پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 10:39:32

کیف لوازم آرایش سفر

آماده کردن کیف لوازم آرایشی برای سفر

کیف لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

کیف لوازم آرایشی

 

به طور کلی بسیاری از خانم ها هنگام تصمیم گیری در مورد آنچه باید در سفر با خود ببرند به مشکل برمی خورند و یا وسایل کم و یا وسایل بیش از اندازه و یا زیادی همراه خود می برند. این مورد به خصوص در مورد وسایل و لوازم آرایشی صادق است و خانم هایی که عادت به آرایش دارند، معمولا نمی دانند که چه وسیله ای را همراه خود ببرند. در این مقاله از سایت رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته شده و روش هایی که به کمک آن می توان کیف لوازم آرایشی به اندازه ای داشت، ارائه شده است.

 

1. طبقه بندی لوازم آرایشی
قبل از اینکه لوازم آرایشی خود را برای سفر بسته بندی کنید، آنها را دسته بندی کنید. لوازم آرایشی صورت، عطرها، محصولات آرایشی مخصوص مو، داروها و هر چیز دیگر را ابتدا باید مرتب کنید. تمام لوازم آرایشی بهداشتی مایع را در کیسه های پلاستیکی قرار دهید که در صورت نشت کیف تان کثیف نشود. همراه بردن پنکیک و رژ گونه پودری بسیار ریسکی است زیرا ممکن است بشکند یا خرد شود. پس بهتر است آنها را در محافظ های حبابدار بپیچید یا در یک کیف اسفنجی قرار دهید. در صورتی که هیچکدام از این دو روش برای شما مقدور نیست،  آن ها را در تعداد زیادی دستمال کاغذی بپیچید و سپس در کیف لوازم آرایش تان قرار دهید. برس های آرایشی تان را نیز در پلاستیک دیگری قرار دهید سپس در کیف تان بگذارید. تعدادی از لوازم آرایش تان را می توانید در کیف دستی تان قرار دهید اما بهتر است آنها را لای یک حوله یا پارچه قابل شستشو قرار دهید.

 

کیف لوازم آرایش

2. سبک سفر کردن
سبک سفر کردن به شما کمک می کند که نگران آسیب دیدن لوازم آرایش خود نباشید. پس تا جایی که می توانید از لوازم آرایشی چند منظوره در سفر استفاده کنید. مثلا می توانید کرمی با خود ببرید که هم مرطوب کننده باشد هم ضد آفتاب و هم حالت کرم پودری داشته باشد. رژ لب و برق لبی که همیشه از آن استفاده می کنید یا یک پلتی که چند رنگ دارد را با خود ببرید. بطری های بزرگ شامپو، کرم یا عطر را با خودتان نبرید، سایز کوچک آنها را انتخاب کنید. یک مام برای یک سفر کوتاه کافیست. سبک سفر کردن باعث می شود سفر راحت تری داشته باشید مخصوصا زمانی که زیاد سفر می کنید این نکته بسیار مهم است.

3. مقصد سفر
با توجه به هدف سفرتان کیف لوازم آرایش تان را جمع کنید و در نظر داشته باشید که به یک سفر کاری می روید، یک سفر کوتاه غیر کاری، تعطیلات فصلی یا مسافرت کنار دریا و در نظر داشته باشید که مقصد سفر اهمیت زیادی دارد. با توجه به مکان و آب و هوای آنجا تصمیم بگیرید چه چیزهایی را باید با خود ببرید.

4. همراه بردن وسایل ضروری
صرف نظر از این که هدف از سفرتان چیست یا این که مدت آن چقدر است هرگز موارد ضروری را فراموش نکنید. کرم ضد آفتاب همیشه مهم است، خواه به جای گرمسیر سفر می کنید یا سرد سیر. کرم مرطوب کننده لب نیز از آن چیزهای ضروری و چند منظوره است که نباید فراموش شود. اگر خیلی نگران زیبایی چشمهای تان هستید، حتما خط چشم را فراموش نکنید. می توانید یک ریمل سایز کوچک سفری تهیه نمایید و موچین را نیز فراموش نکنید. در ضمن شانه و دیگر وسایل مربوط به موهایتان را جداگانه بسته بندی نمایید.

5. دوری از اضافه بار
از همراه بردن چیزهایی که بی دلیل بارتان را سنگین می کنند یا چیزهایی که ممکن است در طول سفر آسیب ببینند اجتناب کنید. لوازمی مثل رژ گونه، سشوار و عطر در سفر ضروری نیستند. در ضمن چیزهای گران قیمت را در سفر با خود نبرید زیرا احتمال سرقت وجود دارد. زیاد لباس با خودتان نبرید، سعی کنید لباس هایی ببرید که به انواع مختلف می توانید آن ها را با هم ست نمایید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: