سه شنبه 26 بهمن 1395 - 09:09:14

هاشور ابرو با میکروبلیدینگ

میکروپیگمنتیشن

میکرو ابرو

 

میکروبلیدینگ و تاتو

هاشورابرو با میکروبلیدینگ یکی از انواع میکاپ های نیمه دائم است که به کمک آن می توان ابروهایی طبیعی و زیبا به وجود آورد. این روش برای کسانی که ابروهایی کم پشت داشته و یا به هر دلیل با ریزش ابروهای روبرو هستند مناسب است و ابروها را پرپشت و زیبا نشان می دهد. این روش 20 سال پیش در ژاپن ابداع شده و پس از آن به اسم های مختلفی در سرتاسر دنیا رواج پیدا کرد. تفاوت میکروبلیدینگ با تاتو ابرو، در مواد وارد شده به لایه هایی از پوست است و همچنین نوع حالت دادن ابروها که در این روش به صورت تارهای مو میباشد و به همین دلیل میکروبلیدینگ بسیار بسیار طبیعی تر از تاتو است. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، به تکینک هاشور ابرو با میکروبلیدینگ و تفاوت آن با تاتو بیشتر پرداخته می شود.

 

میکروبلیدینگ

مدل های مختلفی برای انجام هاشورابرو با میکروبلیدینگ وجود دارد. یکی از این روش ها 1D نامیده می شود که در آن موها در یک جهت به وجود می آیند و شباهت زیادی به تاتو معمولی دارد. اما روش 3D روشی است که در آن در جهت ابروها و شکل موها، طرح موهای مصنوعی زده شده و حالتی سه بعدی و طبیعی به وجود می آورد. این روش بسیار طبیعی بوده و پس از 20 تا 30 روز بهبودی صورت گرفته و کاملا شکل واقعی به خود می گیرد.


دومین مرحله میکروبلیدینگ، پس از 30 روز و بهبودی اولیه است. از آن جایی که پس از این مدت ممکن است رنگ به وجود آمده در داخل ابرو کم رنگ شده و یا کمی محو شده باشد، در این مرحله ترمیم صورت می گیرد تا شکل ابروها به صورت دائمی تری ماندگاری داشته باشد.


گاهی اوقات نیز ممکن است پوست یک فرد به مواد به کار رفته در انجام این کار حساسیت  داشته و واکنش هایی نشان دهد به همین دلیل این 30 روز زمان مناسبی است که تصمیم برای مرحله بعد بهتر صورت گیرد. البته اگر مواد به کار رفته محو شده باشند باید میکروبلیدینگ را با مواد قوی تر و در لایه های عمیق تری به کار برد. پس نباید فراموش کرد که واکنش هر فرد به این مواد متفاوت است.

 

میکروپیگمنتیشن

 

تفاوت میکروبلیدینگ و تاتو

  1.   هاشورابرو با میکروبلیدینگ، دستی است و لی تاتو با دستگاه است. در هاشورابرو با میکروبلیدینگ، پیگمنتر متخصص  با دقت بسیار خطوط بسیار باریکی در بین موهای ابرو به وجود آورده و حالت واقعی ابرو به آن ها می بخشد. اما در روش تاتو معمولی از یک دستگاه برای این کار استفاده شده و آسیب های بیشتری به پوست وارد می شود.

  2.  دائمی بودن تاتو، برخلاف تاتو که تا پایان عمر روی پوست باقی می ماند، هاشورابرو با میکروبلیدینگ با مرور زمان محو می شود. این زمان برای بسیاری از افراد بین 1 تا 3 ماه بوده و علت آن هم این است که در این روش جوهر به کار رفته در لایه های سطحی تری از پوست فرو می رود.

  3.  ثبات رنگ، معمولا در تاتو رنگ جوهر به مرور زمان کم رنگ و پخش می شود. اما در  هاشورابرو با میکروبلیدینگ، رنگ تاتو به مرور زمان حفظ شده و تغییر نمی کند.

  4. در هاشورابرو با میکروبلیدینگ نسبت به تاتو درد کمتری  وجود دارد زیرا سطح پوست سِر می شود، درد چندانی ندارد.

  5.  طبیعی تر بودن نتیجه هاشورابرو با میکروبلیدینگ، از آن جایی که هر تار موی مصنوعی در میکروبلیدنگ به صورت دستی طراحی می شود، نتیجه کار طبیعی تر از تاتو بوده و ابروها شکل طبیعی خود را حفظ می کنند.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: