پنجشنبه 15 مهر 1395 - 14:42:28

کرم پودر مخصوص پوست ترکیبی

معرفی برترین کرم پودرهای مخصوص پوست های ترکیبی

 برترین کرم پودر

کرم پودر مناسب پوست

کرم پودر

 

کرم پودر یکی از محصولات پرکاربرد آرایشی است و برای پوشاندن لکه ها، اثر زخم ها و جای جوش ها به کار می رود. کرم پودر پوست را یک دست کرده و آن را زیباتر و جذاب تر نشان می دهند. اما استفاده از کرم پودرها امری دشوار است زیرا برای هر نوع پوستی باید از کرم پودر خاصی استفاده کرده و به طور مثال نمی توان از کرم پودر که مخصوص پوست های خشک است روی پوست های چرب و مستعد آکنه استفاد کرد. در این مقاله از سایت رژلب به معرفی کرم پودرهایی که برای پوست های ترکیبی یعنی پوست هایی که در قسمت بینی و پیشانی چرب بوده و در بقیه قسمت های صورت خشک هستند، پرداخته می شود.

 

بهترین کرم پودر برای پوست های ترکیبی
کرم پودر
 کلینیک با SPF 15

کرم پودر آرایشی



این کرم پودر به صورت مایع بوده و از آن جایی که سبک است بدون کیکی کردن پوست لکه های آن را به صورت کاملا طبیعی می پوشاند. به علاوه گفته می شود که این کرم لکه های پیری را در عرض چند هفته به سرعت از بین می برد.

 

کرم پودر بُرژوآ

کرم پودر



این کرم پودر، یکی از بهترین کرم ها برای پوست های ترکیبی است و از آن جایی که ضد چربی است برای پوست های ترکیبی بسیار مناسب است. کرم پودر بُرژوآ برای پوشاندن لکه ها هم به کار می روند و در رنگ های زیادی در بازار وجود دارند. به علاوه از آن جایی که ضد چربی هستند تا 8 ساعت ماندگاری دارند.

 

کرم پودر رِولُن کالِر اِستِی

کرم پودر صورت


کرم پودر رِولُن کالر استی  کرم پودر مناسب برای پوست های ترکیبی  است. این کرم پودر تا حدودی لکه ها را پوشانده و لکه های پیری را هم از بین می برد. این کرم پودر پوست را طبیعی و زیبا نشان داده و تا 8 ساعت ماندگاری دارد.

 

کرم پودر ریمل اِستِی

کرم پودر گریم



این کرم پودر برای خانم هایی که پوست ترکیبی و یا چرب دارند مناسب هستند و باید آن ها را به خصوص روی بینی و پیشانی زد. این کرم پودر به سرعت جذب پوست شده و قسمت های خشک پوست ترکیبی را هم آبرسانی می کند. به علاوه از براق شدن قسمت های دیگر صورت هم جلوگیری کرده و ظاهری زیبا و طبیعی به پوست می دهد.

 

کرم پودر مَک استودیو فیکس فلویید
 

کرم پودر مک

 

کرم پودر مک مایع هستند و لکه ها را از بین برده و پوست را براق و درخشان نشان می دهند. این کرم پودرها ضد آب هستند و برای هوای مرطوب و شرجی مناسب می باشند. به علاوه کرم پودر مک از کیکی شدن پوست جلوگیری کرده و در رنگ های مختلفی هم وجود دارند.

 

کرم پودر لیکوئید لورِآل اینفَلیبِل

کرم پودر جدید

بزرگ ترین مزیت این کرم پودر ماندگاری بالای آن حتی در شرایط آب و هوایی شرجی و حتی با وجود تعرق است. این کرم پودر لکه ها را به خوبی از بین برده و بین 10 تا 16 ساعت ماندگاری دارد. این در حالی است که بقیه کرم پودرها 3 تا 4 ساعت ماندگاری داشته و با وجود تعرق از بین می روند. این کرم پودر به سرعت جذب پوست شده و با دادن یک ظاهر مات به پوست آن را طبیعی و زیبا نشان می دهند.

 

کرم پودر لوتوس اِربال پیور اِستِی

کرم پودر مکاپ



این کرم پودر حاوی هیچ چربی اضافی نبوده و لکه ها را به خوبی از بین می برد. به علاوه این کرم پودر مناطق خشک پوست را آبرسانی کرده و چروک های این مناطق را از بین برده و  درخشش بیش از حد مناطق چرب آن را نیز از بین می برد. به علاوه ماندگاری این کرم پودر تا 8 ساعت است.

 

کرم پودر میبی لاین دریم مات

کرم پودر مات

 


یکی از کرم پودر هایی که بیس آبی داشته و به پوشاندن لکه ها به سرعت جذب پوست می شوند کرم پودرهای میبی لاین هستند. این کرم پودر لکه ها را پوشانده و صورت را کاملا طبیعی نشان می دهند. کرم پودر میبی لاین تا 5 ساعت هم ماندگاری دارند.


 

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: