دوشنبه 22 آذر 1395 - 08:27:46

مدل مو کلاسیک

مدل موی کلاسیک

مدل مو

مدل مو کلاسیک



مدل موهای کلاسیک مدل موهایی هستند که در گذشته محبوبیت زیادی داشتند. اما از آن جایی که هر چیز قدیمی لزوما کهنه محسوب نمی شود، این مدل موها هم در عین قدیمی بودن بسیار زیبا هستند و با داشتن ظاهری کلاسیک در بین بسیاری از خانم ها محبوب اند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب  نیز به بررسی برخی از این مدل موها پرداخته شده است.

 

1. مدل موی کندوی عسل

مدل مو 


این مدل مو در گذشته و در بین خانم ها رواج داشته و برای خانم هایی که موهای بلوند و یا تیره ای دارند، مناسب است. البته برای به دست آوردن این مدل مو بهتر است از یک ضد وز استفاده کرد تا مدل موها زیباتر دیده شود.

 

2. مدل مو کندوی عسل نیمه

مدل مو جدید


در این مدل مو  نیمی از موها در عقب سر جمع شده و پوش داده می شود و نیمی دیگر از آن ها باز می ماند. این مدل مو برای کسانی که صورت های گردی داشته و می خواهند از پری صورت خود بگیرند مناسب است.

 

3. مدل مو نیمه باز

مدل مو باز



برای داشتن یک ظاهر جذاب و در عین حال فرهیخته می توان این مدل مو نیمه باز را امتحان کرد. در این مدل مو نیمی از موها باز مانده و نیمی از موها به صورت یک بان جمع می شوند. البته برای جذابیت بیشتر موها می توان روی آن ها از یک سرم موی براق استفاده کرد تا موها جلوه بیشتری داشته باشند.

 

4. مدل مو کندوی عسل با چتری

دیزاین مو


یکی از مدل موهای زیبای دیگر که در آن چتری ها روی پیشانی قرار دارند، این مدل موست. به وجود آوردن این مدل مو نیازی به زمان زیادی ندارد و به سرعت به دست می آید. به علاوه به همراه این مدل مو زیبا نیازی به آرایش چندانی نیست.

 

5. مدل مو بان با پوش مو

مدل مو بان



یکی از مدل موهای زیبای دیگر مدل مویی است که در آن موها به صورت یک بان در پایین سر جمع شده و موهای رویی سر پوش داده شوند. این مدل مو روی هر رنگ مویی زیبا بوده و برای همه سنین مناسب است.

 

6. شینیون در بالای سر
 

مدل مو شیک


این مدل مو کلاسیک که در گذشته بسیار رواج داشته و محبوب بوده است بسیار زیباست و در آن موها در عقب سر جمع شده و بقیه موها در بالای سر به صورت یک شینیون زیبا در می آیند. این مدل مو کلاسیک بوده و با وجودی که در گذشته از آن استفاده می شده است، اما امروزه همچنان زیباست.

 

7. مدل مو دم اسبی با پوش مو

مدل مو دم اسبی


یکی از مدل موهایی که روی موهای بلوند و یا تیره زیبا به نظر می رسد، دم اسبی  است که در آن موهای رویی سر پوش داده شوند. در این مدل مو تمیزی موها چندان مد نظر نبوده و هرچه موها ظاهر نامرتب تری داشته باشند، جلوه زیباتری روی موها به وجود می آید.

 

8. مدل مو دم اسبی بالای سر

مدل مو دخترونه


یک مدل موی مدرن و در عین حال کلاسیک، مدل دم اسبی موهاست. در این مدل مو، موهای جلویی به سر نمی چسبند و با آن فاصله داشته و موهای دم اسبی نیز پرحجم و زیبا به نظر می رسند.

 

9. مدل مو پیچ فرانسوی

مدل مو فرانسوی



یکی از زیباترین مدل موهای کلاسیک که امروزه نیز در بین بسیاری از خانم های مشکل پسند و خانم های متفاوت پسندی که سبک خاص خود را ترجیح می دهند رواج دارد، مدل پیچ فرانسوی یا فرنچ تویست است. این مدل مو بسیار زیبا و کلاسیک بوده و محدودیت زمانی شامل حال آن نمی شود.

 

10. شینیون پایین سر

مدل مو مهمانی


یکی دیگر از مدل موهای کلاسیک نیز این است که موهای رویی سر پوش داده شده و بقیه موها در پایین و روی گردن جمع شوند. این مدل مو هم بسیار زیباست و برای مهمانی ها و مناسبت های مختلف روی موهای تیره یا روشن توصیه می شود.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: