چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 15:20:26

بهترین مرکز هاشور ابرو تهران

مراکز معتبر هاشور ابرو

هاشور ابرو چیست؟

هاشور زدن ابرو یعنی چی؟

تفاوت هاشور ابرو و سایه ابرو؟

آیا هاشور ابرو عوارض دارد؟

آیا هاشور ابرو درد دارد؟

بهترین هاشور زن ابرو تهران کیست؟

مرکز هاشور ابرو خوب کجاست؟
بهترین مرکز هاشور ابرو کجاست؟

این ها و خیلی موارد دیگر سوال هایی است که از کارشناسان وب سایت آرایشی رژلب پرسیده می شود.ما در این مقاله قصد داریم تا حدودی به ابهامات شما درباره هاشور زدن و مراکز معتبر هاشور ابرو در تهران بپردازیم.

هاشور ابرو چیست؟

بسیاری بر این باورند که هاشور ابرو همان تاتو ایمن یا میکروپیگمنتیشن است.در حالیکه هاشور یکی از روش های اجرای طراحی دائم صورت است.تاتو ایمن با روش ها و تکنیک های مختلفی ایجاد می شود از جمله تکنیک سایه ابرو، تکنیک نقطه ای،ماژیکی کردن ابرو و یا انواع تکنیک های هاشور ابرو 

بین این تکنیک های تاتو، هاشور ابرو از طرفداران بیشتری برخوردار است زیرا در این تکنیک شکل هر تار مو ترسیم می شود و با ایجاد خطای دید قسمت های خالی ابرو فرد پرتر به نظر میرسد.در حالیکه در روش های تاتو پوینتی یا نقطه ای با پر کردن پوست زیر ابرو با نقطه های کوچک ابرو را پر تر نشان میدهد.

انواع هاشور ابرو

هاشور ابرو انواع مختلفی دارد مثل هاشور ابرو کرکی،هاشور ابرو تیری دی یا هاشور ابرو سه بعدی، هاشور ابرو تارمویی،هاشور ابرو تیغ ماهی و ...

این مسئله که کدام یک از تیکنیک های هاشور ابرو برای شما مناسب است سوالی است که تاتو کاران حرفه ای با دیدن فرم صورت و ابرو شما پاسخ میدهند.ممکن است برای قرینه سازی ابرو شما نیاز باشد چند تکنیک هاشور ابرو همزمان استفاده شود.

هاشور زدن ابرو ها چه فایده ای دارد؟

1_ابروهای نازک شده را میتوان تقویت کرد.
2_ابروهای کم پشت رامیتوان پرتر نشان داد.
3_ابروهای کوتاه را میتوان گسترده وبلند کرد.
4_ابروهای ناهماهنگ را میتوان شکل وفرم هماهنگ داد.

عوارض هاشور ابرو

چنانچه در هنگام هاشور زدن ابرو از اصول ایمنی و بهداشتی کار تخطی شود امکان انتقال بیماری هایی مثل ایدز، هپاتیت و انتقال عفونت افزایش پیدا می کند. همچنین عدم استفاده از رنگ های استاندارد هاشور ابرو  ممکن است باعث بروز آلرژی شود که با علائمی مثل خارش شدید و تورم و قرمزی در ناحیه ای که میکرو انجام شده بروز می کند.

آیا هاشور ابرو درد دارد؟

قبل از شروع کار حدود بیست تا سی دقیقه بی حسی انجام می شود. لازم به ذکر است اگر هاشور ابرو طبق اصول استاندارد و دستگاه های دارای مجوز انجام شود نباید درد و خونریزی داشته باشد. 

 

بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران کجاست؟

بهداشتی بودن محیط و محل انجام هاشور ابرو از اهمیت زیادی برخوردارد است. محل کار هاشور ابرو  باید طوری طراحی شده باشد که تمامی سطوح به راحتی ضد عفونی شود.استفاده از پک های یکبار مصرفی برای مشتری الزامی است. استفاده از دستگاه دارای مجوز بهداشت و کارتریج های ایمن و یکبار مصرف از اهمیت زیادی برخوردار است.

مراکز هاشور ابرو معتبر را بشناسید

معمولا هاشور ابرو در مطب پزشکان پوست و مو و یا سالن های زیبایی دارای مجوز انجام می شود. ما لیستی از مراکز معتبرهاشور ابرو در تهران را برای شما گردآوری کرده ایم تا با دیدن تصاویر هاشور ابرو این مراکز و مشاوره تلفنی با آنها تصمیم درستی را بگیرید

بهترین مرکز هاشور ابرو تهران 

بهترین هاشور کار تهران
بهترین هاشور زن در تهران 


هاشور کار، هاشور زن، ابروکار و... اینها اصطلاحات رایجی است که خیلی از شما عزیزان در حین مکالمات روزمره بکار می برید. به افرادی که کار آرایش دائم یا تاتو ایمن را انجام می دهند معمولا پیگمنتر یا پیگمنتر آرتیست گفته می شود. متخصصینی که کار هاشور ابرو یا به صورت کلی تاتو ایمن را انجام می دهند باید مدرک آرایش دائم از سازمان فنی حرفه ای و مدرک متعادل ساز چهره را داشته باشند.همچنین این افراد باید کارت بهداشت داشته باشند و زیر نظر پزشک خدمات ارائه دهند.

فیلم هاشور ابرو 

قطعا آشنایی بیشتر با هاشور زدن ابرو ها به شما کمک می کند تصمیم بهتری بگیرید.پیشنهاد می کنم با دیدن فیلم  هاشور ابرو از مراکز مختلف با روال انجام کار این کار بیشتر آشنا شوید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 24 بهمن 1395 - 23:56:54
خیلی مفید بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: