یکشنبه 04 مهر 1395 - 10:30:52

سایه چشم

7 ترفند آرایشی برای درخشان تر نشان دادن سایه چشم

آرایش چشم

سایه چشم

سایه چشم


بسیاری از خانم ها و دختر خانم ها به دنبال آرایشی هستند که روی چشم ها به خوبی دیده شده و چشم ها را جذاب تر نشان دهد. اما این امر همیشه ممکن نیست و برای به دست آوردن چنین آرایش چشمی باید به نکات خاصی توجه کرد. زیرا سایه های پلت های آرایشی به تنهایی نمی توانند چنین جذابیتی روی چشم ها به وجود آورند. در این مقاله از سایت رژلب به بررسی روش هایی که با کمک آن می توان صرف نظر از رنگ سایه چشم آن را  درخشان تر نشان داد، پرداخته می شود.

 پرایمر چشم
بسیاری از افراد تنها روی نتیجه سایه چشم تمرکز کرده و به این که سایه باید روی چشم باقی بماند توجه نمی کنند. به علاوه پرایمر چشم می تواند رنگ سایه چشم را سرزنده تر نشان داده و به سایه چشم کمک کند تا بیشتر و بهتر دیده شود. برای این کار پرایمر چشم در حالت های مختلفی در بازار وجود دارد که با توجه به رنگ پوست و نوع مصرف می توان از رنگ های مختلف و مدل های مایع و کرمی آن استفاده کرد. اما دقت داشته باشید که برای درخشان تر کردن سایه چشم ها باید از پرایمر سفید و یا پرایمر خیلی روشنی استفاده شود.

بیس سایه
به وجود آودرن یک بیس مناسب برای سایه چشم یک روش مناسب برای روشن تر نشان دادن و درخشان تر کردن سایه چشم هاست. برای به وجود آوردن این بیس سایه چشم هم باید از یک بیس سایه که کاملا با پرایمر متفاوت است، استفاده شود. بیس سایه چشم یک کرم غلیظ است و با کمک آن می توان سایه را درخشان تر و براق تر نشان داد. به علاوه فراموش نشود که بهترین روش مالیدن سایه چشم بر پوست با کمک سر انگشتان است. بسیاری از میکاپ آرتیست ها ابتدا روی چشم ها پرایمر زده و سپس از بیس سایه روی پلک استفاده می کنند تا آرایش چشم ها جذاب تر شود.

 مداد چشم سفید

مداد چشم


مداد چشمی که به رنگ سفید باشد و داخل چشم ها کشیده شود، هم می تواند به جذابیت آرایش چشم ها بیفزاید. این مداد چشم ها در انواع مختلفی وجود دارند و نوع خاصی از آن ها هم می تواند به عنوان پرایمر استفاده شود. زیرا سایه چشم به سادگی به آن می چسبد. برای استفاده از این مداد چشم نیز کافی است آن را روی سرتاسر پلک مالیده و پس از چند دقیقه سایه را روی آن بزنید.

مداد چشم مشکی
همانند مداد چشم سفید مداد مشکی هم می تواند در بهتر نشان دادن و زیباتر نشان دادن سایه چشم تاثیر زیادی داشته باشد. تنها ترفند استفاده از این مداد این است که مداد مشکی را تنها در صورتی باید به عنوان بیس آرایش استفاده کرد که هدف از سایه زدن، زدن یک سایه چشم تیره روی چشم ها باشد. زیرا در صورتی که سایه های روشن روی بیس تیره زده شوند، تیره تر به تظر رسیده و تغییر رنگ می دهند. بنابراین بهتر است همراه با سایه هایی به رنگ مشکی، سبز تیره، برنز، زرشکی، قرمز، آبی تیره و بنفش از بیس مشکی استفاده شود.

لِیِرینگ
ممکن است این موضوع ساده به نظر برسد ولی برای روشن تر و براق تر دیده شدن سایه چشم باید آن را دوبار بر روی چشم ها زد تا با به وجود آوردن لایه های بیشتر سایه چشم بهتر دیده شود.

 خیس کردن
یکی از ترفندهای محبوب در بین میکاپ آرتیست ها که علاوه بر بهتر دیده شدن سایه، به ماندگاری بیشتر آن هم کمک می کند، خیس کردن فرچه سایه چشم با کمی آب و یا یک آب پاش اسست. البته پس از خیس کردن فرچه آرایشی باید آب اضافی آن را با دستمال گرفته و سپس از آن استفاده کرد. نم دار بودن فرچه آرایشی سایه چشم را زنده تر و درخشان تر نشان داده و به جذابیت آرایش می افزاید.

 کانسیلر
در صورتی که کسی به دنبال یک آرایش معمولی بوده و به دنبال ماندگاری آرایش خود نباشد، می تواند از قبل از سایه زدن از کانسیلر استفاده کرده و از کانسیلر به عنوان بیس آرایش خود استفاده کند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 28 مهر 1395 - 11:50:03
سلام ممنون از شما - راهکارها برای سایه زدن خیلی خوبه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: