چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 14:41:45

برق لب

انواع برق لب
برق لب کمرنگ برای استفاده روزمره

براق کننده لب

 

برق لب چیست

 

برق لب مانند بالم لب و رژلب از وسایل پرطرفدار آرایشی برای زیبایی و جذابیت لب ها است.  قبل از استفاده از برق لب، بهتر است  لب را با مرطوب کننده و بالم لب مرطوب کنیم تا علاوه بر براق کنندگی، لب حجیم و برجسته شود. برق لب برخلاف رژلب به دلیل کم رنگ بودن قابل استفاده در هر وضعیتی میباشد زیرا رژلب ها مخصوصا رژلب های پررنگ ممکن است مجاز به استفاده در هر موقعیتی نباشند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به معرفی برخی از برق لب ها پرداخته شده است که با کمک آن ها می توان آرایش لایت و زیبایی روی لب ها به وجود آورد.

 

انواع مارک برق لب

برق لب روشن

 

 مارک های مختلف  برق لب

 

برق لب های نارنجی رنگ لورآل

 

این برق لب ها که ته رنگ نارنجی دارند برای خانم هایی مناسب هستند که به دلایل ژنتیکی و یا عدم توجه کافی به لب هایشان، دچار تیرگی لب شده اند. به علاوه این برق لب برای یک مدت طولانی روی لب ها مانده و لب ها را مرطوب و زیبا نشان می دهد.

 

برق لب های برنزه کالر بار

 

این برق لب ها برای پوست برنزه و سبزه مناسب هستند و از آن جایی که بیس رنگی قهوه ای و برنز دارند می توان از آن ها بدون هیچ آرایش دیگری بر روی چهره استفاده کرد. به علاوه این برق لب ها تا 5 ساعت روی لب ها مانده و تیرگی لب ها را هم می پوشانند.


برق لب های کرم رنگ مَک

 

این برق لب ها درخشش و جذابیت زیادی به لب ها داده و در رنج رنگی زیادی از هلویی تا صورتی، کرم و نارنجی وجود دارند. این برق لب ها تنها باعث مرطوب دیده شدن لب ها شده و به هیچ وجه دیده نمی شوند. به علاوه برق لب های مک بسیار سبک و زیبا بوده و برای هر توناژ پوستی رنگ مناسبی در بازه رنگی خود دارند.


برق لب های صورتی سَلی هَنسِن

 

این برق لب ها بیس صورتی رنگ داشته و برای لب هایی مناسب هستند که بیس صورتی رنگ دارند. به علاوه این برق لب ها برای پوست ها روشن مناسب بوده و با ماندگاری 12 ساعته روی لب ها یکی از برترین برند های موجود برای برق لب های ی رنگ در بازار هستند. به علاوه این برق لب ها، لب ها را درشت تر نشان می دهند.

 

برق لب های NYX

 

این برق لب ها رنگ بسیار طبیعی دارند. به علاوه برق لب های NYX چسبناک نبوده و به همین دلیل باعث احساس ناراحتی بر روی لب ها نمی شوند.
همچنین این برق لب ها درخشش لب ها را بیشتر نشان داده و آن ها را مرطوب و جذاب تر نشان می دهند. لازم به ذکر است که برق لب های NYX را می توان به تنهایی روی لب ها استفاده کرده و ظاهر جذاب و صورتی رنگی به لب ها داد.

 

برق لب های کرم رنگ میبی لاین

 

برق لب های میبی لاین را می توان به تنهایی به کار برد  و یا در زیر آن ها از یک رژلب کمرنگ استفاده کرد. در هر دو صورت این برق لب ها بسیار زیبا بوده و به رنگ هلویی مایل به قهوه ای هستند.

به علاوه این برق لب ها حالت کرمی داشته، سبک هستند و چسبناک نیستند و تا ساعت های متمادی بر روی لب ها باقی می مانند.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: