دوشنبه 07 فروردین 1396 - 13:51:46

وسایل میکروبلیدینگ

وسایل مورد نیاز میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ ابرو

ابزار میکروبلیدینگ 

 

میکروبلیدینگ ابرو

 

در گذشته  تاتو کردن ابرو یکی از روش های رایج برای زیباتر نشان دادن ابروها بوده است. اما امروزه خطرات و مضرات این روش باعث شده  بیشتر خانم ها و حتی آقایان به جای تاتو از روش های غیردائمی و کم خطر تری استفاده کنند. یکی از این روش ها میکروبلیدینگ یا هاشور ابروست که در آن جوهر به جای نفوذ به لایه های عمیق پوست، در لایه های سطحی تر قرار می گیرد. به علاوه در میکروبلیدینگ از خطوط کوتاهی برای حالت دادن به ابروها استفاده می شود که شکل ابرو را طبیعی تر نشان می دهد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، وسایل میکروبلیدینگ معرفی شده است.

 

معرفی وسایل میکروبلیدینگ

 

سوزن سرکج

 

سوزن سرکج یکی از وسایل میکروبلیدینگ ابرو است که بوسیله آن خطوط باریکی روی پوست ایجاد شده و جوهر و رنگ داخل پوست می رود. گاهاً در این روش چند سوزن مختلف در یک جلسه میکروبلیدینگ به کار برده می شود. در این روش نباید روی پوست ضربه زد و باید موها را به صورت تارهای کاملاً طبیعی روی پوست کشید. علاوه بر سوزن های سرکج، از انواع سوزن دیگر برای میکروبلیدینگ لب، خط چشم و موی سر استفاده می شود.

در میکروبلیدینگ با کشیدن تارموهای بسیار ظریف و باریک روی ابروها، ابروها حالتی زیبا و طبیعی گرفته و به صورت سه بعدی دیده می شوند. در این روش می توان حالت و تقارن ابروها را به خوبی کنترل کرده و با توجه به شکل طبیعی آن ها، مدل دلخواهی به وجود آورد.

قلم دستی نقره ای سنگین

 

میکروبلیدینگ روشی نوین و نیمه دائم است، این روش دستی انجام میشود، به همین دلیل حالت طبیعی تری دارد. معمولا در میکروبلیدینگ از یک تیغه بسیار باریک و ظریف استفاده شده و پیگمنت ها را در داخل سطوح پوست یا اپیدرم های آن قرار می دهند. در این روش پیگمنت های رنگی در اپیدرم های نزدیک به سطح پوست قرار داشته و هیچ چیزی به لایه های خیلی زیرین پوست وارد نمی شود.

 

قلم میکروبلیدینگ با تیغه های جانبی

 

تفاوت میکروبلیدینگ با دیگر روش های آرایش دائمی این است که در این روش به جای دستگاه از قلم های مخصوص استفاده شده و پیگمنت ها به صورت دستی وارد پوست می شوند. البته در میکروبلیدینگ، دستگاهی هم وجود دارد که روی دسته آن، قلم دسته میکروبلیدینگ قرار می گیرد. این قلم تیغه هایی استریلیزه ای دارد که به شکل U شکل یا انحنا دار می باشد. هنگام میکروبلیدینگ این تیغه ها به آرامی روی پوست لغزیده و تنها با کمی فشار پیگمنت ها را داخل پوست می کنند. این تیغه ها منجر به بروز برش های کوچکی روی پوست می شوند که مانند برش کاغذ بوده و به صورت یک تار مو دیده می شود.

با توجه به تکنیک مورد استفاده برای کشیدن تارموهای مصنوعی در بین ابروها، موها طبیعی تر و سه بعدی تر دیده می شوند. گفته می شود که تکنیک میکروبلیدینگ یا کشیدن ابروها با این روش اصالتاً از آسیا بوده و ریشه در این قاره دارد.

 

قلم خارج از مرکز

 

قلم خارج از مرکز یکی دیگر از وسایل میکروبلیدینگ است. علت نام گذاری این قلم به دلیل شکل ظاهری آن است. زیرا تیغه این وسیله در مرکز قلم قرار ندارد. استفاده از این قلم برای کسانی مناسب است که ابروهای کمتری دارند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سه شنبه 23 مهر 1398 - 00:51:41
قلم میکروبلیدینگ موجود می باشر
این دستگاه را از کجا میشه تهیه کرد
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: