دوشنبه 26 مهر 1395 - 10:31:49

سلامت پوست بدن

محصولات آرایشی بهداشتی مخصوص بدن

مراقبت از پوست بدن

محصولات مراقبت پوستی بدن

 

در بین افراد همیشه صحبت از مراقبت  پوست صورت است و سلامت پوست بدن و مراقبت از آن گاها فراموش می شود. این در حالی است که اگر صورت کسی زیبا بوده و پوست گردن، دست ها و یا هر قسمت دیگری از بدن وی زیبا به نظر نرسد، جلوه زیبایی نداشته و زیبایی آن شخص زیر سوال می رود. به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به معرفی راهکارهایی  پرداخته شده است که برای سلامت پوست بدن نقش مهمی داشته و باید از آن ها برای این کار کمک گرفت.

 

آب
یکی از مهم ترین و حیاتی ترین موادی که مصرف آن به سلامت پوست کمک می کند، آب است. آب پوست را آبرسانی کرده و آلودگی های آن را از بین می برد. به علاوه مصرف آب در طول روز به درخشش پوست هم کمک می کند.

 

صابون های طبیعی و ارگانیک

صابون ارگانیک

 

صابون ها برای از بین بردن آلودگی ها و سلامت پوست بدن نقش مهمی داشته و صرف نظر از برندی که دارند، طبق مورد مصرفی خود باید استفاده شوند. به علاوه صابون های طبیعی و ارگانیک بهتر از صابون های با بیس شیمیایی بوده و با آبرسانی پوست به سلامت آن آسیب نمی رسانند.

 

ضدآفتاب
بسیاری از افراد تنها روی پوست صورت خود ضد آفتاب می زنند. این در حالی است که بقیه قسمت های بدن نیز نیاز به محافظت در برابر آفتاب دارند و هر قسمتی از پوست که در مقابل اشعه های آفتاب برهنه است را باید با کرم ضد آفتاب پوشاند.

 

روغن ها و عصاره های طبیعی
از بهترین مواد طبیعی که به جوان سازی و زیبایی بیشتر پوست کمک می کند، روغن ها و عصاره های طبیعی هستند که با کمک آن ها می توان پوست را نرم و درخشان کرده و از بروز چروک جلوگیری کرد. از جمله این عصاره های طبیعی می توان عصاره اسطوخودوس، عصاره گل میخک و عصاره اکالیپتوس را نام برد و با استفاده از این عصاره های طبیعی می توان ماسک های صورت زیادی به دست آورد.

 

محصولات از بین بردن خطوط بدن
بدن یک خانم در طی زمان تغییرات زیادی کرده و در دوران بلوغ، بارداری و یائسگی نیاز های متفاوتی پیدا می کند. به خصوص در دوران بارداری خطوط زیادی روی بدن یک خانم به وجود آمده و زیبایی پوست وی را به خطر می اندازند. برای جلوگیری از به وجود آمدن این خطوط و کشیدگی پوست باید از محصولات مناسب این کار استفاده کرده و کرم های مخصوص از بین بردن این خطوط را روی آن ها زد. به علاوه می توان از مرطوب کننده ها و لوسیون های مناسبی در دوران بارداری استفاده کرده و با ماساژ این محصولات از کشیدگی و بروز خط بر روی پوست جلوگیری کرد.

 

لایه برداری
یکی از کارهایی که برای زیبایی صورت توصیه می شود، لایه برداری صورت است. این در حالی است که علاوه بر صورت بدن فرد هم باید لایه برداری شده و با از بین بردن سلول های مرده روی پوست، پوست توانایی تنفس داشته باشد.

 

کرم های دست
دست ها در طول روز بارها شسته و شده و فعالیت های زیادی انجام می دهند. برای از بین بردن خشکی و جلوگیری از آسیب دیدن دست ها نیز باید از کرم های مرطوب کننده دست بدون بو و بدون عصاره استفاده کرده و سلامت دست ها را تضمین کرد.

 

حمام نمک
بسیاری از افرد بر این باورند که بعد از یک روز سخت باید خستگی خود ر با حمام آب گرم از بین ببرند. این در حالی است که قرار گرفتن در آب حاوی نمک پوست را ریلکس تر کرده و علاوه بر نرم کردن پوست، استرس بدن را از بین می برد.

 

محصولات سفت کننده پوست
در طی زمان پوست شل شده و زیبایی خود را از دست می دهد. به همین دلیل برای زیبایی بیشتر پوست باید از محصولاتی که پوست را محکم می کنند روی بدن استفاده کرده و زیبایی آن را تضمین کرد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: