جمعه 29 بهمن 1395 - 12:58:15

خط چشم حبابی

مراحل کشیدن خط چشم حبابی

مدل خط چشم جدید

 

مدل خط چشم

خط چشم حبابی

کشیدن خط چشم، به چشم ها حالت داده و آن ها را زیباتر نشان می دهد. البته با توجه به فرم چشم  باید از خط چشم مناسب استفاده کرد. امروزه علاوه بر خط چشم های رایج، مدل جدیدی از خط چشم با نام خط چشم حبابی باب شده است. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، به مدل خط چشم حبابی و نحوه کشیدن آن پرداخته می شود.

چه کسی خط چشم حبابی را ابداع کرد؟


اولین بار کشیدن خط چشم حبابی توسط یک میکاپ آرتیست به نام جِنی گُنزالِز در یک ویدئوی آموزشی از طریق اینترنت و YouTube آموزش داده شد  و در دیگر شبکه های اجتماعی نیز پخش  گردید. از آن پس، انواع دیگری از خط چشم حبابی نیز به وجود آمد و این مدل آرایش چشم روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کرد.

مراحل کشیدن چشم حبابی

البته این خط چشم برای آرایش چشم خاص بوده  و برای کشیدن آن باید نیم دایره های ریزی روی خط چشم ایجاد شود.

نحوه کشیدن صحیح خط چشم حبابی


مرحله اول

برای شروع می بایست روی چشم ها یک خط چشم باریک کشیده و سپس کمی خط چشم روی کف دست و یا روی یک سطح کوچک و تمیز ریخته و  قلم خط چشم را داخل آن بزنید. سپس قلم را روی چشم زده و نیم دایره هایی روی چشم ایجاد کنید. دقت داشته باشید که این نیم دایره ها باید به صورت نیم دایره های کوچک باشند که به یکدیگر متصل اند.

مرحله دوم

پس از انجام این کار باید دقت کنید که اگر داخل نیم دایره های شما خالی باشد، باید از خط چشم و قلم آن استفاده کرده و داخل نیم دایره ها را به خوبی پر کنید.  هنگامی که نیم دایره ها پر باشند، کار شما تقریبا رو به اتمام است.
لازم به ذکر است که در این نوع آرایش چشم می توان خط چشم را به صورت دنباله دار، نازک، ضخیم و یا به صورت ساده کشید و این امر کاملا به سلیقه خود فرد بستگی دارد.

و در انتها برای جلوه بیشتر آرایش چشم با فرچه ضربات آهسته ای به خط چشم می زنیم.
البته می توان خط چشم را دنباله دار کشیده و روی دنباله آن نیز از حباب های ریزتری استفاده کرد تا جلوه حباب های روی پلک ها بهتر دیده شوند.

کشیدن این نوع خط چشم بسیار مفرح و متفاوت بوده و برای خانم هایی مناسب است که به دنبال امتحان کردن تکنیک های جدید و زیبا در انجام آرایش خود هستند. به علاوه از آن جایی که این نوع آرایش چشم بسیار خاص و منحصر به فرد است، توجه  زیادی را به خود جلب کرده و جلوه زیبایی نیز روی چشم ها به وجود می آورد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: