شنبه 23 بهمن 1395 - 17:34:19

تفاوت لاک لب با رژلب

آرایش لب ها  

 استفاده از لاک لب

چرا لاک لب بهتر از رژلب است؟

لب ها در خانم ها بسیار لطیف و دل فریب است. هر کسی این حقیقت را می داند و با این جمله موافق است. وقتی صحبت از لطیفی و فریبندگی لب است، هیچ کس نمی تواند منکر آن شود. اگر می خواهید برای جذابیت بیشتر لب های خود هزینه کنید، از مرطوب کننده ی طولانی مدت و محصولی عالی به نام لاک لب استفاده کنید. خوشبختانه طی پیشرفت تکنولوژی ما شاهد رشد و ترویج لوازم آرایشی نیز بوده ایم. رژلب عوارض جانبی خودش را دارد و خیلی زود از روی لب پاک می شود. به علاوه هنگام رژلب زدن ممکن است دندان هایتان رنگی شود و این بسیار جلوه بدی دارد. پس با رژلب های قدیمی و بی کیفیت خداحافظی کنید و به پیشرفت لوازم آرایشی سلام کرده و از لاک لب لذت ببرید.
لاک لب جزء یکی از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها در لوازم آرایشی است. استفاده از لاک لب در برابر رژلب از محبوبیت و تمایز بیشتری برخوردار است. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، برای درک بهتر این تفاوت ها، به  مفهوم دقیق لاک لب پرداخته شده است.

لاک لب

لاک لب یک مداد رنگی است که ساعت ها ماندگاری دارد. رنگ دانه های بسیار داخلش نشان می دهد لاک لب محصولی است که برای پوشش دهی لب های شما در رنگ های مختلف طراحی شده و ظاهری بسیار طبیعی به لب هایتان می دهد. دلایل بسیاری وجود دارند که حاکی برآن هستند که بانوان امروزی و شیک باید بجای استفاده از رژلب از لاک لب استفاده کنند تا لب های گیرا و شیکی داشته باشند. در قسمت بعد چند تفاوت لاک لب با رژلب را برایتان گفته شده است.

رنگ طولانی مدت و ماندگار

لاک لب ها نسبت به رژلب ها بسیار ماندگار تر هستند. آن ها طوری طراحی شدند که لب را رنگی می کنند و در طول روز نیاز به تمدید ندارند. با توجه به فرمول خاص و منحصر بفرد لاک لب، فقط کافی است یک بار آن را بزنید و تا انتهای روز خاطر جمع باشید. لاک لب با وجود این که به مدت طولانی روی لب می ماند هیچ ضرری ندارد. لاک لب های اولیه موجود در فروشگاه ها ماندگاری و رطوبت کمی داشتند، اما اکنون پیشرفت قابل توجهی در آن ها دیده می شود. ترکیبات داخل آن موجب می شوند که لب ها تمام مدت روز مرطوب بمانند و خشک نشوند. لاک لب برای لب های ترک خورده بسیار مناسب است.

 ماندگاری طولانی

لاک لب به هیچ عنوان پاک نمی شود، مگر این که به زور آن را پاک کنید یا در هنگام خوردن و آشامیدن پاک شود. لاک لب دور لب نمی ماند و نیازی نیست مدام اطراف لب را تمیز کنید. لاک لب در هر مارکی که باشد حداقل تا 8 ساعت ماندگاری دارد. آن ها ضد آب هستند و بعضی از آن ها باید با ریموور یا پاک کننده پاک شوند.

 طعم لاک لب بهتر است

رژ لب ها از انواع مختلف روغن و موم درست شده اند که مزه خوبی ندارند! لاک لب بی مزه است و به دلیل نداشتن مزه خاص، می توانید از آن راحت استفاده کنید، بدون اینکه مزه تلخ یا موم مانند و یا هر ماده مصنوعی دیگری را بچشید. این مساله باعث می شود کسانی که از روی عادت لب های خود را خیس می کنند راحت باشند و طعم بد رژلب را احساس نکنند.

لاک لب دندان های شما را رنگی نمی کند

بسیاری از بانوان از اینکه رژلب روی دندان های آن ها مالیده می شود ناراحت و عصبی هستند. این موضوع خانم ها را در طول روز نگران و وحشت زده می کند. مورد دیگر خطی است که به هنگام رژ زدن اطراف لب ها می ماند. با استفاده از لاک لب از این مشکلات مصون هستید. لاک لب نه روی دندان های شما کشیده می شود و نه اطراف لب شما مالیده می شود. در نتیجه می توانید تا انتهای روز راحت باشید.

لاک لب طبیعی به نظر می رسد

لاک لب در رنگ های بسیاری وجود دارد، از رنگ قهوه ای خیلی تیره تا قرمز جیغ. تمام رنگ ها موجودند و بستگی به رنگ لب افراد مختلف و سلیقه دارد. بر خلاف رژلب که مثل رنگی روی لب است، لاک لب روی لب جلوه طبیعی دارد. حتی تحت بدترین شرایط آب و هوایی، لاک لب خنکی و درخشندگی خود را از دست نمی دهد. لاک لب بر خلاف رژلب مات و طبیعی است و موجب می شود بجای رنگ جیغ و زننده سایه ای روی لب شما ایجاد شود.

 قیمت لاک لب مناسب است

قیمت لاک لب با رژلب قابل قیاس نیست. هر خانمی دوست دارد از هر رنگی رژ داشته باشد، اما از آن جایی که رژلب را باید هر 3 الی 4 ساعت تمدید کرد مقرون به صرفه نیست. در نتیجه برای رژلب هزینه نکنید زیرا گران ترین رژلب را هم که بخرید با تمدیدهای زیاد زود تمام می شود. نهایتا با خرید لاک لب و استفاده ی آن در طی روز می توانید از تنوع های رنگی برخوردار باشید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 14 اسفند 1395 - 13:27:15
سلام روش استفاده پرایمر لب را بفرمائید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: