سه شنبه 30 آذر 1395 - 09:33:34

آرایش لب متفاوت

جذابیت لب با رژلب های متنوع

آرایش خلاقانه لب ها

 

لب ها قسمت مهمی از صورت هستند و آرایش آن ها می تواند یک آرایش ساده را به یک میکاپ بی نظیر تبدیل کند. به همین دلیل معمولا گفته می شود که تمرکز میکاپ را یا روی آرایش لب ها قرار داده و یا این که چشم ها را به صورت غلیظی آرایش کنید. اما آرایش لب ها هنر زیبایی ست که با کمی خلاقیت می توان لب های زیبا و منحصر به فردی در میکاپ خود به وجود آورد. در این مقاله از سایت آرایشی رژ لب به این موضوع بیشتر پرداخته شده و آرایش های خلاقانه ای برای لب ها پیشنهاد داده می شود. 

 

طرح مدل ببری

طرح ببری روی لب 

 استفاده از طرح بدن و پوست حیوانات یک سبک بسیار زیبا و خلاقانه در آرایش لب هاست و به سادگی نیز به دست می آید.

 

طرح مدل نگین

استفاده از نگین روی لب 

سبک دیگر آرایش لب متفاوت و خلاقانه که  بسیار زیبا ست، قرار دادن نگین بر روی لب است. این طرح برای کسانی که به دنبال حجم دادن بیشتر به لب های خود هستند نیز مناسب است. همچنین می توان از نگین های درشت و کوچکی بر روی هر دو لب استفاده کرد و به آرایش لب متفاوت دست یافت.

 

آرایش لب مدل خرده شیشه

آرایش  لب خرده شیشه 

این نوع  لب ها بسیار زیباست و در آن از رنگ های مختلفی در آرایش لب ها استفاده می شود. هدف از طراحی لب ها در این نوع آرایش این است که روی لب ها شیشه خرده هایی دیده شده و به همین دلیل برای انجام آن باید بیس آرایش لب ها را با رنگ های تیره انجام داد.

 

آرایش لب هندوانه براق

 

آرایش لب به شکل هندوانه براق 

این نوع طرح زیبای لب ها که از هندوانه الهام گرفته شده است، بسیار خلاقانه است  و با کشیدن خطوط سیاهی بر روی لب ها می توان آن را زیباتر نشان داد. به علاوه در این طراحی کناره های لب ها باید تیره تر دیده شوند.

 

آرایش لب مدل آمبره

آرایش لب آمبره


در این نوع آرایش لب ها نیز باید از تکنیک سایه روشن استفاده کرده و لب ها را به زیبایی آراست. استفاده از ترکیب رنگ های بیشتر هم آرایش لب ها را زیباتر نشان می دهد. به طور مثال در این طراحی از رنج رنگی بنفش تا زرد استفاده شده است که بسیار زیباست.

 

طرح چشم بر روی لب ها


در این نوع آرایش روی لب ها طرح یک چشم کشیده شده و با اضافه کردن مژه مصنوعی بر روی آن ها به طبیعی تر دیده شدن این چشم بیشتر کمک می شود.

 

طرح خاویار روی لب

در این آرایش روی لب ها از دانه های کوچک براقی استفاده شده و این دانه و درخشش آن ها به زیبایی بیشتر لب ها کمک می کند. به علاوه این نوع طراحی لب، بسیار کلاسیک و زیباست و برای بانوان ساده پسند توصیه می شود.

 

آرایش لب طرح پاندا

طرح پاندا نیز یک طرح مفرح برای بانوانی است که به دنبال سبک های آرایش لب متفاوت هستند. در این نوع طراحی لب ها به رنگ سفید درآمده و قسمت هایی از خارج آن ها هم طراحی می شود.

آرایش لب براق

در این طراحی از اکلیل و یا رژلب های اکلیلی در مرکز لب ها استفاده شده  و علاوه بر حجم دادن به لب ها به زیبایی بیشتر آن ها کمک می شود.

 

آرایش لب طرح ترافل


در این نوع طراحی روی لب ها، دانه های زیادی قرار می گیرد که به صورت شیرینی و ترافل بوده و حالت خوشمزه ای به لب ها می دهند.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت آرایشی رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: