جمعه 25 فروردین 1396 - 15:17:45

آرایش چشم با پلک افتاده

آموزش آرایش چشم با پلک افتاده

آرایش چشم

روش آرایش چشم

 

ترفند آرایش چشم با پلک افتاده

آرایش چشم  با پلک افتاده، اغلب نتیجه دلخواهی نمی دهد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که دارای پلک افتاده هستند از آرایش چشم خود، احساس رضایت نمی کنند. در حالی که  با رعایت چند نکته ساده پلک افتاده را می توان به زیبایی آرایش کرد و بسیار عالی آراست. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به آرایش چشم با پلک افتاده آموزش داده شده است.

 

 

 

چند نکته در مورد مداد و خط چشم برای آرایش چشم با پلک های افتاده

افرادی که پلک افتاده دارند از این که چشم هایشان بدون آرایش به نظر می رسد، شکایت می کنند و به دنبال آرایش برجسته تری هستند. زیرا روی این چشم ها نمی توان به سادگی فرو رفتگی و برجستگی که روی چشم های درشت و بادامی به وجود می آید، به وجود آورد. علت این امر نیز پوست اضافی و شلی است که از ابرو روی چشم ها به پایین آویخته شده است. این پوست ممکن است در ظاهر چندان به چشم نیاید ولی با کمی دقت دیده می شود. پلک افتاده به صورتی هستند که گویی فاصله ای بین پلک چشم و ابرو وجود نداشته و به همین دلیل آرایش پلک ها کمی دشوارتر می شود. به همین دلیل حتی اگر کسی میزان سایه روی پلک ها و پشت چشم ها بکشد، این سایه مشخص نخواهد بود.
در ادامه چند نکته ساده ولی بسیار کاربردی در مورد آرایش چشم  با پلک افتاده وجود دارد که استفاده از آن ها باعث تحولی بسیار زیبا در روتین آرایشی یک خانم با پلک  افتاده می شود.

 

 

 

استفاده از پرایمر برای آرایش چشم

آرایش چشم با پلک افتاده

استفاده از پرایمر در آرایش چشم با پلک افتاده

هنگام آرایش و انجام هر نوع میکاپ استفاده از پرایمر یک ضرورت است زیرا بسیاری از کسانی که پلک افتاده دارند پوست چربی هم داشته و به خصوص پوست پلک آن ها چرب است. بنابراین واضح است که برای نگه داشتن آرایش روی پوست چرب باید از پرایمر استفاده کرد تا ماندگاری آرایش و زیبایی آن تضمین شود.
پرایمر را باید قبل از کشیدن سایه و یا خط چشم پشت پلک زد تا آرایش را در جای خود تثبیت کرده و از ریختن آن جلوگیری کند.

 

 

 خط چشم به جای سایه در آرایش چشم با پلک افتاده

گاهی اوقات استفاده از رنگ های روشن و خاص روی پلک افتاده جلوه زیبایی ندارد و یا به خوبی دیده نمی شود  بنابراین فردی که پلک افتاده دارد، تنها کافی است به جای استفاده از سایه، از خط چشم و یا مداد چشم به رنگ دلخواه خود استفاده کند.

 

 

 

کشیدن خط چشم بالای پلک افتاده

پس از زدن پرایمر می توان به جای کشیدن مداد در داخل چشم ها، مداد یا خط چشم را در بالای مژه های بالایی به صورت یک خط قطور کشید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

شنبه 26 فروردین 1396 - 08:16:53
عالی بود، مخصوصا رنگ خط چشم ????
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: