جمعه 23 مهر 1395 - 12:11:04

آرایش مناسب محل کار

آرایش رسمی مناسب محل کار

آرایش رسمی

آرایش ساده

آرایش محل کار



آرایش غلیظ کردن در بسیاری از محیط های کاری مقبول نبوده و به همین خاطر در صورتی که فردی بخواهد برای محل کار خود آرایش کند، باید در انجام این کار به نکات زیادی دقت کرده و آرایش خیلی واضح و مشخصی نداشته باشد. به علاوه این آرایش باید به زیبایی صورت افزوده و این کار را به گونه ای کاملا نامحسوس انجام دهد. این کار با دانستن چند نکته ساده و کمی تمرین به سادگی قابل انجام است. در این مقاله از سایت رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته شده و با روش ذکر شده می توان یک آرایش مناسب برای محیط های کاری به دست آورد.

وسایل لازم برای انجام آرایش محل کار
• کلینزر یا پاک کننده آرایشی مناسب پوست
• پرایمر چشم
• کانسیلر
• فرچه های آرایشی
• پلت سایه
• ریمل
• مداد ابرو

نحوه انجام آرایش مناسب محل کار


مرحله اول نحوه انجام آرایش مناسب محل کار

اولین قدم برای انجام این کار به وجود آوردن یک سطح مناسب برای انجام میکاپ بر روی پوست است. به همین دلیل باید از قبل پوست صورت شسته شده و با کلینزر و یا پاک کننده آرایشی مناسب پوست هر اثری از آرایش های قبلی و یا چربی روی پوست از بین برود. البته برای این کار می توان از دستمال های مرطوب هم  استفاده کرد.

 

مرحله دوم آرایش مناسب محل کار
پس از پاک کردن پوست، نوبت به مرطوب کردن آن است. این کار از غلیظ شدن آرایش و به اصطلاح کیکی شدن آرایش جلوگیری می کند. البته اگر پوست چربی داشته باشید، به جای مرطوب کننده صورت از کرم چشم روی کل صورت استفاده کنید.

 

مرحله سوم آرایش مناسب محل کار

آرایش 

 

در این مرحله نوبت به انجام آرایش رسیده و با زدن پرایمر روی صورت باید کار را آغاز کرد. در صورتی که پرایمر ندارید، می توانید از همان کانسیلر کمک گرفته و دقت کنید که محصولی که استفاده می کنید، مناسب پوست تان باشد. کانسیلر را روی پلک ها، در اطراف و  زیر چشم ها زده و آن را با پنکک ثابت کنید.

 

مرحله چهارم آرایش مناسب محل کار

آرایش چشم

در این مرحله از یک سایه مات نقره ای و یا سفید کمک گرفته و روی پلک ها را از این سایه بزنید. همیشه به خاطر داشته باشدی که استفاده از یک سایه روشن بر روی چشم ها آن ها را بزرگ تر و سرزنده تر نشان می دهد.

مرحله پنجم آرایش مناسب محل کار

آرایش ساده

 

از یک سایه مات قهوه ای کم رنگ کمک گرفته و آن را بالای پلک و زیراستخوان ابرو بزنید. این کار به چشم ها عمق داده و جذابیت آن ها را بیشتر می کند.

مرحله ششم آرایش مناسب محل کار

آرایش زیبا

با یک فرچه سایه بار دیگر از همان سایه مات قهوه ای استفاده کرده و کمی از سایه را در زیر چشم بزنید. سپس سر فرچه را تمیز کرده و سایه را در بالا و پایین چشم به خوبی با هم ترکیب کنید. برای برجسته تر شدن چشم ها هم می توانید از یک سایه سفید یا نقره ای مات روی استخوان ابرو استفاده کرده و آن را با سایه های زیرین خود به خوبی ترکیب کنید.

 

مرحله هفتم آرایش مناسب محل کار

آموزش آرایش

 

در این مرحله از یک خط چشم ژله ای کمک گرفته و با یک فرچه بسیار باریک تنها روی مژه ها را یک خط بسیار باریک و محو بکشید. برای این کار می توانید از فرچه های زاویه دار استفاده کنید.

مرحله هشتم آرایش مناسب محل کار

آرایش لایت



برای پر کردن و حالت دادن به ابروها از مداد مختص ابرو و مداد هم رنگ ابروها استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که قبل از مداد کشیدن ابروها را شانه کرده و سپس با مداد قسمت های کم پشت آن را با ضربات آهسته پر کنید.

مرحله نهم آرایش مناسب محل کار

آرایش جدید

 

در آخر ریمل را روی مژه ها زده و یک دقیقه صبر کنید تا خشک شود. برای جلوگیری از گلوله گلوله شدن ریمل می توان مژه ها را شانه کرده و آن ها را از هم باز کنید.


مرحله نهایی آرایش محل کار

آرایش دخترونه

پس از اتمام آرایش چشم ها از یک کرم مرطوب کننده رنگی و یا  کرم پودر ملایم استفاده کرده و آن را روی صورت و گردن بزنید. سپس کمی پودر و یا پنکک روی صورت زده و کرم پودر را ثابت کنید. برای زیبایی بیشتر آرایش می توانید از یک رژلب کمرنگ و یا برق لب استفاده کرده و روی گونه ها هم رژگونه بسیار ملایم و کمرنگ صورتی بزنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

ممنونم بابت راهنمایی بسیار خوبتون http://digiemc.com/
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: