سه شنبه 23 آذر 1395 - 09:08:15

مدل موی باربی

10 مدل موی باربی

مدل موی باربی

مدل مو

مدل موی باربی


بسیاری از خانم های جوان در طی دوران کودکی خود عاشق عروسک های باربی، آرایش آن ها، مدل موی آن ها و لباس های این عروسک ها بوده اند و همیشه می خواسته اند به زیبایی این عروسک ها باشند. این امر امروزه با کمک آرایش و با پیشرف تکنولوژی های مختلف ممکن بوده و می توان آرایش به سبک باربی ها و یا مدل مویی شبیه آن ها داشت. در این مقاله به مدل موی باربی ها پرداخته شده و 10 نوع آن که به سادگی قابل انجام هستند، معرفی شده است.

 

انواع مدل موی باربی 

 مدل موی باربی فرق کج و موهای باز
 

مدل مو باربی


این یک مدل موی باربی ساده و بیس موی بسیاری از عروسک های باربی است. در این مدل موها صاف شده و تنها با یک فرق کج از هم جدا می شوند. این مدل ساده و با وقار است و می توان از آن در هر نوع مناسبتی استفاده کرد.

 مدل موی باربی دو گوشی
 

مدل مو باربی


در این مدل مو، موها در دو طرف سر جمع شده و به صورت دم اسبی در هر طرف بسته می شوند. البته در صورتی که فردی موی چتری داشته باشد، هم می تواند موهای چتری خود را روی پیشانی ریخته و جذابیت این مدل مو را بالا تر ببرد.

 

 مدل موی باربی نیمه فر
 

مو نیمه فر


یکی دیگر از مدل موهای زیبا که در بین عروسکان باربی زیاد دیده می شود، موهای نیمه فر هستند که هم در بین عروسکان و هم در بین انسان ها از محبوبیت زیادی برخوردارند. این مدل موها فرهای درشتی داشته و برای مناسبت های رسمی و غیر رسمی مناسب اند.

 

 مدل موی باربی دم اسبی بافته شده
 

مدل مو دم اسبی


یک مدل موی زیبای دیگر، بافتن دم اسبی است که مدل موی بسیار زیبایی بوده و از آن مدل هاست که ساده و در عین حال بسیار جذاب است. این مدل مو ظاهری با اعتماد به نفس و باهوش به وجود آورده و به خصوص برای کسانی که موهای بلندی دارند، مناسب است.

 

 مدل موی باربی نیمه بسته
 

مدل مو


مدل موی نیمه بسته و نیمه باز موها را مانند موهای یک پرنسس کرده و مدل موی بسیار زیبایی است. در این مدل مو از فرهای بزرگ و جذابی استفاده شده و به خصوص روی لباس های بلند و موهای بلند زیبا دیده می شود. به علاوه مزیت دیگر این مدل مو این است که روی هر نوع صورتی زیبا به نظر می رسد.

 

 مدل موی باربی با بافت موها
 

شینیون با بافت


درصورتی که موهای بلندی داشته و تمایل دارید که موهای خود را جمع کنید، می توانید از مدل موی بافته شده  و شینیون موها استفاده کنید. برای این کار کافی است ابتدا موها را به صورت یک دم اسبی بلند بسته و سپس روی یک بان زیبا موها را به صورت بافت جمع کنید.

 

 مدل موی باربی پشت سر
 

شنیون باربی


یکی از مدل موهای پرطرفدار امروزه در بین خانم ها شینیون کردن موها در پشت سر است. این مدل موی معرفی شده هم به همین صورت بوده و با جمع کردن و حالت دادن موها در پشت سر به دست می آید. این مدل مو به خصوص برای کسانی که موهای کوتاه تری دارند مناسب بوده و ظاهری جذاب و رویایی روی موها به وجود می آورد.

 

 مدل موی باربی پرنسسی
 

شنیون پرنسسی


در مدل موی پرنسسی موها باز گذاشته شده و به صورت مواج و فر در می آیند. این مدل مو به خصوص روی موهای بلند زیبا دیده شده و به صورت دشوارتری روی موهای کوتاه یا معمولی به دست می آید.

 

 مدل موی باربی دم اسبی معمولی با پاپیون
 

مدل مو پاپیونی


اگر به دنبال ظاهری کلاسیک و با وقار هستید می توانید روی موها از یک مدل موی دم اسبی ساده که روی آن یک پاپیون به کار گرفته شده استفاده کنید. این مدل مو برای هر مناسبتی مناسب بوده و بسیار زیباست.

 

 مدل موی باربی باب
 

مدل مو باب


امروزه بسیاری از خانم ها موهای خود را کوتاه می کنند به صورت باب در می آورند که این خود یک مدل موی بسیار زیبا روی موهای صاف و فر است.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 23 آذر 1395 - 09:12:46
خیلی خوب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: