چهارشنبه 03 شهریور 1395 - 22:59:30

پوشاندن واریس پا با آرایش

از بین بردن رگ های واریسی با آرایش

 واریس

 

رگ های واریسی

بسیاری از خانم ها با  واریس  پاهای خود مشکل داشته و برای پوشاندن آن ها از جوراب های مشکی ضخیم و یا دامن های بلند استفاده می کنند. این در حالی است که می توان این رگ های بیرون زده را به سادگی با آرایش مناسب از بین برده و پاهایی زیبا به دست آورد. در این مقاله از سایت رژلب نحوه انجام این کار آموزش داده شده است.

 

وسایل مورد نیازبرای پوشاندن واریس پا با آرایش 
• کرم پودر برنزه
• اسفنج آرایشی
• فرچه آرایشی خط چشم
• کانسیلر ضد آب
• اسپری آرایشی


نحوه انجام پوشاندن واریس پا با آرایش 


مرحله اول پوشاندن واریس پا با آرایش 
ابتدا لوسیون یا کرم برنزه را روی پاها زده و آن را به خوبی روی پاها پخش کنید. این کار را تا جایی انجام دهید که کرم به خوبی جذب پوست شود. سپس کمی صبر کنید تا کرم جذب و خشک شود. سپس دست ها را بشویید. دقت داشته باشید برای انتخاب کرم یا لوسیون برنزه از کرمی استفاده کنید که تنها کمی از پوست پاها تیره تر باشد. این کار نقش مهمی در انجام آرایش داشته و انتخاب کرم مناسب به طبیعی بودن بیشتر پوست پاها کمک می کند.

مرحله دوم پوشاندن واریس پا با آرایش 
در این مرحله می توانید از کرم پودر مخصوص پوست بدن یا کرمی که به پوست بدن نزدیک باشد استفاده کرده و آن را روی پاها بزنید. دقت داشته باشید که این مرحله باید هنگامی انجام شود که کرم برنزه روی پاها خوب خشک شده باشد. برای زدن کرم همرنگ پوست هم می توان از انگشتان و یا اسفنج مخصوص این کار استفاده شود. در زدن کرم دقت داشته باشید که آن را روی قسمتی که رگ ها بیرون است زده و آن را خوب پخش کنید. به طور مثال اگر رگ های روی قسمت پایینی پاها بیرون زده اند، کرم را روی این قسمت و اگر رگ ها در پشت زانو و پایین آن مشخص هستند کرم را در این قسمت بمالید. برای زدن کرم روی پاها هم از حرکات ضربه مانند استفاده کنید تا کرم بهتر جذب پوست شود.

مرحله سوم پوشاندن واریس پا با آرایش 
در این مرحله با استفاده از فرچه مخصوص زدن خط چشم کمی کانسیلر روی پاها بزند. کانسیلر باید کمی از رنگ کرم پودر قبلی روشن تر باشد. به علاوه باید حتما کرم مرحله قبل خوب خشک شده و جذب پوست شده باشد. کانسیلر را هم در خط های باریکی زده و خوب پخش کنید.

مرحله چهارم پوشاندن واریس پا با آرایش 
مشابه کرم مخصوص بدن کانسیلر را هم خوب روی سطح پوست پخش کنید. برای این کار می توانید از انگشتان و یا از اسفنج آرایشی مخصوص پخش کردن کرم پودر استفاده کنید. دقت داشته باشید که در این مرحله کانسیلر باید به گونه ای روی پاها قرار گرفته باشد که رگ های واریسی پا به هیچ وجه دیده نشوند.

مرحله پنجم پوشاندن واریس پا با آرایش 
در مرحله آخر و برای تثبیت آرایش می توانید از این اسپری های مخصوص بدن استفاده کرده و کمی از آن ها را روی بدن بزنید تا میکاپ روی پاها ماندگاری بیشتری داشته باشد.
در صورتی که  واریس پاها خیلی مشخص نباشند می توان از اسپری های رنگی مخصوص بدن استفاده کرده و آن ها را تنها با کمک این اسپری ها پوشاند. اما در صورتی که رگ های پاها به وضوح مشخص هستند و با استفاده از اسپری از بین نمی روند می توانید آن ها را با انجام مراحل گفته شده از بین ببرید.

به کار گیری مراحل گفته شده کمک می کند تا رگ های واریس  معلوم نبوده و بتوان بدون هیچ ناراحتی از دامن و یا لباس های کوتاه استفاده کرد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: