یکشنبه 14 آذر 1395 - 15:21:42

رنگ لاک مناسب پاییز

انتخاب رنگ لاک ناخن

رنگ لاک ناخن پائیزی

رنگ لاک ناخن

 

درفصل پاییز، تغییراتی در پوشش، رنگ مو، رنگ رژلب و حتی رنگ لاک به وجود می آید. پاییز فصل رنگارنگی است و در آن افراد می توانند از این تغییر رنگ ها استفاده کرده و از رنگ های زیبایی در آرایش و پوشش خود استفاده کنند. رنگ لاک مناسب  پاییز مخصوص افرادی است که از طراحی و زدن لاک های زیبا روی ناخن های خود لذت می برند.

 

لاک 


انواع رنگ لاک مناسب پاییز


رنگ لاک سرمه ای
لاک های تیره از جمله لاک هایی هستند که بسیاری از خانم ها به آن ها علاقه دارند. به خصوص لاک های مشکی یا سرمه ای  که طرفداران زیادی دارند.  رنگ لاک  آبی تیره  رنگ لاک مناسب پاییز می باشد که می توان ناخن و  دست ها را زیباتر نشان داد.

 

رنگ لاک بنفش
در صورتی که فردی به رنگ های تیره علاقه نداشته و ترجیح می دهد که از رنگ های روشن تری استفاده کند، می تواند از این رنگ لاک زیبا روی ناخن های خود بهره ببرد. رنگ لاک بنفش در رنج های مختلفی وجود داشته و انواع تیره تر وروشن آن برای هر رنگ پوستی مناسب است.

 

 لاک اکلیلی

لاک های اکلیلی و طرح دار نیز از جمله لاک های زیبایی هستند که می توان آن ها را روی هر رنگ لاکی زده و یا حتی به صورت خالی استفاده کرد.

 

رنگ لاک قرمز

رنگ  لاک قرمز در هر فصلی مناسب بوده و از جمله رنگ هایی است که روی هر رنگ پوست و هر نوع توناژ پوستی به زیبایی دیده می شود. این رنگ، لاک زیبا برای فصل پاییز نیز مناسب بوده به ناخن ها جلوه زیبایی می بخشد.

 

لاک نود

گاهی اوقات افراد نمی توانند از لاک های مشخص روی دست های خود استفاده کرده و بهتر است که از رنگ های نود استفاده کنند. این رنگ زیبا با کمی برق ناخن بسیار زیبا بوده و ناخن ها را زنده و سرحال نشان می دهد.

 

رنگ لاک قرمز مایل به قهوه ای
 لاک قهوه ای و قرمز رنگ هایی هستند که تنوع زیادی دارند و ترکیب این دو رنگ نیز به خصوص برای فصل پاییز و ترکیب رنگ های آن بسیار مناسب است و به خانم ها حالت رسمی و زیبایی می بخشد.

 

رنگ لاک نقره ای
رنگ نقره ای نیز رنگ لاک مناسب  پاییز  است. البته برای استفاده از این رنگ باید به توناژ پوست توجه کرد. زیرا رنگ لاک نقره ای یا خاکستری روی هر پوستی زیبا  دیده نمی شود. اما برای فصل پاییز بسیار مناسب است.

 

رنگ لاک سبزآبی

لاک رنگ سبز آبی، رنگ بسیار خاص بوده و می توان گفت با توجه به ترکیب رنگ هایی که در فصل پاییز وجود دارد، هیچ ترکیب رنگ مناسب تری برای ناخن ها بهتر از این رنگ زیبا نخواهد بود. زیرا این رنگ حالت رنگین کمانی شکل داشته و با درخشش نور روی آن جلوه زیبایی روی ناخن ها به جود می آید.

 

رنگ لاک نارنجی
رنگ لاک نارنجی برای فصلی که محور اصلی آن رنگ نارنجی و قرمز است، بسیار مناسب بوده و به خصوص برای خانم هایی که طرفدار رنگ های روشن هستند توصیه می شود. این رنگ زیبا روی هر نوع پوستی زیبا دیده شده و به دلیل تنوع بالای رنگی که دارد، برای هر نوع رنگ پوست و هر نوع سلیقه ای مناسب است.

 

رنگ لاک طلایی متالیک
یکی دیگر از رنگ های زیبای مناسب این فصل رنگ لاک طلایی متالیک است. این رنگ لاک زیبا در رنگ های تیره و روشن وجود داشته و جلوه زیبایی روی دست ها به وجود می آورد.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

دوشنبه 15 آذر 1395 - 07:23:18
جالب بود مرسی
یکشنبه 14 آذر 1395 - 18:22:34
مرسی خوب بوووود
یکشنبه 14 آذر 1395 - 18:17:16
از سایت رژ لب بخاطر مطالب مفید ممنونم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: