شنبه 07 اسفند 1395 - 13:50:59

طراحی با حنای سفید

طراحی با حنا روی دست

نقش زیبا با حنای سفید 

 

طراحی های زیبا با حنای سفید

طراحی با حنای سفید نوعی طراحی محبوب در کشورهای آسیایی است و طرفداران زیادی دارد. البته طراحی با حنا در بیشتر کشورها برای مناسبت های خاص استفاده می شود. اما طراحی با حنای سفید به حدی زیباست که هر فردی می تواند بدون در نظرگرفتن مناسبت خاصی از آن استفاده کند. در طراحی با حنای سفید از هر مدل و سبکی می توان استفاده کرد و می توان آن را روی هر قسمت از بدن انجام داد. به طور مثال می توان آن را روی کمر، دست ها، پاها و قسمت های دیگری از بدن طراحی کرد.
طرح های بسیاری در طراحی با حنا قابل انجام است و به خصوص در طراحی با حنای سفید می توان طرح ها و مدل های جذابی روی بدن به وجود آورد. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، به  طراحی با حنای سفید پرداخته شده است.

 

 

طراحی با حنا سفید در پشت شانه

 طراحی با حنای سفید که در آن از گل های زیبا الهام گرفته شده روی بدن بسیار زیباست . می توان  با منحنی های زیبایی گل ها را شلوغ تر وبزرگ تر نشان داد. طراحی با حنا  با طرح گل روی قسمت پشتی شانه زیبا بوده و علاوه بر متفاوت نشان دادن خانم ها، به لطافت آن ها می افزاید.

 

 

طراحی با حنای سفید روی گردن

طراحی با حنای سفید هر نقطه از بدن زیبا به نظر می رسد. اما وقتی حنای سفید روی پیچ و خم های زیبای گردن یک خانم انجام می شود، زیبایی شگفت انگیز داشته و جذابیت و زیبایی طراحی را چندین برابر می کند. به خصوص اگر در  طراحی از توناژ نقره ای و سفید برای برجسته سازی استفاده شده باشد.

 

 

طراحی حنای سفید روی دست ها

  دست ها بیشتر از قسمت های دیگر بدن دیده می شوند هر نوع طراحی روی آنها  باعث جذابیت بیشتر دست ها می شود. اما مطمئن باشید  اگر روی دست  طراحی با حنای سفید صورت گرفته باشد، بی نظیر دیده خواهند شد.

 

 

طراحی حنای سفید روی پا

برخی کشورهای آسیایی به خصوص هندی ها عادت دارند که برای خوش یمن بودن، روی دست ها و پاهای خود حنا بگذارند. انجام این کار به خصوص روی پاها طرفداران زیادی داشته و هم ساده است و هم با به وجود آوردن طرح های زیبا می توان به جذابیت پاها افزود.

طراحی با حنای سفید  به خصوص برای عروس خانم ها توصیه می شود. زیرا با کمک آن نه تنها می توان لطافت زنانه یک خانم را بیشتر نشان داد بلکه ترکیب طراحی های زیبا با حنای سفید و لباس عروس سفید خانم ها، آن ها را به گونه ای رویایی زیبا نشان می دهد.

 

طراحی با حنای سفید و صورتی روی دست ها

علاوه بر رنگ سفید، می توان از رنگ های دیگری مانند صورتی نیز در طراحی با حنای سفید استفاده کرده و طرح های ساده و زیبایی روی دست ها به وجود آورد.

 

طراحی حنای سفید روی دست ها و انگشت ها

 در بین هندی ها طراحی با حنای سفید با نقش های زیبای گل ها روی دست ها و همچنین انگشت ها رواج دارد

 

طراحی با حنای سفید و آبی روی دست ها

مانند ترکیب طراحی حنای سفید با رنگ صورتی،  می توان از حنای آبی نیز استفاده کرد و طرح های زیبایی روی دست ها و یا هر نقطه دلخواه دیگر از بدن انجام  داد.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: