سه شنبه 16 آذر 1395 - 12:57:17

مدل مو مناسب صورت گرد

مدل مومخصوص صورت های گرد

مدل مو فر 

 مدل مو برای صورت های گرد

مدل مو


گاهی اوقات یک مدل مو روی صورت یک خانم بسیار زیبا دیده شده و چهره یک فرد دیگر با همان مدل مو زیبایی خود را کاملا از دست می دهد. دلیل این موضوع توجه نکردن به حالت صورت است زیرا صورت هر فردی شکل خاصی داشته و ممکن است با دیگری متفاوت باشد. یکی از انواع صورت ها در بین خانم ها نیز صورت های گرد است. این صورت ها معمولا طول و عرض یکسانی داشته و با داشتن گونه هایی پر بسیار زیبا هستند. در این مقاله به مدل موهایی برای این صورت ها پرداخته می شود که فر هستند و ملاحت این چهره ها را بالا می برند.

 

مدل مو به شکل بافت در بالای سر 

مدل مو جدید

 

یکی از مدل موهای زیبا برای صورت های گرد، بافت موهاست که در آن برجستگی و زیبایی صورت بیشتر به چشم می آید. این مدل مو بسیار شیک بوده و همراه با آن باید از یک آرایش بسیار ملایم استفاه کرد.

 

مدل مو بان به هم ریخته بالای سر

مدل مو بان

 

بان به هم ریخته نیز یک مدل مو جوان پسندانه است که برای دورهمی های معمولی مناسب بوده و دخترخانم های جوان می توانند از آن استفاده کنند. همراه این مدل مو نیز باید حداقل میزان آرایش استفاده شود.

 

مدل موهای فر بلند در یک طرف شانه

مدل مو فر

این مدل مو نیز برای صورت های گرد بسیار مناسب بوده و این صورت ها را بسیار زیبا و ملیح نشان می دهد. البته برای ماندگاری بیشتر این مدل مو که در آن موها باز هستند می توان از اسپری مو استفاده کرد.

 

مدل مو های فر به همراه چتری

مدل مو چتری


یک مدل موی شیک و زیبای دیگر نیز فر کرد ن موهای بلند و حالت دادن به آن ها همراه با چتری هایی در جلوی سر است. این مدل مو با کمک اسپری موی ملایم در جای خود ثابت شده و برای به وجود آوردن آن باید از یک بابلیس بزرگ تر استفاده کرد.

 

مدل مو دم اسبی در بالای سر

مدل مو دم اسبی


موی دم اسبی به صورت های گرد حالت داده و به آن ها شکل زیبایی می بخشد. برای به دست آوردن این مدل مو نیز باید از کمی موس حجم دهنده استفاده کرده و موها را دم اسبی بست. سپس باید از یک بابلیس استفاده کرده و دنباله موها را به کمک آن فر کرد. برای زیبایی بیشتر هم می توان از اسپری مو کمک گرفته و مدل مو را تثبیت کرد.

 

مدل مو های صاف بلند

مدل مو صاف


یکی دیگر از مدل موهای بسیار زیبا برای موهای بلند، موهای صاف است که در پشت سر جمع شده باشند. این مدل مو حالت زیبایی به چهره داده و تمرکز اصلی را به جای چانه گرد و گونه های درشت فرد به کل صورت پخش کرده و صورت را بیضی شکل نشان می دهد.

 

مدل مو بان بافته شده و هدبند

دیزاین مو


شینیون موهای فر در بالای سر و قرار دادن یک هدبند زیبا روی موها، روش مناسبی برای حالت دادن به چهره های گرد است و این صورت ها را زیباتر و جذاب تر نشان می دهد. این مدل مو برای کسانی که گونه های گردی دارند، مناسب بوده و تمرکز اصلی را روی گونه می برد.

 

مدل مو دم اسبی با پوش

مدل مو دخترونه


دم اسبی بستن موها و قرار دادن دسته های مو دراطراف صورت روش بسیار مناسبی برای حالت دادن به چهره است و  تمرکز اصلی را روی گونه ها و چشم ها می برد. این مدل مو بسیار کلاسیک بوده و برای خانم های شیک پوش و باوقار توصیه می شود.

 

مدل موهای فر قرمز
 

مدل مو فر


یکی از مدل موهای زیبا روی صورت های قرمز، رنگ کردن موهای فر به رنگ قرمز است که جلوه زیبایی به همراه پوست های سفید دارد.

 

 شینیون کنار سر

شینیون ساده


شینیون در کنار سر هم می تواند مدل موها را بسیار زیبا نشان داده و چند دسته از آن ها را روی صورت قرار داد. این مدل مو از گردی صورت کاسته و به زیبایی بیشتر آن می افزاید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

جمعه 19 آذر 1395 - 10:20:16
خوب بود ممنون از مطالب خوبتون
چهارشنبه 17 آذر 1395 - 06:03:37
خیلی خوب و جالب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: