یکشنبه 14 آذر 1395 - 14:58:56

بافت مو ساده

انواع بافت مو ساده

بافت مو ساده مناسب سفر

مدل بافت مو در سفر

هنگام سفر، افراد وسایل زیادی به همراه لباس های مناسب، لوازم آرایش و مراقبت از پوست برمی دارند. اما گاها موها فراموش شده و کسی این نکته را در نظر نمی گیرد که موها نیز مانند پوست تحت شرایط آب و هوایی متفاوت نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند. در مسافرت موها تحت آلودگی های بسیاری بوده و باید در مقابل مسائل این چنینی از آن ها محافظت شود. در این مقاله از سایت آرایشی رژ لب برای محافظت از موها، انواع بافت مو ساده مناسب سفر معرفی شده است که در عین سادگی  احتمال آسیب دیدن موها را در طول سفر کاهش می دهند.

 

انواع بافت مو ساده 

 بافت مو ساده

 

بافت موساده مدل بافت در بافت

مدل بافت در بافت نیز مدل بافت مو ساده مناسب سفر می باشد، همه موها را در یک طرف سر جمع کرده و بافت مو را از روی سر شروع کرده این مدل مو جلوه زیبایی به صورت می بخشد.

 

بافت مو ساده مدل بافت چند تایی

 بافت مو ساده  چند تایی که علاوه بر سادگی و زیبایی  مناسب سفر و حتی مواقع دیگر می باشد، بافت موها به صورت چند لایه است. در این مدل بافت مو  نیز ابتدا موها به صورت دو بافت نزدیک به هم میبافیم و سپس این دو بافت بار دیگر در هم بافته می شوند. این مدل بافت مو ساده و زیباست و روی موهای بلند زیباتر به نظر می رسد.

 

 بافت مو ساده مدل بافت با گل

یکی از بافت های زیبا که در کنار سر قرار گرفته و روی آن از گل های زیبایی استفاده می شود،  مدل بافت مو ساده  با گل است. این بافت مو نیز مانند بافت چند تایی مو از ترکیب دو بافت مو در یکدیگر به وجود آمده و باید به این نکته توجه کرد که در آن موها در کنار سر قرار می گیرند. 

 

 بافت مو بان 

 

بافت مو ساده مدل بان بافته شده

یکی دیگر از انواع  بافت موساده  مناسب سفر که  در عین سادگی بسیار کاربردی است، بافت مو  مدل بان می باشد که در این مدل مو، موها جمع شده و موها روی گردن قرار نمی گیرند، . برای به وجود آوردن این مدل مو نیز کافیست دو بافت در دو طرف سر به وجود آورده و آن ها را در یکدیگر پیچاند.

 

بافت مو ساده مدل بان فرانسوی

مانند بافت مو فرانسوی، بان فرانسی نیز از جمع کردن دو بافت مو فرانسوی که از روی سر شروع می شوند، آغاز شده و در پشت سر جمع می شوند.

 

بافت مو مدل بان بافته شده ساده

کسانی که ترجیح می دهند موهای خود را جمع کرده و به سرعت حالت دهند، می توانند از این بان ساده روی موهای خود استفاده کرده و با بافتن ساده موها در دو طرف سر، آن ها را به صورت یک بان در پشت سر جمع کنند.

بافت ساده مو

 

بافت مو ساده

یکی از انواع  بافت مو مناسب سفر و هم  مواقع دیگر، بافت ساده موهاست که در آن موها را می توان در یک طرف سر بافته و یا در پشت سر جمع کرده و بافت.

 

 بافت مو ساده هلندی

بافت موهلندی برعکس بافت مو فرانسوی زده شده و به خصوص روی سر بسیار زیبا به نظر می رسد. این بافت مو را می توان روی موهای کوتاه و بلند امتحان کرده و در صورت تمایل دنباله آن را به صورت یک بان زیبا در پشت و یا یک طرف سر جمع کرد.

 

 بافت مو ساده مدل تاج بافت

این مدل بافت مو هم بسیار زیبا بوده و مخصوص افرادی است که به دنبال داشتن مدل موهای زیبا در جلوی موهای خود هستند. برای به وجود آوردن آن نیز کافیست موها را از پشت و یا کنار سر بافته و دنباله آن را تا روی سر آورد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

پنجشنبه 18 آذر 1395 - 11:50:36
ممنون از مطالب خوبی که می ذارین من خیلی خوشم اومد چون همیشه تو سفرای دسته جمعی این مشکل رو داشتم که موهامو چی جوری ببندم این بافت ها خیلی شکیله
دوشنبه 15 آذر 1395 - 07:25:26
خیلی خوب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: