوساکشن دستی سنتی یا لیپولیزر، لیپوماتیک خطرات سوختگی پوست را ندارد و  مزایای لیپوساکشن با کمک بی حسی موضعی را دارد. لیپوماتیک امکان بیرون کشیدن بافت چربی بیشتری را فراهم می کند، نتایج بهینه ای را در نواحی فیبروز ارائه می کند و بدون گرم کردن بافت های دیگر بدن، با ایمنی بالا بافت چربی را برداشت می کند.

مزایا لیپوماتیک 

 

مزایای لیپوماتیک
• عدم آسیب دیدن سلول های غیر چربی
• کاهش قابل توجه کبودی و ورم
• سفت شدن پوست
• جراحی راحت تر و بدون مشکل
• زمان عمل کوتاه
• بهبودی سریع
• یکنواختی لایه چربی زیر پوست در لیپوماتیک بسیار خوب است و چربی های باقی مانده در روش های دیگر ساکشن بصورت گلوله مانند در زیر پوست لمس می گردد، در این روش وجود ندارد.
• عدم نیاز به بیهوشی کامل و استفاده از بیهوشی های موضعی


معایب لیپوماتیک
• ضربات شدید که ممکن است باعث آسیب دیدگی می شود.
• به وجود آمدن کوفتگی های شدید
• تنها در شکم، ران و باسن می توان از این روش استفاده کرد.
• بیمار تا 5 روز نمی تواند رانندگی کند.
• در این روش احتمال مسمومیت دارویی با لیدوکایین وجود دارد.
• زخم شدن محل ورود پروب های جراحی

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

سه شنبه 23 مرداد 1397 - 15:25:05
من امه ام پارسال رفته پیش دکتر حدادی لیپوماتییک کرد خیلی هیکلش خوب شده
سه شنبه 23 مرداد 1397 - 15:19:24
خواهرم بعد از زایمانش خیلی بد شده شکم و سینه هاش کسی دکتر خوب میشناسه معرفی کنه؟ بتونه جمع کنه شکمشو
به نظر شما بهترین روش برای لاغری چی خوب هستش ؟
جمعه 09 مهر 1395 - 12:24:53
لیپوماتیک چیست؟
تکنیک لیپوماتیک مبتنی بر تولید میدانی از امواج التراسونیک(مادون صوت) میباشد که با استفاده از یک کمپرسور به عنوان یک منبع نیرویی میباشد. امواج یاد شده پس از برخورد با بافت چربی انها را تخریب کرده و در نهایت منجر به کاهش سایز میگردد.
نحوه عملکرد لیپوماتیک:
در محل مورد نظر برای شروع پروسه لیپوماتیک، سوراخی به اندازه 2 الی 5میلی متر ایجاد شده وکانولای دستگاه از طریق سوراخهای ایجاد شده وارد بافت چربی میشود وبا استفاده از میدانی از امواج مادون صوت بافت چربی محل مورد نظر را تخریب کرده وهمزمان محلول استاندارد را جهت بی حسی موضعی واز بین بردن احتمال خون ریزی به میان بافت چربی میفرستد. مخلوط این مایع بی حسی و چربی خرد شده در نهایت از همان منافذ ایجاد شده خارج میگردد. لیپوماتیک اینفراسونیک دارای سیستم ایمنی فعال می باشد که وقتی به بافت غیر چربی برخورد کرده، دستگاه را متوقف می کند بنابراین خطر پارگی احشائی ویا پرفوراسیون ندارد و به دلیل عدم ایجاد حرارت در بافت چربی خطر سوختگی پوست ، نکروز پوست ویا سوختگی محل ورود کانولا را ندارد.
پیکر تراشی برای تمام نواحی بدن
از لیپوماتیک می توان برای پیکر تراشی ،حذف چربی های اضافه تمامی نواحی بدن مانند شکم،پهلو،ران ،بازو،غبغب باسن استفاده کرد.
لیپوماتیک شکم و پهلو
لیپوماتیک بازو
لیپوماتیک ران
لیپوماتیک غبغب
لیپوماتیک باسن و ساق پا
لیپوماتیک پشت
http://tehranlipo.com
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: