جمعه 19 شهریور 1395 - 09:39:20

انتخاب رژ لب

معرفی 5 رژلب مخصوص خانم های با پوست روشن

رژلب مخصوص پوست روشن

انتخاب رنگ رژلب

رژلب روشن


 انتخاب رژلب مناسب در بین برند ها و رنگ های مختلفی که در بازار وجود دارد، گاها دشوار است و بسیاری از خانم ها در این مورد دچار مشکل شده و پس از خرید به این نتیجه می رسند که رنگ دلخواه خود را انتخاب نکرده اند. این در حالی است که رژلب یکی از اصلی ترین اجزای آرایشی است و حتی با یک رژلب ساده هم می تواند تغییرات زیادی در چهره به وجود آورد. در این مقاله از سایت رژلب به نحوه انتخاب رژلب و عواملی که در انتخاب رژلب موثر هستند، پرداخته شده است.


عوامل زیادی در انتخاب رژلب دخیل است که از جمله این عوامل
 توناژ پوست - کاملا مشخص است که یک رنگ یکسان روی پوست های روشن، معمولی و تیره به طور یکسان زیبا به نظر نمی رسد.
 مناسبت - یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب رژلب محلی است که از آن رژلب باید استفاده شود. به طور مثال برای مصرف روزانه و محل کار رنگ های ملایم تر و برای مهمانی ها و مناسبت های غیر رسمی می توان از رنگ های پررنگی استفاده کرد.
 نوع رژلب - رژلب در انواع مختلفی مانند برق لب، رژلب جامد و اکلیلی و مات وجود دارد که این مورد هم در انتخاب رژلب مهم است.
در این مقاله انواع رژلب قرمز برای خانم هایی که پوست روشن دارند، معرفی شده است. اما قبل از آن باید رنگ طبیعی لب ها در نظر گرفته شود.
 برای مصرف روزانه همان طور که گفته شد برای مصرف روزانه بهتر است از رنگ هایی استفاده شود که تنها کمی پررنگ تر از رنگ لب ها هستند.
برای مهمانی ها و مناسبت های این چنینی می توان از رنگ های تیره تر هم استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که بسیاری از رنگ های تیره روی پوست های روشن زیبا به نظر می رسند.

بهترین رژلب برای پوست های روشن  

رژلب قرمز پررنگ

رژلب قرمز



رنگ قرمز، رنگ پرطرفداری است و به خصوص روی پوست های روشن بسیار زیبا به نظر می رسد. این رنگ به خصوص روی پوست کسانی که زیرتوناژهای صورتی و قرمز در پوست خود دارند مناسب است و یکی از برند های محبوب این رنگ رژلب، رژلب های کمپانی REVLON است.

 

رژلب قرمز با توناژ صورتی

رژلب  صورتی



یکی از رژلب های  محبوب در بین خانم ها رنگ های روشن و یاسی است. به خصوص رژ لب هایی که در آن ها زیرتوناژهای صورتی و بنفش به کار رفته که می توان آن ها را در طول روز و برای محل کار به کار برد. به علاوه می توان همراه این رژلب ها یک خط چشم همرنگ زده و از ریزش رژلب جلوگیری کرد. به علاوه اضافه کردن برق لب روی رژلب هم خود روشی برای بهتر نشان دادن لب هاست.

رژلب نارنجی

رژلب نارنجی



این رنگ به خصوص برای دختر خانم های جوان تر مناسب است و از آن جایی که یک رنگ خاص است می توان از آن برای بهتر دیده شدن و برای خاص بودن استفاده کرد. به علاوه لازم به ذکر است که از آن جایی که این رنگ رژلب در صورت بسیار مشخص است به همراه آن باید از یک آرایش ساده چشم استفاده کرد.به علاوه ست کردن لباس با این رنگ رژلب اهمیت داشته و هرچه لباس کم زرق و برق تر باشد، بهتر است.
 

 رژلب هلویی

رژلب هلویی



این رنگ رژلب بسیار زیباست و می توان برای مصرف روزانه از آن استفاده کرد. به علاوه از آن جایی که این رژلب کمرنگ و ملایم است برای محل کار هم مناسب بوده و به خصوص در فصل تابستان لب ها را بهتر از هر زمان دیگری نشان می دهد.

 

 رژلب صورتی گلبهی

رژلب گلبهی



یکی دیگر از انواع رژلب صورتی که برای کاربرد روزانه مناسب است، رژلب های صورتی رنگ هستند. این رنگ رژلب صورت را ملیح نشان داده و  ظاهری طبیعی و در عین حال زیبا به چهره می دهد.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: