پنجشنبه 18 آذر 1395 - 20:00:38

مدل مو مناسب سن بالا

مدل موی بلند مناسب خانم های بالای 50 سال

مدل مو خانم های مسن

مدل مو

مدل مو


بسیاری از خانم های بالای 50 سال بر این باورند که چون موهایشان جذابیت همیشگی را ندارد باید متناسب با چهره خود آن ها را کوتاه کنند. این در حالی است که با مراقبت صحیح از موها می توان در هر سنی زیبایی و درخشش آن ها را حفظ کرده و جلوه زیبایی به وجود آورد. موهای بلند چهره یک خانم را ظریف و ملیح نشان داده و تغییر مدل موها گاها می تواند روحیه فرد را تا حد زیادی تغییر دهد. در این مقاله از سایت رژلب به این مساله بیشتر پرداخته شده و انواع مدل موهای بلند برای خانم های بالای 50 سال ارائه شده است.

مدل موهای بلند مخصوص خانم های بالای 50 سال
مدل موهای مجعد

مدل مو مجعد



این مدل مو برای خانم های بالای 50 سال مناسب بوده و آن ها را خوش استیل و خوش سلیقه نشان می دهد. به خصوص خانم هایی که موهای صاف و بی حالتی دارند می توانند این مدل موی جدید را امتحان کرده و با فر کردن موها، حالت زیبایی به آن ها دهند. به خصوص این که به دست آوردن این نوع فر روی موها به سادگی ممکن بوده و تنها کافیست با کمک بابلیس موها فر شده و حالت گیرند. سپس فرها باید با انگشتان دست باز شوند تا حالت مجعدی به خود بگیرند.

مدل مو دم اسبی

مدل مو

 

برای خانم های بالای 50 سال هم مدل موی دم اسبی، یک مدل موی زیباست که جذابیت چهره را بیشتر می کند. به خصوص این که دم اسبی به وجود آمده روی موهای فر انجام شده باشد و خیلی محکم نباشد. این کار حجم موهای کم پشت را هم بیشتر نشان داده و برای این که صورت هم زیباتر دیده شود کافیست روی صورت و کنار گوش ها دو دسته مو قرار گیرد. این مدل مو بسیار ظریف و زنانه بوده و برای یک دورهمی معمولی و حتی یک مهمانی رسمی هم مناسب است.

مدل مو مجعد و بدون فر خارجی

مدل مو مجعد


یکی از مدل موهای زیبایی که خانم های بالای 50 سال می توانند امتحان کنند، موهایی است که به صورت مجعد بوده و به جای این که روی آن ها فر شده باشد، تنها لایه های زیرین آن ها فر شده و و حجم موها بیشتر دیده شود. این مدل مو برای خانم هایی که با افزایش سن حجم موهایشان کمتر شده مناسب بوده و در عین سادگی بسیار شیک است و وقار چهره را هم بیشتر نشان می دهد. به علاوه در صورتی که فردی به دنبال حالت دادن به صورت خود باشد هم می تواند از چتری های بلندی در اطراف صورت خود استفاده کند.

مدل موهای صاف

مدل مو صاف



از جمله مدل موهایی که خانم های بالای 50 سال می توانند امتحان کنند، موهای صاف و لَخت است. این مدل مو چهره را جوان تر نشان داده و حداقل 10 سال از سن واقعی می کاهد. البته برای به دست آوردن این مدل مو، باید از موها به خوبی مراقبت کرده و درخششی طبیعی روی آن ها به وجود آورد.

مدل مو بان

مدل مو بان



یکی از مزیت های داشتن موهای بلند این است که می توان هر مدل بانی روی موها به وجود آورده و هر نوع شینیونی روی موها داشت. به خصوص خانم هایی که موهای کم پشت و نازکی دارند می توانند موها را به صورت یک بان جمع کرده و به زیبایی حالت دهند.

مدل موهای فر

مدل مو 2016



یکی از مدل موهای زیبا برای خانم های بالای 50 سال فر کردن موهاست. این مدل مو نه تنها به حجم موها می افزاید بلکه باعث می شود که فرد جوان تر به نظر رسیده و جلوه زیباتر روی موها وجود داشته باشد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 
 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 19 آذر 1395 - 00:11:27
مثل همیشه فوق العاده بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: