دوشنبه 12 مهر 1395 - 10:46:28

شینیون موهای فر

شینیون مخصوص موهای فر

 موهای فر

شینیون

موهای فر

 


فر کردن موها برای انجام یک شینیون  کاری است که بسیاری از خانم های با سلیقه انجام می دهند. موهای فر چهره را لطیف تر و ملایم تر نشان داده و یکی از بهترین روش های ممکن برای زیباتر نشان دادن چهره است. اما بسیاری از اوقات خانم ها نمی دانند که از چه مدل شینیونی روی موهای فر خود استفاده کنند. در این مقاله به معرفی چند شینیون زیبا برای موهای فر پرداخته می شود.

 

 

شینیون موهای فر به شکل دم اسبی

 

شینیون مو


دم اسبی کردن موهای فر یک مدل ساده مو برای مناسبت های غیر رسمی و دورهمی هیا دوستانه است و موهای فر را به زیبایی هر چه بیشتر نشان می دهد. این مدل به موها حجم  بیشتری داده و برای هر نوع چهره ای مناسب است.

 

شینیون موهای فر به شکل پاپیون با روسری

شینیون با دستمال سر

 

یک مدل زیبای دیگر که برای بیرون رفتن و مناسبت های غیر رسمی مناسب است، استفاده از پاپیون برای آرایش موهاست. این مدل بسیار زیبا بوده و موهای فر به هم ریخته را هم زیبا نشان می دهد. به علاوه همان طور که گفته شد، موهای فر چهره را ملایم و دخترانه نشان می دهند و اضافه کردن پاپیون بر روی موها نیز خود کمک بزرگی به این موضوع می کند.

 

شینیون موهای فر به شکل بان به هم ریخته

شینیون بان


یک شینیون زیبای دیگر مدل موی بان است که در آن موها به صورت به هم ریخته در بالای سر جمع شده و تزیین می شوند. این مدل مو، موها را پرحجم تر و زیباتر نشان داده و روی موهای تیره و روشن به یک اندازه زیباست.

 

شینیون موهای فر به شکل  فر جلوی سر

شینیون جدید


در این مدل مو، همه موها به صورت محکمی در پشت سر جمع شده و تنها قسمت جلویی موها به صورت فر روی پیشانی قرار می گیرد. البته این مدل مو در گذشته بیشتر استفاده می شد، اما هنوز هم یکی از مدل موهای زیبا برای موهای فر است.

 

شینیون موهای فر با تِل

شینیون با تل


موهای مجعد و یا فری که جمع شده و با یک تل و یا هدبند آراسته می شوند، نمونه زیبایی از شینیون های فر هستند خانم ها در هر سنی می توانند از این مدل مو استفاده کنند.

 

شینیون موهای فر به شکل خامه ای 

شینیون خامه ای



در این مدل موهای فر به صورت یک حلقه در جلوی سر جمع شده و تا حدی روی صورت می آیند. این شینیون برای موهای تیره و روشن زیبا بوده و کافی است موها به صورت دم اسبی در جلوی سر بسته شده و جمع شوند، تا بتوان به این مدل مو دست پیدا کرد.

 

شینیون موهای فر به شکل به هم ریخته

موهای فر


در این مدل مو، موهای فر به صورت به هم ریخته روی سر جمع شده و حالت داده می شوند. برای به دست آوردن این شینیون نیاز به اسپری مو و کاندیشنر مو بوده و تنها با کمک این وسایل است که می توان به هم ریختگی موها را ثابت نگه داشت.

 

شینیون موهای فر پایین سر

شینیون 2016



شینیون پایین سر و پشت گردن یک مدل موی دیگر است که در آن موهای فر در پشت سر جمع شده و موهای جلوی سر روی این موها قرار می گیرند. برای زیبایی بیشتر این مدل مو می توان موای چتری جلوی سر را هم روی صورت ریخته و حالت ظریف تر و ملیح تری به وجود آورد.

 

شینیون موهای فر حالت دار

شینیون


در این مدل مو، موها پشت سر جمع شده و سپس قسمت جلویی آن ها به صورت حالت دار روی سر قرار گرفته و تا روی موهای جمع شده ادامه پیدا می کنند.این مدل و روی موهای بلوند و موهای روشن بسیار زیبا دیده شده و برای همه سنین قابل استفاده است.

 

شینیون موهای فر به شکل بان به هم ریخته 

شینیون بان


بان به هم ریخته یک مدل موی ساده و در حین حال شیک است که خانم هایی که موهای فر دارند می توانند از آن استفاده کرده و با کمک آن موهای فر خود را جمع کنند. به علاوه برای ملاحت بیشتر چهره می توان چند دسته از موها را کنار صورت ریخته و جلوه زیبایی به وجود آورد.

 

شینیون موهای فر بافته شده

شینیون موهای فر

 

این مدل شینیون ساده و در عین حال زیبا روی موهای معمولی و حالت دار هم قابل انجام بوده و در آن موهای جلویی سر بافته شده و موهای پشت سر هم در عقب و روی گردن جمع می شوند.

 

شینیون موهای فر با فرق کج

شینیون ساده

یک مدل موی زیبای دیگر شینیونی است که در آن ها موها با فرق کج جدا شده و در پشت سر جمع می شوند. دراین شینیون، موهای جلوی سر هم روی صورت قرار گرفته و جلوه زیبایی به وجود می آورند.

 

شینیون موهای فر به شکل موهاک فر

مدل مو موهاک

 

مدل موی موهاک به گونه ای است که موهای کنار سر جمع شده و موهای رویی سر آرایش می شوند. در این مدل مو نیز موها به صورت فر در آمده و جلوه زیبایی دارند.

 

شینیون موهای فر با جمع کردن موها در بالای سر

شینیون مو

یک مدل موی جذاب دیگر که برای هر سن و هر رنگ مویی مناسب است، موهایی است که در بالای سر به صورت به هم ریخته جمع شده و جلوه زیبایی به وجود می آورند. همچنین با حالت دار کردن جلوی موها نیز صورت زیباتر دیده می شود.

 

شینیون موهای فر به شکل مواج

شینیون مواج


در این شینیون موها به صورت حلقه های درشتی هستند که در اطراف و پشت سر جمع شده و جلوه زیبایی پیدا کرده اند. این مدل مو روی موهای تیره زیباتر دیده شده و برای همه سنین قابل استفاده است.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

خیلی مفید و کمک کننده بود ، از مقالات سایت ما هم استفاده کنید .
www.anjomanesalonhayezibaei.com
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: