چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 16:46:48

طراحی ناخن با وسایل ساده

10 وسیله ساده برای نقطه گذاری روی ناخن ها

طراحی ناخن در منزل

طراحی ناخن ساده

طراحی ناخن


یکی از طرح های رایج و بسیار زیبا در طراحی ناخن ، نقطه گذاری و انجام طراحی های مختلف با این تکنیک است. اما برای نقطه گذاری روی ناخن ها، گاهاً نیاز به اندازه های مختلف نقطه بوده و بعضی اوقات قلم مناسب برای این کار یافت نمی شود. در این مقاله از سایت رژلب به بررسی لوازمی که برای نقطه گذاری روی ناخن ها مناسب هستند پرداخته شده است.

 

1. طراحی ناخن با سنجاق سر

طرح ناخن ساده

یکی از وسایل ساده برای طراحی ناخن ها، استفاده از سنجاق سر است که بسته به نوع آن می توان نقطه های متفاوتی با سایزهای متفاوتی روی ناخن ها به وجود آورد. تنها کافیست سر سنجاق را داخل لاک فرو برده و آن را به صورت طرح دلخواه خود روی ناخن ها بزنید.

 

2. طراحی ناخن با قلم مو

طرح ناخن

 


برای زدن نقطه های بزرگ تر و یا کشیدن طرح های بزرگ تر می توان از قلم موهای طراحی استفاده کرد.

 

3. طراحی ناخن با خودکار

طرح ناخن جذاب

 

نوک خودکار یکی از بهترین وسایل برای نقطه گذاری در طراحی ناخن است. زیرا نوک خودکار نقطه های تمیزی روی ناخن ها به وجود آورده و با توجه به نوع خودکار می توان این نقطه ها را در رنگ های متفاوتی روی ناخن ها قرار داد.

 

4. طراحی ناخن با چوب کبریت

طرح ناخن


یکی از وسایل جالب برای نقطه گذاری، چوب کبریت است. برای نقطه های مربعی شکل می توان از چوب کبریت استفاده کرده و برای نقطه های دایره شکل می توان سر گوگرد دار آن را به کار برد.

 

5. طراحی ناخن با خلال دندان

طراحی ناخن 

 

خلال دندان را می توان برای زدن نقطه های ریزتر روی ناخن ها به کار برده و از آن برای انجام طرح های مختلف کمک گرفت. همچنین با کمک نخ دندان می توان طرح های مختلف دیگری هم روی ناخن ها به وجود آورد.

 

6. طراحی ناخن با سنجاق قفلی

ایده طراحی ناخن 

 


سر تیز سنجاق قفلی آن را به وسیله ای تبدیل کرده که برای نقطه گذاری روی ناخن ها بسیار مناسب است. برای استفاده از سنجاق قفلی کافیست سر آن را کمی باز کرده و برای زدن نقطه های خیلی ریز روی ناخن از این سر استفاده کنید.

 

7. طراحی ناخن با مداد

طراحی ناخن جدید

 

یک مداد تیز و یا یک مداد استفاده شده، هر کدام می توانند نقطه های متفاوتی روی ناخن ها به وجود آورند. زیرا سر مداد گرد است. البته برای نتیجه بهتر می توان قبل از استفاده مداد را جای دیگر امتحان کرده و از گرد بودن و زیبایی طراحی با کمک آن اطمینان حاصل نمایید.

 

8. طراحی ناخن با انواع پونز

طراحی ناخن راحت

 


سوزن های مختلفی با سر باریک و یا کلفت وجود دارند و هر کدام از این سوزن ها برای نقطه گذاری صحیح روی ناخن ها به کار می روند. همچنین می توان از پشت سوزن ها هم استفاده کرده و طرح های زیبایی روی ناخن ها به وجود آورد.

 

9. طراحی ناخن با گوشواره

طراحی ناخن ساده


شاید کمی عجیب به نظر برسد که برای یک طراحی ناخن از گوشواره استفاده شود، اما بسیاری از گوشواره های میخی سر بسیار تیزی دارند که برای طراحی ناخن، بسیار مناسب است. با کمک این سر تیز می توان نقطه های تمیزی روی ناخن ها زده و طرح های زیبایی به وجود آورد.

 

10. طراحی ناخن با سوزن

طراحی ناخن جالب

 


سوزن خیاطی هم در اندازه های مختلفی وجود دارد و از دو سر آن می توان برای نقطه گذاری و طراحی ناخن استفاده کرد. زیرا هر دو سر این سوزن ها گرد و متقارن است.

وسایل دیگری هم برای طراحی ناخن وجود دارند و با کمی خلاقیت می توان از هر وسیله پیش پا افتاده ای برای این کار استفاده کرده وطرح های متفاوت و زیبایی به وجود آورد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: