دوشنبه 09 اسفند 1395 - 11:27:34

میکروپیگمنتیشن موی سر

هاشور موی سر

میکروپیگمنتیشن سر

میکرواسکالپ موی سر

 

کاربرد میکروپیگمنتیشن موی سر

ریزش مو و یا خالی شدن قسمتی از موی سر از مشکلاتی است که نه تنها آقایان، بلکه خانم ها نیز درگیر آن هستند. از طرفی ریزش مو پدیده ای ناراحت کننده بوده به همین دلیل روش های زیادی برای درمان و یا جبران آن معرفی شده است. یکی از این روش ها کاشت موست، که یک متد پرهزینه است و در عین حال ممکن است نتیجه دلخواه از آن به دست نیاید. استفاده از کلاه گیس نیز روش دیگری است، البته از آن جایی که کمی مصنوعی به نظر می رسد، بسیاری از افراد از آن استقبال نمی کنند. روش دیگری که در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، به آن اشاره می شود، میکروپیگمنتیشن موی سر است. میکروپیگمنتیشن موی سر یک روش بسیار پیشرفته برای درمان ریزش مو و طاسی سر می باشد. 

تکنیک میکروپیگمنتیشن سر

معمولا میکروپیگمنتیشن موی سر در 3 تا 4 جلسه صورت می پذیرد.
جلسه اول جنبه مشاوره داشته و در این جلسه به فرد در مورد کار و نتیجه 
میکروپیگمنتیشن موی سر توضیحاتی داده می شود. سپس درمان شروع می شود. پس از اولین درمان سطح سر قرمز خواهد شد ولی در طول یک روز این قرمزی و التهاب باید از بین برود.
 جلسه دوم پیگمنتر به جزئیات بیشتری پرداخته و از رنگ های تیره تری استفاده می کند.
جلسه سوم با توجه به صلاحدید متخصص و یا درخواست خود فرد صورت می گیرد.

 

میکروپیگمنتیشن موی سر

هاشور موی سر

 

نحوه انجام میکروپیگمنتیشن موی سر

با در نظر گرفتن رنگ موی سر شخص، رنگ مناسب به قسمت مورد نظر سر وارد میشود. این کار حالت سایه روشنی روی موها تولید می کند و موها را طبیعی تر نشان میدهد. کم رنگ یا پررنگ بودن موی سر و مدل هاشور که روی سر بوجود می آید بنا به درخواست شخص متفاوت است.

انواع میکروپیگمنتیشن سر

روش های مختلفی در انجام میکروپیگمنتیشن موی سر وجود دارد:

خط رویش موی کمرنگ

در این روش خط رویش موها در بسیاری از موارد عقب رفته و تا پایین پیشانی آمده و این تصور را به وجود می آورد که موها پرپشت ولی کوتاه هستند. در این روش مانند موهای طبیعی عمل شده و خط رویش مو به گونه ای روی سر انجام می شود که طبیعی به نظر برسد.

پرتر نشان دادن موهای کم پشت

خانم ها و آقایان زیادی از مشکل ریزش مو رنج می برند، زیرا  ریزش مو باعث  خالی نشان دادن قسمتی از قسمتی سر می شود و موها زیبایی خود را از دست می دهند. در این روش از میکروپیگمنتیشن موی سر کمک گرفته شده و قسمت های خالی سر پوشانده می شود. با این کار موی سر پرپشت و زیبا به نظر می رسند.

طرح گوشه های سر

در این روش که به مدل جیمی فاکس نیز معروف است  خط رویش مو به صورت صاف و مرتبی روی سر طراحی شده و در روی شقیقه ها موهای ریزی طراحی می شوند تا این تصور به وجود آید که موها پرپشت هستند.

میکرپیگمنتیشن موی سر برای خانم ها

بسیاری از خانم ها از ریزش موی سر و نازک شدن موهایشان رنج می برند. با استفاده از میکروپیگمنتیشن موی سر، قسمت های خالی سر با طرح های ریزی پر شده و  مو حالت طبیعی تری پیدا می کند. این روش به خصوص برای خانم هایی که موهای جلویی خود را از دست داده و پیشانی آن ها خالی شده است، مناسب می باشد.

میکروپیگمنتیشن موی سر برای موهای کاشته شده

کسانی که مو می کارند، پس از مدتی متوجه می شوند که این موها کم پشت شده و به پرپشتی سابق خود نیستند. این مساله طبیعی بوده و برای جلوگیری از آن می توان با استفاده از میکروپیگمنتیشن این مشکل را حل کرد  و موی سر را پرپشت و زیبا نشان داد.

کاشت مو

کاشت مو، روشی پرهزینه است و در انجام آن زخم هایی روی سر پدید می آید. این در حالی است که در میکروپیگمنتیشن موی سر اثری از زخم وجود ندارد  و موها برای مدت طولانی طبیعی و پرپشت نشان داده می دهد.

ترکیب کاشت مو و میکروپیگمنتیشن سر

ترکیب دو روش کاشت مو و میکروپیگمنتیشن موی سر، مزایای زیادی دارد. در این روش فرد می تواند موهای بلندتر و در عین حال پرپشت تر وکاملا طبیعی داشته باشند. البته برای تعیین میزان نیاز فرد به کاشت موها، باید به فرد متخصص مراجعه شود.

 

 

روش هاشور کف سر، غیر تهاجمی و بدون درد و خونریزی میباشد و نیاز افراد در زمینه کم پشتی مو را برطرف مینماید. با اولین مرکز تخصصی میکرواسکالپ سر در ایران، همراه باشید

جهت وقت دهی و مشاوره از ساعت ٩ الی ١٧ با شماره های زیر تماس بگیرید



  


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سلام کاشت مو داشتم جای بخیه را مخواهم تاتو کنم ولی مرد هستم
سلام کاشت مو داشتم جای بخیه را مخواهم تاتو کنم ولی مرد هستم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: