پنجشنبه 06 آبان 1395 - 16:07:16

محصولات آرایشی دوران بارداری

محصولات آرایشی بهداشتی مورد نیاز خانم های باردار

مراقبت دوران بارداری

بارداری

دوران بارداری



انتظار کشیدن برای تولد یک کودک بسیار شیرین است و اغلب خانم ها این امر را تجربه می کنند. اما در طی این انتظار در بدن تغییرات زیادی به وجود آمده و متناسب با این تغییرات نیاز های بدن نیز تغییر می کند. به همین دلیل در طی دوران بارداری مراقبت های بیشتری باید از بدن به عمل آمده و تنها با مراقبت صحیح از بدن است که می توان سلامت مادر و فرزند را تضمین کرد. در این مقاله  از سایت آرایشی رژلب نیز به بررسی محصولات آرایشی مورد نیاز دوران بارداری پرداخته شده است.

بهترین محصولات آرایشی بهداشتی برای دوران بارداری


1. حمام صبحگاهی
حمام صبحگاهی خستگی و گرفتگی عضلات را از بین برده و بدن را برای یک روز جدید آماده می کند. این کار برای مادران مناسب بوده و بدن آن ها را نیز ریلکس تر می کند.

2. ماساژ دوران بارداری
ماساژ با روغن های گیاهی نیز یکی از روش هایی است که می تواند خستگی و سنگینی بدن را از بین برده و گرفتگی های بدن را هم از بین ببرد. این کار به خصوص برای مادرانی که 9 ماه گاها سخت در پیش دارند مناسب بوده و از درد و تنش موجود در بدن آن ها می کاهد.

3. چرب کردن پوست دردوران بارداری
یکی از مشکلاتی که در هنگام بارداری به وجود می آید چاقی و کشیده شدن پوست است. البته کرم های زیادی در بازار وجود دارند که ادعا می کنند می توانند این خطوط و کشیدگی ها را از بین ببرند و ولی واقعیت این است که حتی با استفاده از این کرم ها نیز پوست زیبایی سابق خود را به دست نمی آورد. به همین دلیل نیز بهتر است در همان دوران بارداری از کرم های مرطوب کننده استفاده کرده و با آبرسانی به پوست از کشیدگی بیش از اندازه آن جلوگیری کرد.

4. امگا 3

تعذیه بارداری

 

مصرف مکرر کپسول های امگا 3 نه تنها از چاقی بیش از اندازه بدن جلوگیری می کنند، بلکه به نوزاد درون رحم و رشد وی نیز کمک می کنند. پس طبق نظر پزشک خود از این کپسول ها نیز استفاده کنید.

5. لوسیون دوران بارداری

لوسیون دوران بارداری

 

در داروخانه ها محصولات و کرم های زیادی برای ماساژ دادن روی پوست و جلوگیری از کشیدگی آن وجود دارد. این انتخاب بستگی به بودجه فرد دارد اما نکته مهم در انتخاب این کرم ها  آبرسانی بالای آن هاست تا بتوانند از بروز کشیدگی و به وجود آمدن خطوط روی پوست جلوگیری کنند.

6. استفاده از کمربند کمکی
با برآمده شدن و سنگین شدن شکم، روی کمر و مهره های آن فشار زیادی وارد می شود که برای جلوگیری از این موضوع می توان از کمربندهای کمکی استفاده کرده و فشار کمتری به بدن وارد کنید.

7. تهوع صبحگاهی دوران بارداری
بسیاری از خانم ها از تهوع صبحگاهی شکایت کرده و با این مشکل مواجه اند. این مشکل برای بسیاری موقتی و برای برخی دیگر در سرتا سر 9 ماه بارداری رخ می دهد. برای جلوگیری از این مشکل می توان از خوشبو کننده های مناسب کمک گرفته و بویی را پیدا کرد که باعث تحریک معده شما نمی شود.

8. محصولات پاک کننده پوست
بهترین راه برای مراقبت از پوست استفاده از محصولات با کیفیت و مناسب پوست است. به طور مثال خانم های باردار باید با استفاده از پاک کننده های ضد حساسیت پوست خود را پاک کرده و یا لایه برداری کنند و پس از آن نیز برای رطوبت رسانی به پوست خود اقدام کنند.

9. لیزر 
برای از بین بردن خطوط به وجود آمده روی پوست می توان از لیزردرمانی کمک گرفته و با این روش که البته اندکی هزینه بر است، مشکلات به وجود آمده بر روی پوست را به سادگی از بین برد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: