شنبه 27 شهریور 1395 - 12:43:02

آموزش طراحی ناخن

2 طراحی ناخن مخصوص تعطیلات

آموزش طراحی ناخن 

طراحی ناخن

 

طراحی ناخن جدید


در تعطیلات تابستانه وقت آزاد بیشتری وجود داشته و زمان بیشتری می توان صرف ظاهر خود کرد. یکی از کارهایی که در طی تعطیلات می توان انجام داد، طراحی ناخن هاست. طراحی ناخن ها می تواند ظاهر دست ها را به زیباترین شکل ممکن نشان داده و علاوه بر ظاهر آن ها حس خوبی به فرد منتقل کند. در این مقاله از سایت رژلب نیز دو نوع طراحی ناخن که با صرف کمی وقت به سادگی به دست می آیند، آموزش داده شده است.

طراحی ناخن ها برای تعطیلات
1. طراحی ناخن سه بعدی مات
برای این طراحی ناخن وسایل زیر نیاز است:
• لاک مشکی
• تاپ کت مات
• لاک اکلیلی طلایی براق
• لاک اکلیلی نقره ای
• فرچه طراحی ناخن

 

مرحله اول انجام طراحی ناخن
 

طرح ناخن مشکی


ابتدا لاک مشکی مات را روی همه ناخن ها زده و صبر کنید تا خشک شود.

مرحله دوم طراحی ناخن
 

لاک مشکی مات


در صورتی که لاک مشکی مات در دسترس ندارید، می توانید از یک لاک معممولی استفاده کرده پس از خشک شدن، روی آن از یک تاپ کت مات استفاده کنید تا لاک هایتان خشک شوند.

مرحله سوم طراحی ناخن
 

لاک مات


در این مرحله از یک فرچه طراحی ناخن استفاده کرده و روی ناخن ها و در مرکز ناخن ها به صورت یک مثلث باریک بکشید. در صورتی که دست های ثابتی ندارید و دست هایتان می لرزد، می توانید از نوار چسب استفاده کرده و این کار را انجام دهید. این طراحی خاص  و منحصر به فرد می تواند ناخن ها را به زیبایی بیارایید.


2.  لاک براق قرمز طلایی
یک لاک قرمز و یا زرشکی برای هر رنگ پوستی مناسب بوده و حتی بدون طراحی هم این رنگ لاک متواند ناخن ها را به زیبایی هر چه تمام تر نشان دهد. اما طراحی این لاک به رنگ طلایی جلوه زیباتری به ناخن ها می دهد و به خصوص ترکیب رنگ زرشکی و قرمز با رنگ طلایی یک طراحی تمام عیار به دست می دهد. اکلیل و برق ناخن ها دست ها را کلاسیک و شیک نشان می دهد و توجه همگان را بر می انگیزد.

وسایل مورد نیاز طراحی ناخن
• لاک قرمز
• لاک اکلیلی طلایی
• اسفنج آرایشی
• لاک سفید
• قلم موی طراحی ناخن

مرحله اول طراحی ناخن
 

لاک قرمز


روی تمام ناخن ها به استثنای انگشت حلقه و ناخن آن را لاک قرمز بزنید. سپس روی ناخن انگشت حلقه را یک لاک اکلیلی براق طلایی رنگ زده و با این کار جذابیت ناخن ها را بیشتر کنید. تا همین جا هم ناخن ها به زیبایی هر چه تمام تر دیده می شوند اما اگر می خواهید یک طراحی زیبا هم در کنار آن ها داشته باشید، می توانید طراحی خود را ادامه دهید.

مرحله دوم طراحی ناخن
 

لاک قرمز طلایی


در این مرحله نوبت به سایه روشن زدن روی ناخن هاست. برای این کار از اسفنج آرایشی ای که از قبل آماده کرده بودید باید استفاده کنید. به این صورت که روی ناخن انگشت وسطی را به صورت سایه روشن طلایی قرمز در آورید. برای این کار باید روی اسفنج آرایش خود یک خط قرمز زده و در امتداد آن یک خط طلایی بکشید. سپس اسفنج آرایش تان را به صورت عمودی روی ناخن به عقب و به جلو ببرید تا روی ناخن حالت سایه روشنی از دو رنگ طلایی و قرمز به وجود آید. این کار را روی دو ناخن انگشت های وسط و شصت انجام داده و دقت کنید که در انجام آن زیاده روی نکنید.

مرحله سوم طراحی ناخن
 

طراحی ناخن


برای طراحی ناخن های انگشت اشاره و انگشت کوچک دست ها هم می توانید از دو خط باریک طلایی استفاده کرده و مانند شکل این کار را انجام دهید.

در این جا طراحی ناخن هایتان به اتمام می رسد. در صورت تمایل می توانید روی ناخن های خود از تاپ کت براقی استفاده کنید تا دست های زیباتری داشته باشید.

 

طراحی ناخن با پودر کروم را مشاهده خواهید کرد

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.

لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 28 مهر 1395 - 12:07:16
خیلی ممنون ساده و قشنگ
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: