دوشنبه 22 شهریور 1395 - 03:04:19

10 محصول برتر MAC

معرفی 10 محصول برتر MAC

محصول آرایشی مک

معرفی محصول

محصول آرایشی مک

 


یکی از محبوب ترین برندهای آرایشی در سرتاسر دنیا محصولات MAC می باشد که سالیان درازی است که محصولات خود را به سرتاسر دنیا ارائه داده و در بین بازیگران، مدل ها، میکاپ آرتیست ها و افراد معمولی محبوبیت دارد. MAC مخفف Makeup Artist Cosmetics به معنای محصولات آرایشی زیبایی میکاپ آرتیست است و این کمپانی محصولات مختلفی مانند سایه، ریمل، خط چشم، رژ لب، برق لب، کرم پودر، رژگونه، پنکک، لاک، کانسیلر و انواع دیگری از محصولات آرایشی را روانه بازار جهانی می کند. در این مقاله از سایت رژلب نیز به معرفی 10 محصول برترMAC  پرداخته شده است.

 

1. MAC Prep+ Prime Fix Plus

معرفی محصول


فیکس پلاس یک اسپری مرطوب کننده ملایم است که حاوی مواد معدنی و ویتامین های مختلف بوده و برای خنک کردن پوست و به عنوان یک آنتی بیوتیک عمل می کند. این محصول قرمزی پوست را گرفته و رطوبت از دست رفته آن را باز می گرداند. این محصول بیشتر بهداشتی است تا آرایشی و قبل یا بعد از آرایش بر روی انواع پوست کاربرد دارد.

 

2. کرم ژله ای ابروی MAC

کرم مک


این کرم ابرو به صورت ژل بوده و برای حالت دادن ابروها مناسب است. این کرم به صورت ضد آب عمل کرده و با کمک یک فرچه زاویه دار می توان آن را روی ابروها زد. از همه مهم تر این که این کرم 8 تا 10 ساعت ماندگاری دارد.

 

3. رژگونه قرمز MAC

رژگونه مک


رژگونه های MAC در رنگ ها و مدل های مختلفی وجود دارند که یکی از خاص ترین و زیباترین آن ها رنگ قرمز این رژگونه هاست که به صورت مات بوده و به سادگی روی پوست قرار می گیرد. این رژگونه ظاهر طبیعی ای به گونه ها می دهد اما در به کار گیری آن باید دقت شود تا گونه ها غیر طبیعی و بیش از حد قرمز به نظر نرسند.

 

4. پنکک MAC Studio Fix Powder

پنکک مک


این پنکک کارایی زیادی داشته و به سرعت جذب پوست می شود. به کمک این پنکک می توان آرایش را فیکس کرده و 7 تا 8 ساعت آن را روی صورت ثابت کرد.

 


5. خط چشم MAC Liquid Last Eyeliner

خط چشم مک


هر آرایشی با خط چشم زیباتر دیده می شود. به کمک این خط چشم MAC هم می توان به چشم ها حالت داده و از آن جایی که فرچه آن باریک است می توان انواع خط چشم ها را کشید. این خط چشم ضد آب بوده و به سادگی نمی ریزد و تا 12 ساعت ماندگاری دارد. البته خشک شدن آن کمی زمان می برد.

 

6. کرم پودر MAC Studio Fix Fluid Foundation

 

کرم پودرمک


کرم پودر MAC مشکلات روی پوست و لکه های آن را از بین برده و سطح پوست را صاف و یکدست نشان می دهد. به علاوه از آن جایی که این کرم پودر به صورت مات روی صورت قرار می گیرد، پوست را طبیعی تر نشان داده و با جذب چربی های اضافی تا 8 ساعت روی پوست باقی می ماند.

 

7. ریمل MAC Extended Play Lash

ریمل مک


برای پوشش مژه ها می توان از این ریمل استفاده کرده و از آن جایی که این ریمل MAC ضد آب است می توان بدون هیچ نگرانی آن را روی چشم ها تا 16 ساعت نگه داشت. این ریمل برای حجم دادن و بلندتر کردن مژه ها مناسب بوده و روی چشم هایی که لنز دارند هم می توان آن را به کار گرفت. به علاوه این ریمل روی مژه ها گلوله گلوله نشده و حتی در رطوبت هوا هم ثابت می ماند.

 

8.  پاک کننده آرایش MAC Gently Off Eye And Lip Makeup Remover

پاک کننده آرایشی



این پاک کننده آرایشی برای پاک کردن محصولات آرایشی ضد آب هم مناسب بوده و از آن جایی که در آن ترکیب آب و چربی وجود دارد هر نوع ماده آرایشی را می تواند بدون هیچ مشکلی از روی صورت پاک کند. این پاک کننده آرایشی ریمل، مداد و هر نوع آرایش غلیظ چشم ها را پاک کرده و پوست های ملتهب را هم آرام می کند.

 

9. پرایمر MAC Prep+ Prime Skin Base Visage

پرایمر


این پرایمر سبک و ملایم قرمزی پوست را گرفته، درخشش آن را بیشتر کرده و به ماندگاری بیشتر آرایش کمک می کند. به علاوه این پرایمر به سرعت جذب پوست شده و مانند محافظ بین پوست و محصولات آرایشی عمل می کند.

 

10. مداد چشم MAC Powerpoint Eyepencil

مداد چشم

 

این مداد چشم پررنگ بوده و می توان از آن برای کشیدن مداد داخل یا خارج چشم و یا حتی به عنوان سایه استفاده کرد. به علاوه این مداد ضد آب بوده و حداقل تا 7 ساعت بدون ریختن روی چشم ها باقی می ماند.

 

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: