شنبه 26 فروردین 1396 - 09:55:11

چگونه با آرایشگر خود صحبت کنیم

صحبت با آرایشگر خود

در مورد مدل انتخابی به آرایشگر بگوییم

 

چگونه در مورد مدل دلخواه با آرایشگر صحبت کنیم

 

موها و آرایش صورت برای خانم ها بسیار مهم هستند زیرا با کمک این دو بخش است که می توانند زیبایی خود را بهتر نشان دهند. به همین دلیل بسیاری از افراد در انتخاب یک مدل مو و یا سبک آرایش دچار تردید هستند.  تصمیم گیری تنها بخشی از قضیه بوده و در میان گذاشتن خواسته خود با آرایشگر و به اجرا در آوردن آن بخش دیگری است. از طرفی از آن جایی که آرایشگر و یا متخصص آرایشی اطلاع دقیقی از خواسته فرد ندارد ممکن است دچار اشتباه شود. به همین دلیل هنگام مراجعه به سالن های زیبایی باید بدانیم که چگونه با آرایشگر خود صحبت کنیم. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، موضوع چگونه با آرایشگر خود صحبت کنیم مطرح شده است.

 

توضیح مناسب مدل دلخواه به آرایشگر

از مدل دلخواه عکس به آرایشگر نشان دهیم

 

روش های توضیح مدل دلخواه به آرایشگر

 

همراه داشتن عکس


یکی از کارهایی که توضیح خواسته فرد را ساده تر می کند، استفاده از عکسی است که درآن مدل مو و یا مدل آرایشی که مد نظر دارید نشان داده شده باشد. استفاده از عکس درک خواسته فرد توسط آرایشگر را راحت تر کرده و احتمال بروز خطا را کاهش می دهد. البته در هنگام انتخاب عکس باید دقت کرده و عکسی انتخاب شود که فرد حالت موها و یا حالت چهره مشابهی با شما داشته باشد و احتمال انجام آن مدل مو و یا آن سبک آرایش امکان پذیر باشد.

 

پیشنهاد خواستن


از آن جایی که متخصصین آرایش و مو تجربه بیشتری در مورد این موضوعات دارند می توانند پیشنهادهای خوبی ارائه دهند. به همین دلیل بهتر است هر فردی قبل از تصمیم گیری نظرش را با آرایشگر خود در میان گذاشته و سپس تصمیم گیری کند. البته برای انجام این کار باید اعتماد کافی به تجربه و مهارت آرایشگر وجود داشته باشد.

 

 درمیان گذاشتن شرایط و مشکلات


هر فردی مشکلاتی در نگه داری از موها و یا پوست خود دارد که این مشکلات ممکن است مدل مو و یا مدل آرایش دلخواه وی را تحت الشعاع قرار دهد. به همین دلیل بهتر است قبل از انجام هر کاری فرد با آرایشگر خود صحبت کرده و هرگونه مشکل احتمالی را با وی در میان بگذارد.

 

 واقع بین بودن


همه دوست دارند مدل مو و یا آرایش هایی داشته باشند که روی آن ها ممکن نیست. علت این موضوع می تواند حالت موها، پوست و یا هر مساله دیگری باشد. به همین دلیل برای انتخاب نوع آرایش و یا مدل مو باید به همه فاکتورهای احتمالی توجه کرده و سپس تصمیم گرفت.

 

 توضیح در مورد سبک زندگی


هر فردی سبک خاص خود را دارد. برخی از افراد از موهای خود مراقبت کرده و هر روز آن ها را حالت می دهند. این در حالی است که بعضی از افراد  وقتی برای موهای خود خرج نکرده و برای حالت دادن موهایشان زحمت خاصی نمی کشند. این موضوع مهمی است و حتما باید با آرایشگر در میان گذاشته شود تا بتواند تکنیک مناسبی برروی موهای فرد پیاده کند.

 

کلمه "کوتاه"


تجربه ثابت کرده که هر فرد تعبیر خاصی از کوتاه دارد. به همین دلیل بهتر است هر فردی منظور خود از این کلمه را کاملا توضیح داده و از درک این موضوع توسط آرایشگر اطمینان پیدا کند. 

 

نظرخواهی درمورد محصولات مناسب


از آن جایی که آرایشگر و میکاپ آرتیست ها تجربه و دانش بیشتری در مورد محصولات آرایش و حالت دادن موها دارند، بهتر است از آن ها درباره این محصولات سوال پرسیده شده و از پیشنهادهای کاربردی آن ها استفاده کرد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: