سه شنبه 15 فروردین 1396 - 08:14:31

آموزش تصویری اکستنشن لاینی

اکستنشن مو به روش لاینی

نحوه قرار دادن اکستنشن لاینی روی موها

اکستنشن مو لاینی

اکستنشن مو به روش لاینی

 

یکی از انواع اکستنشن های مو، اکستنشن لاینی است که حجم و بلندی موها را افزایش داده و کاملا طبیعی و زیبا به نظر می رسد. به علاوه این نوع اکستنشن به راحتی روی موها قرار می گیرد و برای کسانی که موهای حساس تری دارند، مناسب تر است. در اکستنشن لاینی از حرارت و روش های دیگری که به موها آسیب می رسانند، استفاده نمی شود. در ادامه این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به آموزش تصویری اکستنشن لاینی بر روی موها پرداخته شده است.

 

وسایل مورد نیاز برای نصب اکستنشن لاینی

 

  • برس نرم

  •  گیره

  • آینه

  • اکستنشن

وسایل نصب اکستنشن لاینی

روش نصب اکستنشن لاینی
 

مراحل نصب اکستنشن لاینی


اکستنشن لاینی سه گیره ای


برای شروع از یک دسته اکستنشن 3 گیره ای استفاده کنید ابتدا آن را با برس به آرامی شانه کرده تا  گره آن از بین برود البته می توانید برای شانه زدن از انگشتان دست نیز استفاده کنید. برای شانه کردن اکستنشن از وسط به پایین و سپس از بالا به پایین موها را شانه کنید تا گره نخورد.
سپس موهای زیرین و بالای محلی که قرار است اکستنشن روی آن قرار بگیرد را شانه کنید.
در مرحله بعد دسته موی سه گیره ای را در دست گرفته و آن را در قسمت مورد نظر خود قرار دهید تا از اندازه و همخوانی آن با موها اطمینان حاصل کنید.
در مرحله بعد مرکز س را پیدا کنید و گیره اولی را به ریشه موها با گیره ببندید. از نصب گیره در نزدیکی ریشه مطئن شوید. برای این که موها سُر نخورند و این کار ساده تر باشد، سعی کنید این قسمت از مو را کمی از سر فاصله داده و کمی آن را پوش دهید تا بهتر روی موها قرار گیرد. سپس گیره چپ و راستی روی ریشه موها بزنید. این پروسه برای هر اکستنشن لاینی 3 گیره ای قابل انجام است.

 

 نصب اکستنشن لاینی

آموزش اکستنشن مو به روش لاینی


 اکستنشن لاینی 4 گیره ای کوچک

 

قسمت باریکی از موها که در بالای اکستنشن موی قبلی زده بودید را جدا کرده و بقیه موها را با گیره جدا کنید.
اکستنشن 4 گیره ای را همان طور که در بالا گفته شد، شانه کرده و گره های آن را باز کنید. سپس آن را روی موها قرار داده و از  بلندی و اندازه آن مطمئن شوید.
مرکز سر را پیدا کرده و دو گیره وسطی را در نزدیکی ریشه موها بسته و سپس دو گیره چپ و راست را هم ببندید تا موها محکم شوند.

 

 اکستنشن لاینی 4 گیره ای بزرگتر

 

یک قسمت باریک از موها را از یک گوش تا گوش دیگر جدا کرده و بقیه موها را جمع کنید. بزرگترین اکستنشن مو را در مرکز موها قرار داده و دو گیره وسط را در نزدیکی ریشه بزنید. سپس گیره های راست و چپ را هم مانند حالت قبلی روی موها محکم کنید.

 

 اکستنشن لاینی 3 گیره ای بعدی

 

در 5 سانتی زیر تاج سر قسمتی از موها را انتخاب کرده و بقیه مو  را جمع کنید. سپس اکستنشن 3 گیره ای را شانه کرده و پس از آن که گره های آن را از بین بردید، آن را در مرکز سر قرار داده و پس از بستن گیره وسط، دو گیره دیگر را هم در نزدیکی ریشه موها ببندید.

 

اکستنشن های کوچک تر

 

برای کنارهای سر بهتر است از دسته های کوچک تر دو گیره ای و تک گیره ای استفاده کنید تا همه موها به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند.
برای این کار نیز موها را در 5 سانتی بالای گوش ها جدا کرده و گیره اول یک اکستنشن دو گیره ای را در نزدیکی خط رویش مو، بسته و دیگری  را در بین موهای وسط سر محکم کنید.
سپس دقیقا در بالای اکستنشن دو گیره ای، قسمتی از موها را جدا کرده و دو اکستنشن تک گیره ای را در قسمت کوچکی از موها در بالای اکستنشن قبلی و در نزدیکی ریشه ببندید.
این کار را در سمت دیگر سر نیز انجام دهید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: