جمعه 01 اردیبهشت 1396 - 09:46:05

کانسیلر

نکات آرایشی در استفاده از کانسیلر
کاربرد کانسیلر

کانسیلر

کانسیلر چیست

بسیاری از خانم ها و آقایان با مشکل جوش و لکه های پوستی مواجه بودند کمپانی های آرایشی به دنبال ارائه محصولی بودند که بتواند این مشکل را تا حدودی حل کرده و لکه ها وجوش ها را به خوبی بپوشاند. حاصل تحقیقات آنها محصولی به نام کانسیلر شد. کانسیلر امروزه در همه جا کاربرد داشته و نه تنها میکاپ آرتیست های حرفه ای بلکه مردم عادی نیز از کانسیلر استفاده می کنند. کانسیلر یک ابزار آرایشی پرکاربرد در رنگ های مختلف است. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، به بررسی کانسیلر و انواع آن پرداخته شده است.


نکاتی در استفاده از کانسیلر


ثبات مواد کانسیلر و چگالی آن ها بسته به دوام و ماندگاری، کانسیلرها برای اهداف مختلف ساخته شده و به کار می روند. برای پوشش دهی جای زخم و جوش از کانسیلرهای تیره و مات استفاده می شود. برای پوشاندن گودی زیر چشم، پف زیر چشم ها از کانسیلرهای رنگ روشن استفاده می شود.


مداد کانسیلر 

مداد کانسیلر معمولا موم مانند یا کرم مانند است و برای پوشش دهی جای جوش، زخم وآکنه مناسب است. برای بازتر و زیباتر نشان دادن چشم ها می توان از مداد کانسیلر داخل چشم و گوشه چشم استفاده کرد.

 

خودکار کانسیلر 

خودکارهای کانسیلر پوشش دهنده و اغلب براق هستند. به دلیل ویژگی های منعکس کننده ی روشن این کانسیلرها برای از بین بردن گودی زیر چشم مناسب هستند و نقاطی از صورت را به کمک این روشن کننده ها می توان برجسته تر نشان داد.

 

رژ لب کانسیلر 


بیشتر رژلب های کانسیلر سبک و قابل حمل هستند و به آن ها کانسیلرهای رولی هم گفته می شود. از رژلب کانسیلر هم برای پوشش دهی جای جوش و زخم می توان استفاده کرد.

 

کرم کانسیلر پوشش دهنده 

 

این نوع کرم کانسیلر مشابه رژ لب پوشش دهنده است. کرم کانسیلرها  در رنگ های مختلف برای پوست های مختلف موجود هستند که بخش های بزرگی از صورت مثل گونه ها و چانه را می پوشاند. با استفاده از انگشت یا قلم مو می توان کرم کانسیلر را روی صورت مالید.

 

کانسیلر مایع 


کانسیلر مایع  ویژگی آبرسانی دارد و روی صورت سبک می باشد. کانسیلر مایع نیز برای پوشش دهی زیر چشم مناسب است. کانسیلر مایع را با قلم مو یا پد می توان روی صورت زد.

 

کانسیلرها

 کانسیلرها رنگ های مختلفی دارند


تنوع رنگ سایه ها و کرم ها اتفاقی نیست. هر رنگی برای یک هدف است. مثلا برای پوشش دهی یک جای قرمز باید کانسیلری با توناژ تیره انتخاب کنید.

 

نکات مهم برای استفاده از کانسیلر

 

  •  کانسیلر را در طول روز استفاده کنید.

  •  وقتی روی جوش ها و زخم ها کانسیلر می زنید، دوباره آن ها را تمدید کنید.

  •  برای پوشاندن لک های پوستی، کانسیلر را با قلم مو استفاده کنید و حدالامکان از مصرف زیاد آن خودداری کنید. زیرا مصرف زیاد آن مانند ماسکی روی صورت غیر طبیعی  و سنگین است.

  •  بعد از زدن کانسیلر یک لایه پودر مات روی آن بزنید. اما پودر هم باید کم باشد چون چین و چروک های صورت را برجسته می کند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: