یکشنبه 31 مرداد 1395 - 08:41:11

کانتورینگ بینی

کانتورینگ انواع بینی

آموزش کانتورینگ بینی

کانتورینگ

کانتورینگ بینی

 

جراحی بینی یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی در سطح دنیاست و روزانه بسیاری از افراد به زیر تیغ جراحی رفته و بینی های خود را کوچک تر و زیباتر می کنند. اما جراحی زیبایی هم مانند هر نوع جراحی دیگر خطرات خاص خود را داشته و ممکن است با مشکلات زیادی همراه باشد. این در حالی است که با کمک تکنیک های ساده ای در انجام میکاپ و کانتورینگ می توان بینی را کوچک تر نشان داده و زیبایی چهره را افزایش داد. در این مقاله از سایت رژلب به بررسی تکنیک های کانتورینگ مختلف برای کوچک تر کردن بینی ها پرداخته شده و کوچک کردن هر نوع بینی توضیح داده شده است.

وسایل لازم برای کانتورینگ بینی
استفاده از کانتورینگ برای کوچک کردن بینی هم مانند هر نوع کانتورینگ دیگر نیاز به وسایل و ابزار مناسب داشته و تنها با کمک این ابزار است که می توان آرایش مناسبی به دست آورد. از جمله این وسایل استفاده از کرم مخصوص کانتورینگ و یا استفاده از کرم پودرهایی است که 2 تا 3 درجه تیره تر از رنگ پوست باشند. به علاوه این کرم ها باید مات باشند. البته سایه قهوه ای هم برای انجام کانتورینگ مناسب ست. اما این سایه ها باید کرمی شکل باشند تا ترکیب آن ها نتیجه بهتری بدهد.

• هایلایتر

لوازم آرایشی



برای کانتورینگ بینی بهتر است از هایلایتر مات استفاده شود، تا ظاهر بینی طبیعی تر به نظر برسد. برای استفاده از هایلایتر  حتی می توان از یک سایه مات سفید و نود هم استفاده کرد. برای انجام این کار کافیست سایه ای که 2 تا 3 درجه از رنگ پوست تیره تر باشد را به کار گرفت.

• فرچه زاویه دار

 

فرچه آرایشی

برای کانتورینگ بینی بهتر است از فرچه زاویه دار استفاده کرد تا خط روی بینی بهتر انداخته شود. این فرچه باید کوچک بوده و بتوان کنترل بیشتری روی آن داشت.

• فرچه ترکیب یا اسفنج آرایشی

فرچه آرایشی


 
برای ترکیب هایلایت و رنگ های تیره روی بینی باید از فرچه یا اسفنج استفاده کرد تا ظاهر آرایش طبیعی تر به نظر برسد.


نحوه انجام کانتورینگ بینی


مرحله اول کانتورینگ بینی
اولین  نکته برای کانتورینگ بینی این است که این کار را انجام داده و ببینید ترجیح می دهید کانتورینگ بینی را بعد از کانتورینگ صورت انجام دهید یا قبل از آن. بسیاری از متخصصین پیشنهاد می کنند که این کار را بعد از آرایش صورت انجام داده شود. دلیل آن هم این است که نتیجه کانتورینگ بینی بعد از آرایش صورت بهتر دیده خواهد شد.

 

نحوه انجام  کانتورینگ بینی

کانتورینگ



در حالت کلی برای کانتورینگ بینی باید به کمک فرچه زاویه دار دو طرف بینی دو خط موازی کشیده شود. بهتر است این خط کمرنگ باشد تا در صورت نیاز آن را بتوان پاک کرد.

نکته مهم برای کانتورینگ بینی توجه به شکل بینی است. در ادامه روش های کانتورینگ مناسب هر نوع بینی ارائه شده است.

 

 کانتورینگ بینی های پهن

کانتورینگ بینی



بینی های پهن معمولا از بالا تا پایین پهن هستند و سر پهنی هم دارند. برای باریک تر کردن این نوع بینی ها باید از تصویر زیر پیروی کرده و دو خط تیره در دو طرف بینی و کناره های آن کشیده شود. سپس روی بینی کمی روشن شده و تمام رنگ ها با کمک اسفنج آرایشی با یکدیگر ترکیب شوند.

کانتورینگ پهن بودن سر بینی

گریم بینی

در صورتی که تنها سر بینی پهن باشد، می توان روی بینی و دو طرف آن را با دو خط موازی مانند شکل تیره کرده و سر بینی را به صورتی ک مثلث تیره در آورد تا سر بینی باریک تر و کوچک تر به نظر برسد.

در این مرحله باید فرچه آرایشی را تمیز کرده و یا از یک فرچه دیگر استفاده شود.

 

مرحله بعدی کانتورینگ بینی

آرایش بینی


در این مرحله باید با فرچه ای که تمیز شده و یا با فرچه جدید سایه های روشن و یا کرم روشن تر را روی قسمت رویی بینی زده و روی بینی را روشن تر نشان داد.

 

گریم صورت



در صورتی که نوک بینی شما پهن است، می توانید تنها تا وسط بینی هایلایتر زده و آن را تنها تا این قسمت روشن کنید.

 

مرحله آخر کانتورینگ بینی

کانتورینگ



در آخر هم باید از یک اسفنج و یا فرچه آرایشی مخصوص ترکیب استفاده کرده و دو رنگ تیره و روشن روی بینی را با یکدیگر ترکیب و درهم محو کرد تا بینی ظاهری طبیعی تر و در عین حال باریک تری داشته باشد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: