سه شنبه 18 آبان 1395 - 12:57:47

لاک ناخن اکلیلی

برترین لاک های اکلیل دار

لاک اکلیل دار

برترین لاک 

لاک اکلیلی


یکی از کارهایی که طراحی ناخن ها را جذاب تر نشان داده و لاک ها را جذاب تر می کند، استفاده از اکلیل و لاک های براق و اکلیلی در طراحی ناخن است. این لاک ها به صورت های مختلف و در رنگ های مختلفی وجود داشته و به سادگی ناخن ها را زیباتر نشان می دهند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب برترین لاک اکلیلی از برندهای مختلف  معرفی شده است که با کمک این لاک ها می توان ظاهر متفاوتی روی ناخن ها به وجود آورد.

 

لاک ناخن  اکلیلی  NYX

لاک ناخن


اکلیل های این لاک در رنگ های مختلف بوده و در اندازه و طرح های مختلفی می باشد. این لاک اکلیلی بیس بی رنگی داشته و برای استفاده از آن باید از زیر روی ناخن یک لاک دلخواه زد.

لاک  ناخن اکلیلی آبی و سبز جُردانا

لاک اکلیلی


بسیاری از خانم هایی که به رنگ آبی علاقه دارند از این لاک  ناخن اکلیلی زیبا روی ناخن های خود استفاده کرده و با اضافه کردن اکلیل هایی که در رنگ ها و اندازه های مختلفی هستند به زیبایی بیشتر ناخن های خود می افزایند.

 

لاک ناخن اکلیلی طلایی چاینا گِلِیز

لاک طلایی


لاک  ناخن اکلیلی طلایی چاینا گلیز لاک های زیبایی هستند که با داشتن اکلیل های طلایی ناخن ها را جذاب تر نشان می دهند. این لاک ها تنها با یک زدن یک لایه ناخن را زیبا نشان داده و با استفاده از رنگ های بیس مشکی و قرمز روی ناخن ها می توان زیبایی ناخن ها را تضمین کرد.

 

لاک ناخن اکلیلی سَلی هَنسِن

لاک نقره ای



این لاک ها در اندازه و رنگ های مختلفی اکلیل دارند و از آن جایی که در آن ها رنگ های نقره ای و صورتی وجود دارد می توانند به زیبابی ناخن هر دستی بیفزایند. زدن چند لایه از این لاک هم می تواند حالت بیسی به وجود آورده و بدون نیاز به لاک بیس از این لاک ها بتوان استفاده کرد.

 

لاک ناخن اکلیلی صورتی جُردانا

لاک صورتی



اکلیل های صورتی محبوب بسیاری از خانم ها و دختر خانم ها هستند و این اکلیل ها روی ناخن هایی که روی آن ها بیس صورتی و یا سرخابی وجود دارد، به زیبایی ناخن ها می افزاید. حتی از این لاک  ناخن اکلیلی می توان روی ناخن هایی که بیس مشکی دارند هم استفاده کرد.

 

لاک  ناخن اکلیلی براق OPI

لاک براق



این لاک ها اکلیلی ندارند ولی به اندازه ای براق هستند که حتی در تاریکی شب هم درخشش ناخن ها را حفظ می کنند. این لاک  ناخن اکلیلی رنگ طلایی زیبایی داشته و روی هر نوع بیس ناخنی زیبا دیده می شوند.

 

لاک  ناخن اکلیلی نقره ای چاینا گِلِیز

لاک اکلیلی نقره ای



این لاک  ناخن اکلیلی از کلکسیون محصولات چاینا گلیز یک لاک ناخن زیبا  بوده و با داشتن اکلیل های درشتی روی ناخن ها، به زیبایی و جذابیت آن ها می افزاید. به خصوص این که این لاک های اکلیلی در زیر نور بسیار زیبا دیده شده و ناخن ها را درخشان و زیبا نشان می دهند.

 

لاک  ناخن اکلیلی قرمز نقره ای چاینا گلیز

لاک اکلیلی قرمز


اکلیل قرمز هم بسیار خاص بوده و زدن آن روی هر نوع رنگ پوستی به زیبایی ناخن ها می افزاید. این لاک ناخن هم با داشتن اکلیل هایی به رنگ قرمز و نقره ای بسیار زیبا بوده و در صورتی که از بیس قرمز در زیر آن استفاده شود هم بسیار زیباتر دیده می شود.

 

 لاک ناخن  اکلیلی نقره ای صورتی ORLY

لاک اکلیلی صورتی


اکلیل این لاک ناخن حالت صاف و میله مانندی داشته و بسیار زیباست. برای زیبایی بیشتر این لاک هم می توان آن را به همراه یک بیس نقره ای و یا صورتی به کار برد.

لاک ناخن اکلیلی ستاره ای NYX

لاک ستاره ای



یکی دیگر از محصولات بسیار زیبا و برندهای برتر لاک اکلیلی لاک های NYX هستند که با داشتن طرح دایره و ستاره به زیبایی بیشتر ناخن ها کمک می کنند. این لاک  ناخن اکلیلی را می توان روی بیس مشکی، صورتی کمرنگ و یا رنگ های دلخواه دیگری به کار برد.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: