چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 10:16:47

روشن کردن پوست

5 روش برای روشن کردن سریع پوست

روشن کردن پوست

روشن کردن پوست



بسیاری از خانم ها و آقایان به دنبال داشتن پوستی بی عیب و نقص هستند، اما داشتن چنین پوستی به سادگی به دست نمی آید و برای به دست آوردن آن باید هر روز وقت زیادی صرف پوست کرد. این در حالی است که عوامل محیطی و عوامل بسیاری بر روی پوست تاثیر گذاشته و باعث از بین رفتن تدریجی پوست می شوند. یکی از اصلی ترین دلایل مشکلات پوستی نیز خورشید است که پوست را تیره و چین و چروک دار می کند. در این مقاله از سایت رژلب روش های مختلفی معرفی شده است که با کمک آن ها می توان به سرعت پوست را روشن کرده و مشکلات به وجود آمده آن را تا حدی برطرف کرد.

 

روشن کردن سریع پوست در 5 مرحله


استفاده از کلینزر، تونر و مرطوب کننده
این سه محصول مانند یک مانترا برای پوست هستند و برای روشن کردن پوست باید از آن ها استفاده کرد.
استفاده از کلینزر اولین قدم برای روشن کردن پوست است و به همین دلیل بهتر است از یک کلینزر مناسب برای این کار استفاده شود.
تونر هم پوست را آبرسانی کرده و آن را محکم تر کرده و منافذ باز پوست را می بندد.
مرطوب کننده هم یک اصل مهم در هر روتین آرایشی بوده و به همین دلیل همیشه باید از یک مرطوب کننده مناسب پوست استفاده کرد. لازم به ذکر است که روی پوست های چرب هم نیاز به مرطوب کننده هست اما باید مرطوب کننده هایی روی این پوست ها استفاده شود که سبک بوده و به سرعت جذب پوست شوند.

 

پنکک
برای روشن کردن سریع پوست و برای تثبیت آرایش، پنکک یک محصول آرایشی بسیار مهم می باشد. به همین دلیل باید یک پنکک با کیفیت خوب خریداری شده و با این کار سلامت و زیبایی پوست را حفظ کرد. پنکک می تواند پوست را یکدست کرده و چربی های آن را از بین ببرد. به همین دلیل گفته می شود که پنکک می تواند پوست را در تمام کل روز سرحال و سرزنده نشان دهد.

 

ماسک صورت عسل و چای

ماسک صورت


یک ماسک صورت ساده نیز می تواند به سرعت تیرگی پوست را از بین برده و پوست را روشن تر و زیبا تر نشان دهد. عسل و چای رادیکال های آزاد زیادی دارند و به سرعت پوست را روشن می کنند. البته برای این کار می توان از آرد برنج هم کمک گرفته و با مخلوط آن با عسل یک لایه بردار مناسب برای پوست به وجود آورد. برای ساخت این ماسک هم کافی است 1 فنجان چای سرد شده را با دو قاشق آرد برنج ترکیب کرده و پس از اضافه کردن 2/1 قاشق عسل آن را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرد. سپس این ماسک را باید روی صورت قرار داده و پس از خشک شدن ماسک آن را شست.

 

 ماسک پرتقال و کشک
این ماسک برای پوست های آفتاب دیده ای که تیره شده اند مناسب بوده و می تواند این پوست ها را به سرعت روشن کند. پرتقال خاصیت روشن کنندگی پوست داشته و کشک هم یک لایه بردار قوی برای روشن کردن پوست است. برای ساخت این ماسک کافی است پوست پرتقال خشک شده را با کشک ترکیب کرده و آن را به آرامی روی صورت قرار داد. پس از 10- 15 دقیقه هم باید ماسک را از روی صورت شسته و از روشنی آن لذت برد.

 

ماسک زردچوبه

ماسک زردچوبه


زردچوبه برخلاف رنگ زردی که دارد برای روشن کردن پوست مناسب بوده و ترکیب آن با شیر پوست را درخشان و جذاب تر نشان می دهد. برای ساخت ماسک زردچوبه نیاز به آرد سفید، مقداری زردچوبه و شیر است. این مواد باید به صورت خمیری در آمده و به مدت 10 دقیقه روی پوست بمانند. البته برای نتیجه گرفتن بهتر می توان از یخ استفاده کرد و به مدت یک دقیقه روی پوست یخ مالید تا پوست محکم تر شده و منافذ باز آن بسته شوند.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: