یکشنبه 17 بهمن 1395 - 15:53:17

ایمپلنت ارزان ایرانا

 

قیمت ایمپلنت دندان

 ایمپلنت دندان با گارانتی

 

ایمپلنت چیست ؟

ایمپلنت یا کاشت دندان به نوعی خلق یک دندان میباشد که قسمتی از بدن میشود، پس انتخاب دانپزشک بسیار مهم است. در مرکز تخصصی ایمپلنت و زیبایی ایرانا، در محیطی آرام  و دور از استرس برای مراجعین محترم کلیه خدمات تخصصی فک و صورت، جراحی لثه، خدمات تخصصی ترمیمی و درمان های زیبایی و انواع روکشها و تمامی درمان های  کامپوزیت به صورت تخصصی انجام می پذیرد. ایمپلنت یا کاشت دندان نیز یکی دیگر از خدمات تخصصی مرکز زیبایی ایرانا می باشد.در مرکز ایرانا ایمپلنت ارزان  و با کیفیت را تجربه کنید.قیمت ایمپلنت این مرکز با توجه به کیفیت جنس ایمپلنت استفاده شده بسیار مقرون به صرفه است.

 

برخی از عواملی که باعث می شود فرد برای استفاده از ایمپلنت دچار تردید شود شامل: بالا بودن قیمت ایمپلنت -نداشتن اطلاعات کافی در مورد جنس ایمپلنت و مواد مصرفی - تردید در مورد قیمت ایمپلنت در مراکز مختلف- درد و عوارض ایمپلنت می باشد. ولی در مرکز ایمپلنت ارزان ایرانا به مراجعه کنندگان این اطمینان داده خواهد شد که ایمپلنت ارزان و با کیفیت را دریافت می کنند. قیمت ایمپلنت در مرکز ایرانا با  توجه به نوع ایمپلنتی که استفاده می شود بسیار مناسب است.

 

انواع ایمپلنت

  • ایمپلنت های ساب پریواستیل 

  • ایمپلنت های اندواستیل

  • ایمپلنت های دندان دو مرحله ای

  • ایمپلنت های تک مرحله ای

  • ایمپلنت از نظر انواع سطح و بدنه

  • ایمپلنت بر اساس اندازه و متصل کننده ها

 

 

قیمت ایمپلنت در مطب ما

قیمت ایمپلنت با توجه به انواع آن متفاوت است، در مرکز ایمپلنت وزیبایی ایرانا با استفاده از بهترین برند آمریکایی خدمات ایمپلنت صورت می گیرد که دارای گارانتی جهانی می باشد.  

 

ایمپلنت ارزان قیمت

در مرکز تخصصی ایمپلنت ایرانا برای رفاه حال مراجعه کنندگان از ایمپلنت های آلمانی و آمریکایی و کره ای استفاده می شود و برای هر نوع بودجه ای مناسب ترین گزینه در نظر گرفته می شود ولی به هیچ عنوان از ایمپلنت های بی کیفیت موجود در بازار استفاده نمی شود

 
 

 ایمپلنت دندان با گارانتی تعویض

ایمپلنت نیز مانند هر قطعه دیگری دارای برندهای متفاوت با فناوری ها و کیفیت های متفاوت در سراسر دنیا از جمله ایران وجود دارد، ولی متاسفانه با ورود ایمپلنت های غیر معتبر به ایران، برخی افراد دچار مشکلات فراوان در این زمینه شده اند، در مرکز ایمپلنت و زیبایی ایرانا، برای ایمپلنت از معتبر ترین برندهای امریکا استفاده می شود که بعد از کار گذاری ایمپلنت کارت گارانتی داخلی و یا بین المللی به بیمار ارائه میگردد و ایمپلنت آنها بصورت مادام العمر در ایران وهشتاد کشور جهان گارانتی میباشد و در صورت بروز هر مشکلی حتی بعد از مدت طولانی بی قید و شرط تعویض میگردد، این گارانتی بین المللی بوده و دفترچه ای به مراجعین داده خواهد شد که آدرس و تلفن تمامی نمایندگان شرکت مذکور در تمام نقاط دنیا در آن درج شده است و دارای اعتبار جهانی میباشد و در صورتی که ایمپلنت با مشکل روبه رو شود با مراجعه به نمایندگی ها بلافاصله ایمپلنت جدید دریافت نمایید.

 

مراحل قالبگیری روکش روی ایمپلنت

 بعد از کار گذاشتن ایمپلنت در استخوان فکی باید دو تا سه ماه فرصت داده شود تا ایمپلنت در استخوان فکی جوش بخورد، بعد از آن قالبگیری روکش و یا پروتز روی ایمپلنت انجام میگردد، در این مرحله، قطعه ای بنام ایمپرشن کوپینگ بر روی پایه بسته میشود و در همان حالت قابگیری انجام میگردد و نوک پیچ ایمپرشن کوپینگ از مواد بیرون میماند و بعد از سفت شدن ماده قالبگیری که تقریبا یک دقیقه زمان میبرد، پیچ ایمپرشن کوپینگ باز میگردد و همانطور که در مواد قالبگیری مانده است از دهان خارج میگردد و به لابراتوار تخصصی دندانسازی ارسال میگردد و بعد از تقریبا یک هفته پروتز ساخته شده باز گردانده خواهد شد که بعد از بسته شدن اباتمنت بر روی پایه، پروتز ساخته شده بر روی اباتمنت با سیمانهای مخصوص چسبانده خواهد شد.

 

ایمپلنت ارزان

مشاوره رایگان ایمپلنت

 

مزایای ایمپلنت

ایمپلنت یا کاشت دندان بهترین روش برای جایگزینی دندان های از دست رفته میباشد، از مزایای ایمپلنت، راحتی، مقاومت بالا، کاربردی بودن  وزیبایی است که باعث می شود رضایت خاطر بیماران نسبت به بریجهای ثابت یا پرتز متحرک بیشتر باشد. از دیگر مزایای مهم ایمپلنت  این است که دچار پوسیدگی نمی شود و  به طور معمول عمر ایمپلنت از سایر درمان های جایگزین بسیار طولانی تر است و در صورت رعایت کامل بهداشت دهان و دندان، ایمپلنت دندانی دائم خواهد بود.

ایمپلنت از فلز تیتانیوم ساخته میشود و خلوص آن دارای اهمیت است زیرا تنها عنصری که بدن در مقابل آن خنثی عمل مینماید تیتانیوم میباشد و با وجود نا خالصی در آن درصد موفقیت پایین می آید، تفاوت بعدی فناوری هایی است که بر سطح بیرونی پایه اصلی کار میشود، برخی دارای کلسیم فسفات هستند که از جنس استخوانهای ما میباشد، برخی گوی زیرکون، و برخی دارای خلل و فرج های بسیار برای درگیری بیشتر با استخوان و غیره، طراحی بدنه پایه نیز تفاوت مهمی است که طول عمر ایمپلنت را بالا میبرد و تحلیل استخوانی اطراف ایمپلنت در برخی طراحی ها بسیار کمتر بوده و در نتیجه عمر آن بیشتر میباشد، کانکشن و اتصال قطعات پروتزی بر روی پایه اصلی نیز مهم است و در برخی از برندها که اتصال ضعیفی دارند لق شدن پروتز روی ایمپلنت به تکرار اتفاق می افتد، علاوه بر این تفاوت ها کارگذاری ایمپلنت و پزشک مربوطه بسیار اهمیت دارد و بهتر است توسط متخصص جراحی فک و صورت و یا متخصص لثه انجام پذیرد.

 

عوارض ایمپلنت

ایمپلنت دندان همانند هر درمان دیگری دارای عوارض خاص خود می باشد. عوارض ایمپلنت به شرح زیر است:

  • زمانبر بودن، درمان ایمپلنت زمانبر بوده که از معایب ایمپلنت های دندانی محسوب می گردد. زمانی بین 4 تا 9 ماه برای این درمان لازم است.
  • درمان ایمپلنت یک جراحی بوده  و به دلیل عدم مراجعه به متخصص بیماری های لثه و در صورت رعایت نکردن توصیه های پزشک بعد از ایمپلنت دندان احتمال خون ریزی وعفونت وجود دارد.
  • یکی دیگر از معایب ایمپلنت آن است که ایمپلنت همانند بسیاری از درمان های رایج نیازمند معاینات دوره ای توسط دندانپزشک است. هرچند بسیاری از متخصصان امراین مورد را نه تنها قسمتی از مضرات ایمپلنت دندان محسوب نمی نمایند بلکه آن را از مزایای ایمپلنت دندانی می شمارند.

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

شنبه 14 اسفند 1395 - 09:45:19
دکتر عشقی کاراشون عالیه فوق العاده س
در ضمن دندان پزشک هنرمندان هستش در خانه سینما من که خیلی راضی بودم
اینم ادرس تلگرامشون
https://t.me/drhomaneshghi
دوشنبه 18 بهمن 1395 - 20:45:32
جه روشی را برای سفید کردن دندان ها پیشنهاد می کنید؟
دوشنبه 18 بهمن 1395 - 19:27:12
سلام شما ارتودنسی هم انجام میدین؟
دوشنبه 18 بهمن 1395 - 08:18:02
تعریف مرکز دندانپزشکی شما را خیلی شنیدم، یکی از دندان های جلوم ترک خورده کامپوزیت بهتره یا ایمپلنت؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: