پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 10:37:56

آرایش بیبی فیس

نحوه انجام بیبی فیس میکاپ

میکاپ بیبی فیس

آرایش

آرایش بیبی فیس

 

داشتن چهره ای زیبا و فرشته وار آرزوی هر فردی است. خوشبختانه دستیابی به این چهره با کمک آرایش ممکن بوده و امروزه در کشورهایی مثل کره و تایلند این نوع آرایش محبوبیت زیادی دارد. به این نوع آرایش، آرایش بیبی فیس میکاپ می گویند و نحوه انجام آن در این مقاله از سایت رژلب ارائه شده است.

آرایش بیبی فیس میکاپ


کانسیلر
قبل از هر چیز نیاز به مرطوب کننده دارید زیرا باید آرایش شما به خوبی جذب شده و مات به نظر برسد نه براق. بنابراین روی قسمت هایی از صورت که خط افتاده و چروک است کانسیلر زده و علاوه بر آن با کمک کانسیلر تمام لکه ها و اثر زخم ها را به خوبی بپوشانید. سپس کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید.

 

کرم پودر
در اکثر میکاپ ها روی تمام سطح صورت کرم پودر زده می شود، اما در آرایش بیبی فیس اثری از کرم پودر نباید به طور مشخص روی صورت دیده شود و تنها روی نقاطی از صورت کرم پودر بزنید که واقعا به کرم پودر نیاز دارند. برای این کار حتی می توانید از کرم های مرطوب کننده رنگی استفاده کنید که چهره را جذاب تر نشان دهد. برای طبیعی تر به نظر رسیدن آرایش هم کافیست کرم ها را از از مرکز صورت به سمت خارج آن پخش کنید.

پودر
پس از این که بیس آرایش را به وجود آوردید، وقت آن است که آن را با پودر تثبیت کنید. این پودر به مات نشان دادن پوست کمک می کند و در عین حال آرایش را در جای خود ثابت نگه می دارد. به علاوه برای این که از درخشش چهره کاسته شود، می توان روی خط فک و پیشانی پنکک زد.

بیبی فیس

 

گونه ها
کودکان به طور طبیعی گونه های صورتی رنگی دارند که با استفاده از رنگ های برنزه و رژگونه های معمولی به دست نمی آید، اما می توان با کمک یک رژگونه یاسی و گلبهی کم رنگ این حالت را در صورت ایجاد کرده و آن را تنها کمی روی برجستگی گونه ها زد تا طبیعی و زیبا به نظر برسد. سپس باید با استفاده از یک فرچه آرایش رژگونه را از روی گونه ها به سمت هر دو گوش به صورت ضربه مانند پخش کرده و در انجام این کار به خاطر داشت که برای زیبایی بیشتر رژگونه تنها اثر محوی از آن باید روی صورت دیده شود.

ابروها
کودکان معمولا ابروهای نازکی ندارند به همین دلیل برای انجام یک آرایش بیبی فیس نباید ابروهای پهنی هم داشت. در عوض باید برای این کار ابروها را کمی حالت داده و در صورتی که فردی ابروهای بسیار نازکی دارد، باید روی ابروهای وی ریمل ابرو کشیده شود تا ابروها ضخیم تر به نظر برسند. در صورتی که فردی ابروهای ضخیمی هم داشته باشد می توانید ابروها را با یک شانه کوچک حالت داده و با ژل ابرو آن ها را خوش حالت تر نشان دهید. دقت داشته باشید که در آرایش بیبی فیس ابروها نباید خیلی کمانی و یا خیلی صاف دیده شوند.

سایه
در آرایش بیبی فیس به هیچ وجه نباید از خط چشم استفاده شود چون کودکان هم به صورت طبیعی خط چشم ندارند. اما می توان برای بالا بردن ابروها و حالت چشم ها آن ها را با یک سایه که روشن بوده و نزدیک به رنگ پوست باشد حالت داده و به طور مثال می توان برای این کار از سایه صورتی مات استفاده کرد.زیر چشم ها را هم می توان نقطه های کمرنگ قهوه ای زده و خوب پخش کرد تا دیده نشود. در قسمت داخلی چشم ها هم باید کمی سایه به رنگ شامپاین زده شود.

لب ها
در روی لب ها نباید از رژلب های پررنگ استفاده کرده و تنها باید آ نها را با یک مرطوب کننده کمی چرب کرد تا حالت طبیعی و در عین حال زیبایی داشته باشند. البته می توان از یک رژلب صورتی بسیار کمرنگ و یا گلبهی کمرنگ هم استفاده کرد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.

لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: