چهارشنبه 28 مهر 1395 - 14:06:10

رنگ رژلب

بهترین رنگ رژلب برای محل کار

انتخاب رنگ رژلب

 

انتخاب رژلب



امروزه تعداد خانم های شاغل نسبت به گذشته بسیار بالاتر رفته و بسیاری از خانم ها و دختر خانم ها از سنین پایین شروع به کار می کنند. یکی از مسائلی که برای محیط کار وجود دارد هم این است که در محیط کار ظاهر یک خانم باید آراسته بوده و در بسیاری از محیط های کاری نباید از آرایش های غلیظ و یا رژلب های پررنگ استفاده شود. در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده و رژلب هایی که رنگ رسمی داشته و برای محیط کار مناسبند، معرفی شده اند.

1. رژلب هلویی

رژلب هلویی



رنگ رژ لب هلویی یک رنگ بسیار ملایم بوده و برای محیط کار بسیار مناسب است. این رنگ ظاهری دخترانه، ملیح و ملایم روی چهره به وجود آورده و از آن جایی که چندان روی لب ها به چشم نمی آید، در عین سادگی ظاهر زیبایی برای یک خانم به وجود می آورد. این رنگ رژلب برای محیط کار ایده آل بوده و به خصوص روی پوست های روشن جذاب به نظر می رسد. البته خانم هایی که پوست تیره ای دارند هم می توانند از این رنگ استفاده کنند و کافیست از انواع تیره تر آن در آرایش خود استفاده کنند.در ادامه چند رژلب هلویی مناسب برای محیط کار ارائه شده است:
 

رژلب هلویی رِولُن

مارک رژلب هلویی

 

رژلب بُرژوآ

مارک رژلب 

 

2. رژلب بنفش مایل به ارغوانی

رژلب بنفش



این رنگهای  زیبا نیز یکی از رنگ هایی است که می توان از آن به عنوان رژلب استفاده کرده و مناسب فصل های بهار و زمستان است. رنگ رژ لب ارغوانی چهره را خونسرد و رسمی نشان داده و برای محل کار مناسب است. البته بهتر است از این رنگ روی پوست های روشن به کار برده شود و یا این که از انواع تیره تر آن روی پوست های تیره به کار رود تا زیبایی بیشتری داشته باشد.


در ادامه چند رنگ رژلب بنفش مایل به ارغوانی جذاب معرفی شده است.


رژلب میبی لاین

برند رژلب



این رژلب به خصوص برای فصل پاییز مناسب بوده و برای هر توناژ پوستی مناسب است.

 

رژلب لُکمِه

رنگ رژلب 



این رنگ رژلب بنفش مایل به ارغوانی از کمپانی لکمه طرفداران زیادی داشته و از آن جایی که کمی توناژ قهوه ای در خود دارد، برای خانم های با پوست گندمی و سبزه هم مناسب است.

 

رژلب کالر بار

رژلب خوشرنگ



این رنگ رژلب، لب ها را برجسته و زیبا نشان داده و در عین سادگی به جذابیت چهره می افزاید. به علاوه با داشتن خاصیت مرطوب کنندگی رژلب های کالر بار محبوبیت زیادی دارند.


3.رژلب گلبهی

رژلب گلبهی


یک رنگ بسیار زیبا و مناسب برای محل کار رنگ گلبهی است. این رنگ که نه قرمز، نه نارنجی و نه صورتی است برای هر نوع پوستی مناسب بوده و چهره را جذاب تر نشان می دهد. به علاوه تنوع رنگ آن هم بالا بوده و رنگ گلبهی در انواع مختلف کمرنگ و پررنگ در بازار وجود دارد. به خصوص امروزه که تعداد خانم های شاغل زیاد شده این رنگ محبوبیت بیشتری پیدا کرده و خانم ها با هر سلیقه ای از این رنگ زیبا استقبال می کنند.
در ادامه انواع 
رژلب به رنگ گلبهی معرفی شده است.


رژلب گلبهی لَکمِه

مارک رژلب گلبهی



این رژلب حالت ماتی داشته و روی لب به گونه ای به نظر می رسد که گویی فرد هیچ آرایشی ندارد. به علاوه این رنگ زیبا روی پوست های روشن زیباتر دیده شده و برای مصرف روزانه توصیه می شود.

 

رژلب گلبهی میبی لاین

برند رژلب گلبهی



این رژلب روی لب خشک نشده و در انواع مات و براق در بازار وجود دارد. به علاوه برای هر نوع پوستی مناسب بوده و محبوبیت زیادی در بین خانم ها دارد.

 

رژلب گلبهی لورِآل

انتخاب رژلب 



این رژلب لب ها را نرم و خوش رنگ می کند و با به وجود آوردن یک توناژ زیبا روی لب ها برای هر رنگ پوستی مناسب است.

 

رژلب میبی لاین

رژلب کمرنگ



این رنگ گلبهی هم بسیار زیبا بوده و با داشتن یک رنگ نود مایل به صورتی برای محیط کار یک رنگ مناسب در نظر گرفته می شود. به علاوه این رژلب لب ها را نرم و خوش حالت نشان داده و برای هر رنگ پوستی مناسب است.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: