دوشنبه 19 مهر 1395 - 01:17:01

ناخن آکریلیکی

مزایا و معایب ناخن های آکریلیکی

ناخن آکریلیکی

ناخن های آکریلیکی



خانم ها معمولا به آرایش صورت و یا به آرایش موهای خود علاقه داشته و به دنبال جدیدترین روش های ممکن برای زیباتر و جذاب تر دیده شدن هستند. یکی از روش هایی که برای این کار استفاده می شود، طراحی ناخن هاست. طراحی ناخن ها امروزه به یک هنر تبدیل شده و بسیاری از خانم ها با روش های متفاوتی به دنبال جذاب تر نشان دادن ناخن های خود هستند و این  کار معمولا با کمک کاشت ناخن و یا استفاده از اُورلی های مخصوص ناخن به دست می آید.
یکی از انواع کاشت ناخنبه اسم
ناخن آکریلیکی است. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب نحوه عملکرد ناخن آکریلیکی بررسی شده و مزایا و معایب آن ها بررسی شده است.

ناخن آکریلیکی
متاسفانه بسیاری از سالن های آرایشی در مورد ناخن های مصنوعی و اُورلی ها به مشتری های خود توضیح نداده و به همین دلیل مشتری با دید بسته ای این کار را انجام می دهد. این در حالی است که اطلاعات دادن به مشتری ها کیفیت کار را بالاتر برده و علاوه بر آن به مشتری کمک می کند تا بتواند تصمیم بهتری بگیرد.

مزایای ناخن های آکریلیک
• 
 ناخن های آکریلیکی برای خانم هایی که ناخن های شکننده و ضعیفی دارند، مناسب است.
• 
 ناخن های آکریلیکی برای خانم هایی مناسب هستند که عادت دارند هنگام استرس و یا ناراحتی ناخن های خود را بجوند. زیرا این ناخن های مصنوعی بسیار محکم هستند و نمی توان آن ها را جویده و یا از بین برد.
• 
 ناخن های آکریلیکی به نسبت محصولات مشابه و دیگر ناخن ها سابقه بیشتری دارند و سالیان درازی است که در سالن های آرایشی از این نوع ناخن ها برای کاشت ناخن استفاده می شود. همین امر موجب می شود که سالن ها تجربه بیشتری در مورد این ناخن ها داشته و در هنگام استفاده از آن ها هیچ گونه مشکلی در قرار دادن ناخن های مصنوعی و یا برداشتن آن ها به وجود نیاید.
• در مقایسه با دیگر محصولات کاشت ناخن، ناخن های آکریلیکی ارزان تر بوده و همین دلیل مهمی برای بسیاری از خانم های مقتصد می باشد.
• یکی از بزرگ ترین مزایای
 ناخن  های آکریلیکی هم این است که اگر یکی از آن ها بشکند، در صورتی که فرد ابزار ساده ای داشته باشد می توان آن را حتی در منزل ترمیم کرده و مشکلات آن را برطرف کند و نیازی به مراجعه دوباره به سالن های زیبایی برای ترمیم آن ها وجود ندارد.

• در مقایسه با ناخن های مصنوعی ژله ای، ناخن های آکریلیکی ماندگاری بیشتری دارند.

 

معایب ناخن های آکریلیک
• از معایب ناخن های آکریلیکی می توان به این موضوع اشاره کرد که ناخن های آکریلیکی به ناخن های اصلی و زیرین آسیب وارد کرده و با وجود آن ها، ناخن های اصلی به سختی رشد می کنند. به علاوه با آسیب دیدن ناخن ها، بستر مناسبی در این نقاط برای رشد قارچ و باکتری ها به وجود آمده و به همین دلیل باید مراقبت ویژه ای از ناخن ها انجام داد.

• از آن جایی که ناخن های آکریلیکی مصنوعی هستند ظاهر مصنوعی داشته و برای این که ناخن ها جلوه طبیعی تری داشته باشند باید یک فرد متخصص این کار را انجام دهد.
• برای قرار دادن 
ناخن های آکریلیکی روی ناخن ها نیاز به استفاده از مواد شیمیایی بسیار قوی دارد که ممکن است برخی از خانم ها به این مواد آلرژی داشته باشند.
• برای ترمیم 
 ناخن های آکریلیکی هر ماه یک بار باید به سالن های زیبایی مراجعه کرد که این خود امری زمان بر و هزینه بر است.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

شنبه 09 بهمن 1395 - 14:53:51
لیمو ترشی را برش بزنید و برش‌ها را در کاسه ای محتوی آب گرم بریزید. ناخن‌هایتان را برای 5 دقیقه در آب و لیمو خیس کنید. همچنین می‌توانید گوش پاک کنی را به آب لیموی غلیظ آغشته کنید و روی ناخن‌هایتان بمالید. حواستان باشد اگر زخم بازی در انگشتانتان دارید این کار را انجام ندهید!
شنبه 09 بهمن 1395 - 09:29:22
سلام ببخشید من دوست دارم ناخن هام تمیز و سفید باشند اما وقتی کار خونه انجام میدم یا غذا درست میکنم کنار ناخن هام قهوه ای میشه حالا میشه بگید ناخن ها رو چگونه سفید کنیم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: